Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329301/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
- 2023/BZP 00337631/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00345867/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e3c83aa-2c69-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3c83aa-2c69-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Materiały medyczne jednorazowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/27/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 601028,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Jednorazowy materiał medyczny1. Zamknięty system dostępu naczyniowego, bezigłowy, nie dłuższy niż 2 cm, przezierny kompatybilny z końcówką luer lock i luer, o przepływie grawitacyjnym 525 ml/min (+/- 25 ml). Możliwość podłączenia u pacjenta przez 7 dni lub 100 aktywacji. Zastawka w postaci łatwej do skutecznej dezynfekcji jednoelementowej, jednolitej materiałowo silikonowej podzielnej membrany (która winna też obejmować w całości górną końcówkę łącznika), zewnętrznie osadzonej na plastikowym przeźroczystym konektorze, jednorodna materiałowo powierzchnia styku końcówki luer przy połączeniu
z systemem dostępu naczyniowego, wnętrze pozbawione części mechanicznych, prosty tor przepływu. Dostosowany do użytku z krwią, tłuszczami, alkoholami, chlorheksydyną oraz lekami chemioterapeutycznymi. Przestrzeń martwa max 0,10 ml wytrzymały na ciśnienie płynu iniekcyjnego min. 17,2 bara= 250psi, na ciśnienie zwrotne min. 6,7 bara = 97 psi. Protektor męski umożliwiający podłączenie bez ryzyka skażenia wkłucia. Sterylny, jednorazowy, pakowany pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk serii i daty ważności. Ilość: 6 000 sztuk.
2. Żel do cewnikowania z lidokainą 8 ml +/- 3 ml. Ilość: 1 500 sztuk.
3. Jednorazowa rurka krtaniowa dwukanałowa wykonana z PVC:
- z portem do sondy żołądkowej;
- rurka wentylacyjna z łącznikiem standardowym 15 mm;
- znacznik poziomu zębów na rurce;
- dwa mankiety uszczelniające: bliższy i dalszy;
- jeden przewód do pompowania obu mankietów;
- otwory wentylacyjne pomiędzy mankietami;
- sterylna, bez lateksu;
- dostępne rozmiary: 2,5; 3; 4; 5 kodowane kolorami;
Zestaw musi zawierać: strzykawkę z wyskalowanymi objętościami do danego rozmiaru oraz rurkę krtaniową.
Ilość: 4 zestawy.
4. Maska krtaniowa jednorazowego użytku, mankiet z silikonu gwarantujący utrzymanie szczelności przy wartości ciśnienia do 20 cm H2O w drogach oddechowych. Kanał oddechowy wyposażony w użebrowanie chroniące przed możliwością wklinowania nagłośni, dostępne rozmiary: 1,0 - 6,0 min. co 1,0. Ilość: 4 sztuki.
5. Rurki ustno-gardłowe z kolorowym kodem co najmniej czystości mikrobiologicznej, dostępne roz. - 2, 3, 4. Ilość: 1 500 sztuk.
6. Rurki intubacyjne z mankietem baryłkowym, niskociśnieniowym wykonane z wysokiej jakości medycznego PCV, ze znacznikiem głębokości intubacji wokół rurki, z oznaczeniem rozmiaru na rurce i łączniku, gładkie krawędzie, linia RTG na całej długości rurki, skalowane co 1 cm, sterylne; rozm. 5,0, 5,5 , 6,0 , 6,5 ,7,0 , 7,5 , 8,0 , 8,5 , 9,0 , 9,5 , 10. Ilość: 100 sztuk.
7. Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym, dostępne rozm. od 6,5 ,7,0 , 7,5 , 8,0 , 8,5 , 9,0 , 9,5 , 10.
Ilość: 20 sztuk.
8. Prowadnica do trudnej intubacji, wzmocniona na całej długości. Ilość: 6 sztuk.
9. Prowadnica do intubacji średnica 3,7-4,0 mm. Ilość: 10 sztuk.
10. Prowadnica do intubacji średnica 4,7- 5,0 mm, jednorazowa. Ilość: 10 sztuk.
11. Prowadnica do trudnej intubacji Bougie, rozm. 3,3 i 5.0 do wyboru długości 600 -1000 mm. Ilość: 10 sztuk.
12. Zestaw do konikotomii metodą jednostopniową dla dorosłych. Zawierający:
-igłę punkcyjną z nałożoną kaniulą o średnicy 4 mm z łącznikiem 15 mm do worka resuscytacyjnego i łącznikiem Luer;
-stoper kontroli głębokości wkłucia;
-strzykawkę do kontroli aspiracji gazów;
-tasiemkę do mocowania kaniuli oraz ultra cienki mankiet uszczelniający tchawicę, zapewniający wydajną wentylację
z jednoczesną ochroną przed zachłyśnięciem.
Ilość: 1 zestaw.
13. Cewniki do odśluzowywania górnych dróg oddechowych z minimum dwoma otworami bocznym, bez regulacji ssania, dostępne w rozmiarach CH-10, CH-12, CH-14, CH-16, CH-18, długość 58-66 cm. Ilość: 13 000 sztuk.
14. Łącznik karbowany kątowy, martwa przestrzeń, podwójnie obrotowy z portem do odsysania i bronchoskopii, złącze pacjenta 22M/15F, złącze od strony obwodu 22F. Ilość: 250 sztuk.
15. Wymiennik ciepła i wilgoci z portem tlenowym zatykanym koreczkiem, jednomembranowy, masa max. 9 g, sterylny. Ilość: 300 sztuk.
16. Zestaw do biernego i czynnego drenażu klatki piersiowej z wyeliminowaną przestrzenią martwą - pracujący w pozycji pionowej oraz poziomej (istotne między innymi podczas transportu). Zestaw może być podłączony pacjentowi natychmiast po wyjęciu z opakowania bez żadnych czynności wstępnych – bez wypełniania jakichkolwiek komór płynem. Zestaw składający się z minimum:
- komora kolekcyjna o pojemności 1000 ml z podziałką co 10 ml oraz wydzieloną podziałką dla precyzyjnego pomiaru małych objętości
- komora kolekcyjna z zaworem spustowym z możliwością opróżniania do worka
- płynna mechaniczna regulacja siły ssania
- wyskalowany optyczny wskaźnik membranowy informujący o faktycznej sile ssania
- sucha mechaniczna zastawka jednokierunkowa o stałym oporze
- wydzielona komora z siedmiostopniową skalą do oceny wielkości przecieku doopłucnowego
- automatyczne odbarczanie wysokiego ujemnego podciśnienia w opłucnej
- podwójny zawór odbarczający zabezpieczający przed wzrostem ciśnienia w drenowanych komorach w kierunku dodatnim
- kontrolka sygnalizująca rozprężenie płuc
- bezigłowy port do pobierania próbek
- wieszak do zawieszenia na ramie łóżka oraz chwytak do transportu a także zaczep mocujący do ubrania pacjenta.
Ilość: 10 zestawów.
17. Worek kolekcyjny na zdrenowaną wydzielinę o pojemności 1000 ml, wyposażony w korek zamykający, kompatybilny
z zestawem do drenażu w poz. nr 16. Ilość: 10 sztuk.
18. Zestaw do nakłucia jamy opłucnowej. W składzie:
- worek do zbiórki płynów 1750 - 2000 ml skalowany co 100 ml,
- dwa dreny łączące,
- strzykawka o pojemności 60 ml,
- trzy igły: 14G, 16G, 18G,
- kranik trójdrożny lub zawór jednokierunkowy do wyboru.
Ilość: 5 zestawów
19. Szczoteczka chirurgiczna jednorazowa z 4% chlorheksydyną. Przeznaczona do chirurgicznego mycia dłoni przed zabiegiem. Składająca się z dwóch stron: gąbka oraz szczoteczka. Pakowana pojedynczo. Ilość: 2 500 sztuk.
20. Zestaw do podawania diet dojelitowych metodą grawitacyjną z pustym workiem o objętości 1500 – 1750 ml, komorą kroplową, zaciskiem rolkowym, zamykanym kranikiem do podawania leków oraz łącznikiem do zgłębników typu ENFIT. Ilość: 400 zestawów.
Wszystkie produkty objęte pakietem 1 muszą być wyrobami medycznymi z wyłączeniem poz. 19. Wszystkie produkty muszą być jednorazowego użytku za wyjątkiem pozycji nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 75307,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Jednorazowy materiał medyczny1. Jednorazowy system do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca z silikonowym rękawem odprowadzającym o długości 160-170 cm z balonikiem retencyjnym, z barwnie oznaczoną kieszonką dla umieszczenia palca wiodącego, z portem na worek kolekcyjny. Z rękawem zintegrowane wyraźnie oznaczone porty do napełniania balonika retencyjnego z systemem sygnalizacji poziomu wypełnienia balonika oraz do irygacji. Klamra zamykającą światło drenu. Dodatkowy port do pobierania próbek stolca. W zestawie minimum 3 worki o pojemności 1000 ml do zbiórki stolca z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości skalowane co 25 ml, w tym numerycznie co 100 ml oraz z filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste. Pasek do podwieszania kompatybilny z ramami łóżek IT. Czas utrzymania do minimum 14 dni, biologicznie czysty. Ilość: 10 zestawów.
2. Worki wymienne kompatybilne z zestawem do kontrolowanej zbiórki stolca z poz. 1 o pojemności 1000 ml, skalowane co 25 ml w tym numerycznie co 100 ml, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości i filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste. Ilość: 10 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 2 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10945,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Jednorazowy materiał medyczny1. Przyrząd do przetaczania z możliwością pomiaru OCŻ. Ilość: 20 sztuk.
2. Przyrząd do przetoczeń krwi z komorą kroplową o długości min. 9 cm, z odpowietrznikiem, zaciskiem rolkowym oraz drenem o długości mieszczącej się w przedziale 150-200 cm; opakowanie o kolorystyce /wymagane czerwone/ odróżniającej od przyrządów do przetoczeń płynów infuzyjnych. Ilość: 2 500 sztuk.
3. Aparat do infuzji grawitacyjnych z odpowietrznikiem, z filtrem p/bakteryjnym i klapką. Automatycznie zatrzymujący infuzję po opróżnieniu "jeziorka" - zastawka zatrzymująca powietrze. Z zabezpieczeniem przed wypływem płynu
z drenu podczas jego wypełniania - hydrofobowa zatyczka na końcu drenu oraz zastawka bezwrotna. Dł. minimalna 150 cm. Zestaw nie może zawierać DEHP. Ilość: 18 000 sztuk.
4. Grawitacyjny aparat do przetaczania płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem szybkości przepływu w zakresie minimum 5 do 250 ml/h z łącznikiem Luer Lock męskim bez łącznika żeńskiego. Ilość: 2 500 sztuk.
5. Zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych z obrotowym łacznikiem, luer lock, zatyczka luer na końcu drenu, kompatybilny z pompą objętościową VolumatAgilia. Ilość: 2 000 zestawów.
6. Zestaw do żywienia pozajelitowego z dwoma filtrami 15 um i 1,2 um kompatybilny z pompą objętościową VolumatAgilia.. Ilość: 30 sztuk.
7. Kaniula dożylna z cewnikiem wykonanym z poliuretanu, bez portu górnego (kominka) w rozmiarach: 24G-18G
Duże skrzydełka z otworami w kolorze identyfikującym rozmiar. Dwustopniowa identyfikacja wkłucia z filtrem hydrofobowym zapewniającym wizualizację prawidłowego wkłucia. Zastawka uniemożliwiając wypływ krwi po wyjęciu mandrynu (igły) i po każdym użyciu kaniuli, brak konieczności zdejmowania STAZY uciskowej podczas zakładania. Metalowy zatrzask w technologii pasywnej zabezpieczający przed zakłuciem (ekspozycją zawodową). Ilość: 7 000 sztuk.
8. Kaniula dotętnicza wykonana z PTFE z zaworem odcinającym 20G 1,1 mm x 45 mm, przepływ 49 ml/min. Ilość: 50 sztuk.
9. Cewnik do tętnicy udowej, z polietyroamidu blokowego (PEBA) zakładany metodą Seldingera, z zaciskiem szczelinowym w części proksymalnej, nasadka z oznaczeniem rozmiaru kaniuli, zabezpieczona koreczkiem luer lock, skrzydełka mocujące oraz czytelne kodowanie kolorem, w zestawie igła wprowadzająca oraz prowadnica. Dostępne rozmiary: 18G, 20G długość 8 cm, 12 cm, 16 cm. Ilość: 80 sztuk.
10. Cewnik do tętnicy udowej - jednoświatłowy zakładany metodą Seldingera. 4 Fr x 200 mm, prowadnica igłowa 17G x 70 mm, drut prowadzący 0,6 x 450 mm. Ilość: 40 sztuk.
11. Zestaw do nakłucia tętnicy metodą Seldingera składający się z: cewnika do monitorowania ciśnienia, kaniuli wprowadzającej wykonanej ze stali nierdzewnej oraz prowadnika wyposażonego w elastyczną końcówkę, serweta do zabezpieczania pola zabiegowego. Do wyboru rozmiary: 18G, 20G, każdy z rozmiarów dostępny w długościach 8 cm (+/- 1 cm), 18 cm (+/- 2 cm). Ilość: 40 zestawów.
12. Strzykawka sterylna 3 częściowa z zawartością 3-5 ml roztworu 0,9 % NaCl. Korek dezynfekcyjny do dostępu naczyniowego zintegrowany i zapakowany ze strzykawką. Strzykawka przeźroczysta. Ilość: 1 500 sztuk.
13. Strzykawka sterylna 3 częściowa z zawartością 10 ml roztworu 0,9 % NaCl. Korek dezynfekcyjny do dostępu naczyniowego zintegrowany i zapakowany ze strzykawką. Strzykawka przeźroczysta. Ilość: 4 000 sztuk.
14. Igła do znieczulenia podpajeczynówkowego ostrze Quickie dostępna w rozmiarach 22G, 25G, 29G długość 90 mm. Ilość: 20 sztuk.
15. Igła do znieczulenia podpajeczynówkowego ostrze Pencil Point dostępna w rozmiarach 22G, 25G, 26G długość 90 mm. Ilość: 20 sztuk.
16. Aplikator typu Mini Spike do przygotowywania i pobierania leków, zawierający filtr antybakteryjny 0,45 µm, posiadający nieruchomą osłonkę otaczającą nasadkę łączącą ze strzykawką, samozamykająca się zatyczka portu,
z zastawką zabezpieczającą przed wyciekaniem w pozycji odwróconej. Ilość: 3 000 sztuk.
17. Cewnik do żyły głównej dwuświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, dwuświatłowy, zawierający cewnik dł. 20 lub 30 cm 7F o średnicy kanałów 16/16G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG. Ilość: 10 zestawów.
18. Cewnik do żyły głównej trzyświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, trzyświatłowy, zawierający cewnik dł. 20 lub 30 cm 7F o średnicy kanałów 16/18/18G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG. Ilość: 40 zestawów.
19. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera trzykanałowy zawierający kateter, igła, prowadnik stalowy , rozszerzadło, skalpel, strzykawka 10ml. Do wyboru rozmiary 7F , 8F długość 15cm, 20cm lub 30 cm. Ilość: 70 zestawów.
20. Zestawy do kaniulacji żył centralnych metodą Seldingera z cewnikiem 4-światłowym dla dorosłych w rozmiarach: 8,5 Fr/30 cm. Ilość: 50 zestawów.
21. Zestawy do kaniulacji żył centralnych metodą Seldingera z cewnikiem 4-światłowym pokrytym powłoką antybakteryjną dla dorosłych w rozmiarach: 8,5 Fr/20 cm. W zestawie co najmniej: kateter, igła, prowadnik, rozszerzacz, skalpel, strzykawka 5 ml, mocowanie cewnika. Ilość: 40 zestawów.
22. System do transferu leku: strzykawka – strzykawka. Ilość: 500 sztuk.
23. Koreczek typu Combi o podwójnej końcówce (żeńska-męska) do stosowania jako zatyczka do aparatów do iniekcji
i strzykawek. Ilość: 14 000 sztuk.
24. Zgłębnik do tamowania ostrych i przewlekłych krwotoków dostępny w dwóch wielkościach: A (duży, 90 mm) i C (mały, 80 mm); każda wielkość dostępna w dwóch odmianach: "L" i "P", różniących się kierunkiem ścięcia rurki, przeznaczonych do zakładania w lewej lub prawej komorze jamy nosowej w komplecie z tasiemką bawełnianą zawiązywaną podczas zabiegu z tyłu głowy, zabezpieczającą przed przemieszczeniem się zgłębnika do gardła lub wypadnięciem na zewnątrz. Wyrób jałowy. Ilość: 4 sztuki.
25. Koreczek do kaniul luer-lock, jałowy pakowany pojedynczo. Ilość: 500 sztuk.
26. Zestaw do wkłucia centralnego, w zestawie co najmniej:
- cewnik 3 światła, (16/18/18Ga) 7 Fr, 16 cm lub 20 cm z powłoką antybakteryjną,
- serweta zewnętrzna,
- maska z osłoną na oczy,
- czepek,
- fartuch XL,
- pojemnik na płyn dezynfekujący,
- maczak w postaci gąbki na plastikowej/drewnianej szpatule 3 szt.,
- pełne obłożenie pacjenta 140 x 240 cm (+/- 5 cm) z okienkiem 10 cm (+/- 2 cm) z przylepcem,
- gaziki 10 x 10 cm 2 szt.,
- igła iniekcyjna: 25 Ga x 2.5 cm 1 szt.,
- igła iniekcyjna: 22 Ga x 3.81 cm 1 szt.,
- strzykawka 5 ml Luer-Lock,
- strzykawka 10 ml Luer-Lock,
- kranik 4-drożny High-Flow z łącznikami bezigłowymi,
- prowadnica nitinolowa, ze znacznikami długości, z jednej strony prosty miękki koniec, z drugiej J ze znacznikiem EKG 1 szt.,
- skrzydełka do zamocowania cewnika 1 szt.,
- bezpieczny skalpel: 11,
- rozszerzadło tkankowe 1 szt.,
- bezszwowe mocowanie cewnika,
- szycie: 2-0 jedwabna nić z zakrzywioną igłą,
- imadło 1 szt.,
- plaster 10 x 12 cm 2 szt.,
- pojemnik na ostre odpady.
Cały zestaw jałowy.
Ilość: 5 zestawów.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 3 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 254755,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Jednorazowy materiał medyczny1. Kaniula dożylna bezpieczna wykonana z biokompatybilnego PTFE, z 4 paskami kontrastującymi w RTG,
z zaworem portu górnego z samodomykającym się koreczkiem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie końca igły w postaci zatrzasku aktywowanego po wyjęciu igły z cewnika. Sterylizowane EO. Bez zawartości ftalamów Dostępne w rozmiarach minimum: 22G; 18G; 14G. Ilość: 1 000 sztuk.
2. Tępa igła do pobierania leków. Bez filtra, sterylna. Igła przeznaczona do pobierania i rozpuszczania leków między innymi z fiolek z gumowym korkiem. Igła z otworem ułożonym centralnie, ostrze igły ścięte pod kątem 45 stopni, rozmiar 18G (1,2 mm x 40 mm). Ilość: 60 000 sztuk.
3. Tępa igła do pobierania leków z filtrem. Sterylna igła przeznaczona do pobierania i rozpuszczania leków między innymi ze szklanych ampułek. Igła z otworem ułożonym centralnie, ostrze igły ścięte pod kątem 45 stopni, z filtrem 5 mikronów, rozmiar 18G (1,2 mm x 40 mm), kolor nasadki igieł inny niż igieł bez filtra z poz. 2. Ilość:
10 000 sztuk.
4. Bezpieczne igły iniekcyjne z elementem zabezpieczającym przed zakłuciem, zamykającym się na igle po jej użyciu. Igły iniekcyjne: dostępne rozmiary 0,5-1,2. Każdy rozmiar dostępny w co najmniej dwóch długościach, z ochronną osłonką oraz elementem zatrzaskującym się na igle, chroniącym ją na całej długości. Element zatrzaskujący się na igle uaktywniany jedną ręką, bez potrzeby kontaktu z igłą ani z elementem zabezpieczającym. Akustyczne potwierdzenie zamknięcia się na stałe elementu zabezpieczającego na igle. Łączna liczba sztuk 12.000.
5. Bezpieczne igły do wstrzykiwaczy insulinowych 30G 0,30 mm x 5 mm, sterylne, po użyciu igła bezpiecznie zamknięta w plastikowej osłonce chroniącej przed zakłuciem, kompatybilne z wstrzykiwaczami wszystkich producentów. Ilość:
5 000 sztuk.
6. Strzykawka trzyczęściowa do insuliny 1 ml, bezpieczna, z igłą w rozmiarze 29 G x 12,5 - 13 mm, wykonana
z polipropylenu, z mechanizmem umożliwiającym nieodwracalne schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała widoczna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, sterylna. Możliwość łatwego odłamania tłoka po zabezpieczeniu igły.
Ilość: 300 sztuk.
7. Strzykawka trzyczęściowa do insuliny 0,5 ml, bezpieczna, z igłą w rozmiarze 29 G x 12,5 mm lub 30 G x 8 mm, wykonana z polipropylenu, z mechanizmem umożliwiającym nieodwracalne schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała widoczna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, sterylna. Możliwość łatwego odłamania tłoka po zabezpieczeniu igły. Ilość: 200 sztuk.
8. Strzykawka trzyczęściowa do tuberkuliny 1 ml, bezpieczna, z igłą w rozmiarze 25 G x 16 mm lub 27 G x 12,5 mm, wykonana z polipropylenu, z mechanizmem umożliwiającym nieodwracalne schowanie igły w cylindrze po użyciu oraz zabezpieczenie przed ponownym użyciem strzykawki, czytelna i trwała widoczna skala pomiarowa, podwójne uszczelnienie tłoka, sterylna. Możliwość łatwego odłamania tłoka po zabezpieczeniu igły. Ilość: 200 sztuk.
9. Sterylny roztwór 0,9% NaCl o objętości 3-5 ml, w strzykawce sterylnej z końcówką Luer-Lock, z tłokiem zapobiegającym cofaniu krwi do cewnika, gotowa do użycia bez konieczności odblokowywania tłoka, jałowa, sterylna wewnątrz i na zewnątrz, z wyraźnie zaznaczonym optycznie i wyczuwalnie miejscem otwierania, klasa IIb. Okres ważności min. 24 m-ce . Sterylizacja radiacyjna. Na cylindrze dodatkowe oznaczenie zawartej objętości roztworu (piktogram). Ilość: 5 000 sztuk.
10. Sterylny roztwór 0,9% NaCl o objętości 8-10 ml, w strzykawce sterylnej z końcówką Luer-Lock, z tłokiem zapobiegającym cofaniu krwi do cewnika, gotowa do użycia bez konieczności odblokowywania tłoka, jałowa, sterylna wewnątrz i na zewnątrz, z wyraźnie zaznaczonym optycznie i wyczuwalnie miejscem otwierania, klasa IIb. Okres ważności min. 24 m-ce . Sterylizacja radiacyjna. Na cylindrze dodatkowe oznaczenie zawartej objętości roztworu (piktogram). Ilość: 5 000 sztuk.
11. Łącznik bezigłowy kompatybilny z końcówką luer i luer lock, o przepływie min. 100 ml/min, możliwość podłączenia
u pacjenta min. przez 7 dni lub min. 700 aktywacji. Długość robocza zaworu 2-2,5 cm. Łącznik posiadający przeźroczystą obudowę, zawór w postaci bezbarwnej silikonowej membrany z gładką powierzchnią do dezynfekcji, prosty tor przepływu, wnętrze pozbawione części mechanicznych i metalowych. Dostosowany do użytku z krwią, tłuszczami, alkoholami, chlorheksydyną. Przestrzeń martwa zaworu bez przedłużki max. 0,04 ml, z przedłużką max. 0,15 ml, Wejście zabezpieczone protektorem. Sterylny, jednorazowy, pakowany pojedynczo, na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Ilość: 5 000 sztuk.
12. Wielodostępowy system składający się z sześciu łączników, umożliwiający podłączenie od 6 do 7 drenów. System z drenem podłączeniowym. Łączniki ułożone na rampie równolegle i symetrycznie z każdej strony. Każdy z łączników wyposażony w zastawkę antyzwrotną uniemożliwiającą cofanie i mieszanie się płynów. Długość całego systemu maksymalnie 18 cm, objętość wypełnienia 1,1 ml. Końcówka rampy przystosowana do końcówek LUER LOCK,
z jednej strony końcówka rotacyjna z przestrzenią martwą maksymalnie 0,03 ml. Przy odłączaniu strzykawki, pompy ciśnieniowej neutralne ciśnienie, bez efektu zasysania krwi. Czas stosowania do 7 dni, lub minimum 100 aktywacji. Ilość: 100 sztuk.
13. Igły iniekcyjne ze stali nierdzewnej, odpowiednie do systemu Luer i Luer Lock. Dostępne w rozmiarach minimum 08x40/21G, 09x40/21G, 1,1x50/19G. Opakowanie 100 sztuk. Ilość: 6 opakowań.
15. Kranik z dwoma przeźroczystymi portami bezigłowymi i drenem przedłużeniowym. Zawory zapewniają przepływ min. 145 ml/min, posiadają przeźroczystą obudowę, zawory w postaci bezbarwnej, silikonowej, jednoczęściowej membrany z gładką powierzchnią, wnętrze pozbawione części metalowych, prosty tor przepływu. Przestrzeń martwa zaworu max. 0,02 ml. Cały system nie dłuższy niż 25 cm, objętość wypełnienia poniżej 1,9 ml. Możliwość podłączenia u pacjenta min. przez 7 dni lub 200 aktywacji. Przystosowany do wielokrotnego toczenia krwi, tłuszczów, leków przeciwnowotworowych i izotopów. Produkt sterylny, pakowany pojedynczo. Ilość: 100 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 4 muszą być wyrobami medycznymi.
Uwaga: Zamawiający wykreślił pozycję 14.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 80227,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Jednorazowy materiał medyczny1. Łyżka do laryngoskopu, światłowodowa, jednorazowego użytku, typ Macintosh. Nieodkształcająca się łyżka wykonana ze stali nierdzewnej. Wytrzymały zatrzask kulkowy zapewniający trwałe mocowanie w rękojeści. Światłowód wykonany z polerowanego tworzywa sztucznego. Światłowód nieosłonięty, doświetlający wnętrze jamy ustnej i gardło. Wyraźne oznakowanie typu i rozmiaru łyżki na jej powierzchni oraz symbol „jednorazowego użytku” (przekreślona cyfra 2). Opakowanie zapewniające zachowanie czystość mikrobiologiczną. Dostępne rozmiary łyżki typu Macintosh: 2, 3, 4. Pakowana pojedynczo. Ilość: 300 sztuk.
2. Maska anestetyczna jednorazowego użytku z nadmuchiwaną poduszką twarzową z PCV, korpus maski oraz haczykowaty pierścień wykonane z poliwęglanu, silikonowy zawór skierowany pionowo w nosowej części maski, dostępna w rozmiarach: dorosły 4,5,6,7. Złącze 22 mm, rozmiary kodowane kolorem pierścienia i/lub oznaczony numerycznie na części ustnej korpusu, produkt mikrobiologicznie czysty. Maska pozbawiona DEHP i lateksu. Pakowana pojedynczo. Ilość: 400 sztuk.
3. Maska anestezjologiczna, jednorazowego użytku, biologicznie czysta, z miękkim mankietem z TPE, niewymagającym zewnętrznego uszczelniania, umożliwiającym szczelne dopasowanie do twarzy pacjenta. Dostępna w rozmiarach 3,4,5,6,7, rozmiar maski kodowany barwą mankietu i/lub oznaczony numerycznie na części ustnej korpusu. Korpus maski wykonany z polipropylenu, o anatomicznym kształcie zapewniającym dokładne dopasowanie do twarzy pacjenta, wykonany z przezroczystego materiału, zakończony kominem 22 F. Maska pozbawiona PCV, DEHP i lateksu. Pakowana pojedynczo. Ilość: 200 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 5 muszą być wyrobami medycznymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 14191,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Jednorazowy materiał medyczny1. Zgłębnik żołądkowy silikonowy jednorazowego użytku dostępny w rozmiarach: CH 14, CH 16, CH 18 dł. min. 1100 mm. Ilość: 250 sztuk.
2. Minimum 3-drożna sonda Sengstakena do tamponady żylaków przełyku długość minimum 100 cm, dostępne rozmiary CH 16, 18, 21. Ilość: 3 sztuki.
3. Cewnik Foleya wykonany ze 100% silikonu, dwudrożny z balonem 5-10 ml z dołączoną strzykawką z 10 ml sterylnego 10% roztworu gliceryny. Długość 40 - 42 cm, dostępne rozmiary CH14, CH16, CH18, CH20, CH22, CH24. Ilość: 500 sztuk.
4. Zestaw do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego z cewnikiem balonowym typu Foley ze 100% silikonu,
z prostym, krótkim zakończeniem z dwoma dużymi otworami przelewowymi, cewnik długości 40-44cm, zestaw gotowy do użycia - cewnik osadzony wewnątrz rozrywalnej kaniuli punkcyjnej długości 12cm i średnicy 5,4-5,6mm
z trójskrzydłowym uchwytem, kaniula osłonięta tuleją zabezpieczającą, barwne oznaczenie rozmiaru cewnika i kaniuli punkcyjnej, całość pakowana w jednym opakowaniu typu folia/papier dodatkowo z zatyczką do cewnika. Do wyboru CH12 , CH14. Ilość: 2 zestawy.
5. Worek sterylny do dobowej zbiórki moczu o poj. 2l z białą tylną ścianką z nadrukowanym polem do opisu danych pacjenta, z wyraźną skalą pomiarową co 100 ml, z uniwersalnymi wieszakami, z komorą Pasteura z filtrem hydrofobowym z zastawką antyzwrotną i portem bezigłowym do pobierania próbek. Ilość: 10 sztuk.
6. Zestaw do godzinowej zbiórki moczu sterylny z 3 komorowym zbiornikiem o pojemności 500 ml ze skalą pomiarową : Komora nr 1 – co 1 ml; komora nr 2, co 5ml, Komora nr 3 – co 10ml. Wejście do 3-komorowego zbiornika pomiarowego, pod kątem 45°, zabezpiecza załamanie się drenu. Dren o długości 170cm wyposażony w port bezigłowy do pobierania próbek moczu. Z workiem o pojemności 2000 - ml z tylną białą ścianką z wyraźną skalą pomiarową co 100 ml, z zastawką antyzwrotną, odpowietrznikiem oraz czytelną etykietą danych pacjenta. Ilość: 7 zestawów.
7. Worek stomijny jednoczęściowy zamknięty, z możliwością obserwacji stomii. Płytka hydrokoloidowa, o kształcie kwiatowym ze składnikiem wspomagającym gojenie, z możliwością przycięcia 15 - 70 mm, worek posiada laminarny filtr LT węglowy zabezpieczony przez wewnętrzną membranę przed zatykaniem się. Worek, przeźroczysty, pokryty wodoodporną fizeliną, od strony pacjenta o pojemności 500ml. Ilość: 100 sztuk.
8. Przeźroczysty worek urostomijny, wodoodporny, jednoczęściowy, przezroczysty, z kranikiem przekręcanym o 180° pozwalającym na jego opróżnianie. Pojemność worka 230ml. Płytka w pełni hydrokoloidowa o kwiatowym kształcie, do docięcia 12-55mm. Ilość: 50 sztuk.
9. Zatyczka do cewnika sterylna. Ilość: 100 sztuk.
10. Kanka doodbytnicza dostępne rozmiary CH 16 -30 dł. 28 - 30 cm. Ilość: 10 sztuk.
11. Dren brzuszny otrzewnowy, sterylny, transparentny, dł. 30 – 40 cm, pasek kontrastujący w RTG, dostępne rozmiary CH 16 – 36. Ilość: 40 sztuk.
12. Dren do jamy brzusznej lateksowy sterylny typu Pezzer dostępne rozmiary CH 30, CH32, CH34, CH36. Ilość: 5 sztuk.
13. Butelka Redona - sterylna o poj.200- 250 ml. Ilość: 200 sztuk.
14. Dren perf. do butelki REDONA dostępne rozmiary CH10, CH12, CH14, CH16, CH18. Długość nie mniejsza niż 70 cm. Kompatybilny z butelką z poz. 13. Ilość: 200 sztuk.
15. Dren z trokarem typu trójgraniec wykonany z termoplastycznego PCV, z linią RTG, ze znacznikiem głębokości co 2 cm, dostępne rozm. CH28, CH32. Ilość: 10 sztuk.
16. Jednorazowa komora wilgotna na oko - rozmiar dla dorosłych. Ilość: 100 sztuk.
17. Nakłuwacz bezpieczny jednorazowy, używany do uzyskiwania próbek krwi (np. z opuszka palca). Mechanizm bezpieczeństwa eliminujący możliwość przypadkowego zakłucia. Dostępny w rozmiarze 21G i co najmniej w 2 długościach. Ilość: 20 000 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 6 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 33837,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Jednorazowy materiał medyczny1. Rurka intubacyjna niskociśnieniowa z odsysaniem z nad mankietu zwężającym się ku dołowi, z wbudowanym przewodem do odsysania, z otworem Murphy’ego, balonik kontrolny wskazujący na stan wypełnienia mankietu z oznaczeniem minimum średnicy rurki i mankietu oraz dodatkowe oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki w miejscu widocznym po zaintubowaniu jak i na łączniku, linia RTG na całej długości rurki, skala centymetrowa podana na korpusie rurki, sterylna, jednorazowa, rozmiary od 6,0 do 9,0 mm co 0,5 mm.
Ilość: 100 sztuk.
2. Rurka tracheostomijna z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu SoftSeal z balonikiem kontrolnym wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem) posiadający oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu, posiadająca elastyczny, przezroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wymianę rurki, sterylna. Rozmiary od 6,0 mm do 9,0 mm. Ilość: 2 sztuki.
3. Rurka tracheotomijna z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu SoftSeal z balonikiem kontrolnym posiadający oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu, posiadająca elastyczny, przezroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wymianę rurki, sterylna. Rozmiary od 6,0 mm do 9,0 mm. Ilość: 1 sztuka.
4. Rurka tracheostomijna z regulowanym położeniem kołnierza posiadająca mechanizm blokujący umożliwiający przesuwanie kołnierza wzdłuż osi rurki oraz obracanie o kąt 360º, z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu SoftSeal z balonikiem kontrolnym wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem), półprzezroczysta, z oznaczeniem rozmiaru rurki, rodzaju i średnicy mankietu na baloniku kontrolnym i zakresem zmiennej długości podanym na kołnierzu, sterylna. Rozmiary od 6,0 mm do 9,0 mm. Ilość: 1 sztuka.
5. Zamknięty system do odsysania rurki intubacyjnej CH /14/16 dł. 56 cm możliwość stosowania min. 72 godz.; CH 14/16 dł. 62 cm możliwość stosowania min. 72 godz.; CH 18 dł. 54 cm czas użycia min. 48 godz. oraz rurki tracheostomijnej CH 12/14/16 dł. 36 cm, możliwość stosowania min. 72 godz. Zintegrowany /wbudowany podwójnie obrotowy łącznik
o kącie 90 st., zamykany, obrotowy port do przepłukiwania cewnika, zamykany port do podawania leków wziewnych (MDI) zintegrowany bezpośrednio w części łącznika podłączanej do rurki pacjenta, komora do obserwacji wydzieliny pacjenta, zabezpieczenie łącznika podciśnienia w postaci kapturka zamocowanego do zestawu, aktywacja podciśnienia za pomocą przycisku ściskanego wnętrzem dłoni, blokada przycisku aktywacji podciśnienia poprzez jego obrót o 90 st., uniemożliwiająca przypadkową aktywację odsysania. Przekręcana zastawka na wysokości portu do przepłukiwania oddzielająca cewnik od pacjenta po usunięciu go z rurki (nie dotyczy CH18 dł. 54 cm), zapewniająca szczelność zestawu. Cewnik: bez konieczności wymiany po każdorazowej procedurze odsysania, zakończony atraumatycznie (zaokrąglona końcówka bez żadnych ostrych krawędzi oraz ścięć), z dwoma otworami po przeciwległych stronach, zakończony obwódką w kolorze czarnym, pozwalającym na jego wizualizację podczas przepłukiwania, oznaczenie rozmiaru cewnika bezpośrednio na dystalnym końcu cewnika, cewnik z widocznymi oznaczeniami głębokości insercji skalowanymi co 1 cm. System stanowiący integralną całość, nierozłączalny, wszystkie elementy systemu sterylne. System gotowy do użycia bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, bez potrzeby dodatkowego montażu akcesoriów. Ilość: 400 sztuk.
6. Rurka intubacyjna z mankietem zwężającym się ku dołowi, z otworem Murphy’ego, balonik kontrolny, średnicy rurki
i mankietu oraz rodzaju mankietu, dodatkowe oznaczenie rozmiaru na korpusie rurki w miejscu widocznym po zaintubowaniu jak i na łączniku, linia Rtg na całej długości rurki, skala centymetrowa, oznaczenie poziomu strun głosowych, oznaczenie miejsca cięcia korpusu rurki ustna/nosowa - linia przerywana, sterylna, jednorazowa, rozmiary od 5,0 do 9,0 mm co 0,5 mm. Ilość: 300 sztuk.
7. Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa oparty na użyciu peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną
z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Dostępne rozmiary rurki 0,7 do 9,0 mm. Ilość: 10 zestawów.
8. Kompletny zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, z wielorazowym peanem, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną
z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu. Rozmiary 0,7 do 9,0 mm. Ilość: 1 zestaw.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 7 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42949,44 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: Rurka Combitube1. Rurka do intubacji przełykowo-tchawiczej dwuświatłowa z podwójnym światłem umożliwiająca wprowadzenie rurki do tchawicy lub przełyku. Przeznaczona do użycia na przedszpitalnym etapie pomocy doraźnej. Linia RTG na całej długości ułatwiająca bezpieczne pozycjonowanie rurki. Rurka przeznaczona dla osób dorosłych. Ilość: 2 sztuki.
Produkt objęty Pakietem 8 musi być wyrobem medycznym
4.5.3.) Główny kod CPV: 33172000-6 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Materiał medyczny jednorazowy1. Strzykawka insulinowa 1 ml/100 U ml w zestawie z zdejmowaną igłą (0,4x13mm) sterylna, cylinder wykonany
z polipropylenu, uszczelnienie w postaci podwójnego pierścienia. Ilość: 600 sztuk.
2. Strzykawka 3-częściowa 2 ml, kontrastujący tłok, uszczelnienie w postaci podwójnego pierścienia na korku. Ilość: 12 000 sztuk.
3. Strzykawka 3-częściowa 5 ml, kontrastujący tłok, uszczelnienie w postaci podwójnego pierścienia na korku. Ilość: 15 000 sztuk.
4. Strzykawka 3-częściowa 10 ml, kontrastujący tłok, uszczelnienie w postaci podwójnego pierścienia na korku. Ilość: 25 000 sztuk.
5. Strzykawka 3-częściowa 20 ml, kontrastujący tłok, uszczelnienie w postaci podwójnego pierścienia na korku. Ilość: 20 000 sztuk.
6. Strzykawka trzyczęściowa jednorazowego użytku z końcówką do cewników JANETA – 50/60 ml (sterylna). Ilość: 1 500 sztuk.
7. Strzykawka JANET 100 ml sterylna, ze skalą, z dodatkową końcówką wielkości 2 - 3 cm ściętą pod kątem 45 st., wyposażona w dodatkową końcówkę w kształcie stożka. Ilość: 500 sztuk.
8. Strzykawka trzyczęściowa z gumowym tłokiem Luer Lock do leków światłoczułych, bursztynowa, jednorazowego użytku, przystosowana do pomp infuzyjnych typu Agilia 50 ml lub 50/60 ml. Ilość: 800 sztuk.
9. Strzykawka trzyczęściowa z gumowym tłokiem Luer Lock, jednorazowego użytku, przystosowana do pomp infuzyjnych typu Agilia z rozszerzona skalą 50/60 ml. Ilość: 15 000 sztuk.
10. Kranik trójdrożny, sterylny, transparentny, wyjścia zabezpieczone koreczkiem, wykonany z poliwęglanu, wyraźny optyczny identyfikator pozycji „otwartyzamknięty” (oznaczone kierunki przepływu) działający w zakresie 360 stopni. Ilość: 6 000 sztuk.
11. Przedłużacz do pomp strzykawkowych 150 cm, średnica wewnętrzna drenu nie większa niż 1,25 mm. Ilość: 4 000 sztuk.
12. Przedłużacz do pomp strzykawkowych 150 cm bursztynowy. Ilość: 300 sztuk.
13. Przyrząd do wielokrotnego pobierania leku z butelki zakończony portem bezigłowym z końcówką luer-lock, do użytku przez 7 dni lub 140 aktywacji, sterylizowany tlenkiem etylenu, pozbawiony lateksu. Ilość: 500 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 9 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 62105,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Materiał medyczny jednorazowy1. Strzykawka heparynizowana do pobierania krwi do gazometrii o pojemności do 1 ml, sterylna pakowana pojedynczo. Ilość: 5 000 sztuk.
2. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania biochemiczne o pojemność 4,0 - 5,0 ml z aktywatorem wykrzepiania, o średnicy 13 mm, wysokość 75 mm, bez etykiety. Ilość: 7 000 sztuk.
3. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania biochemiczne o pojemność 2,0 - 3,0 ml z aktywatorem wykrzepiania, o średnicy 13 mm. Ilość: 3 500 sztuk.
4. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania hematologiczne o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 13 mm. Ilość: 7 000 sztuk.
5. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania wskaźników krzepnięcia o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 11 mm. Ilość: 5 000 sztuk.
6. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania OB
o pojemności 3,0 - 4,0 ml (wersja logarytmiczna). Ilość: 50 sztuk.
7. Strzykawko-probówka do pseudotrombocytopenii z jonami magnezu, o pojemności 2-3 ml. Ilość: 50 sztuk.
8. Strzykawko-probówka do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi w systemie zamkniętym na badania oznaczenia glukoz o pojemność 2,0 – 3,0 ml o średnicy 13 mm, wysokość 75 mm. Ilość: 400 sztuk.
9. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość do 25 mm, średnica 0,8. Ilość: 200 sztuk.
10. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość od 25 do 40 mm, średnica 0,8. Ilość: 800 sztuk.
11. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość do 25 mm, średnica 0,9. Ilość: 400 sztuk.
12. Igła systemowa bezpieczna jednorazowego użytku długość od 25 do 40 mm, średnica 0,9. Ilość: 300 sztuk.
13. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań w zamkniętym systemie, długość drenu 80 mm, średnica 0,8 mm. Ilość: 2 040 sztuk.
14. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań w zamkniętym systemie, długość drenu 80 mm, średnica 0,9 mm. Ilość: 2 640 sztuk.
15. Igła systemowa typu motylek bezpieczna jednorazowego użytku do trudnych pobrań krwi na posiew w zamkniętym systemie, długość drenu 200 mm, średnica 0,8 mm. Ilość: 240 sztuk.
16. Łącznik do końcówek typu Luer (Multi-Adapter). Ilość: 2 000 sztuk.
17. Łącznik membranowy. Ilość: 480 sztuk.
18. Staza jednorazowa bez lateksu, papierowa. Ilość: 2 000 sztuk.
19. Statyw na 50 probówek, wielkość otworów 14 mm (+/- 1 mm). Ilość: 10 sztuk.
Zamawiający wymaga, aby produkty w pozycji 1-17 były wzajemnie kompatybilne.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 10 muszą być wyrobami medycznymi, z wyłączeniem poz. 19
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 36055,32 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Jednorazowe materiały medyczne do żywienia dojelitowego1. Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pompy do opakowań miękkich typu PACK, kompatybilny z pompą Flocare Infinity. Ilość: 700 sztuk.
2. Zestaw grawitacyjny do podawania diety dojelitowej w opakowaniach miękkich typu pack G/P. Ilość: 100 zestawów.
3. Strzykawka enteralna z końcówką EnFit, 60 ml, przeznaczona do obsługi żywienia drogą przewodu pokarmowego. Ilość: 180 sztuk.
4. Zgłębnik gastrostomijny z końcówką typu EnFit zakładany techniką „pull” pod kontrolą endoskopii.
Części składowe:
- poliuretanowy łącznik z końcówką typu EnFit,
- przeźroczysty, poliuretanowy zgłębnik o długości 40 cm +/- 2 cm, z linią kontrastującą w promieniach RTG,
z nadrukowanym roz. Ch (14 lub 18 do wyboru przez Zamawiającego),
- zacisk do regulacji przepływu,
- zacisk zabezpieczający utrzymanie odpowiedniej pozycji zgłębnika,
- silikonowa płytka zewnętrzna do umocowania zgłębnika do powłok brzusznych oraz zabezpieczająca go przed zagięciem uniemożliwiającym przepływ diety,
- silikonowa płytka wewnętrzna.
Ilość: 4 sztuki.
5. Zgłębnik nosowo-żołądkowy przeznaczony do żywienia dojelitowego bezpośrednio do żołądka wyposażony
w dodatkowy port do odbarczania przeznaczony do ewakuacji treści żołądka. Porty umieszczone na oddzielnych przewodach z oddzielnymi zaciskami umożliwiające zastosowanie portu do odbarczania bez konieczności odłączania zestawu do żywienia. Rozmiar CH 14/110 cm. Ilość: 100 sztuk.
6. Zgłębnik PUR przeznaczony do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego. Bliższy koniec zgłębnika zakończony złączem ENFIT służącym do łączenia z zestawami do podaży diet. Zgłębnik wykonany z miękkiego, przezroczystego poliuretanu, nie twardniejącego przy dłuższym stosowaniu. Zawierający oznakowaną centymetrową podziałkę, znakowaną dokładnie co 1 cm, ułatwiającą kontrolowanie długości wprowadzanego zgłębnika, metalową trójskrętną prowadnicę (pokrytą silikonem) z kulkową końcówką ułatwiającą jej wprowadzanie do światła zgłębnika. Dalszy koniec zgłębnika posiadający dwa boczne otwory i jeden centralny przelotowy. Zgłębnik jednorazowego użytku, nie zawierający DEHP, nie zawierający lateksu. W rozmiarach: 10/110 cm i/lub 12/110 cm. Ilość: 2 sztuki.
7. Adapter/łącznik do zgłębników typu Enlock. Ilość: 240 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 11 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 20456,28 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Jednorazowy materiał medyczny laryngologiczny1. Jednorazowy, sterylny zestaw laryngologiczny.
W zestawie:
- sterylny wziernik do nosa - 1 sztuka,
- sterylna szpatułka laryngologiczna - 1 sztuka,
- sterylny wziernik do ucha 4 mm (+/- 0,5 mm) - 1 sztuka.
Ilość: 300 zestawów.
2. Lusterko laryngologiczne jednorazowe sterylne, pakowane pojedynczo. Ilość: 300 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 12 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1130,76 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Materiał medyczny jednorazowy.1. Marker skórny (pisak chirurgiczny), fioletowy roztwór gencjany, nietoksyczny, produkt szybkoschnący, odporny na środki dezynfekcyjne, linijka w zestawie o długości minimum 15 cm, dodatkowa skala minimum 5-cio centymetrowa nadrukowana na markerze, dwustronna końcówka 0,5 mm (+/- 0,1 mm) oraz 1 mm (+/- 0,1 mm), sterylny, pakowany pojedynczo. Ilość: 800 sztuk.
Produkt objęty Pakietem 13 musi być wyrobem medycznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Materiał medyczny jednorazowy.1. Osłona na przewody foliowa z perforacją i z minimum jedną taśmą samoprzylepną. Przeznaczona do zabezpieczenia sprzętu medycznego w trakcie zabiegów chirurgicznych. Sterylna i jednorazowego użytku. Wymiary mieszczące się
w granicach 14-18 x 198-240 cm. Pakowane pojedynczo. Wyrób medyczny. Ilość: 100 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 388,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15: Materiał medyczny jednorazowy.1. Łyżeczka dermatologiczna, sterylna, jednorazowa. Posiadająca jednostronną ostrą krawędź tnącą służącą do wycinania miękkich lub chorych tkanek. Łatwa identyfikacja rozmiaru łyżeczki (wytłoczony rozmiar na rączce). Sterylna, jednorazowego użytku. Ostrze: stal nierdzewna
Do wyboru rozmiar: 4 mm, 7 mm, wg potrzeb zamawiającego.
Ilość: 500 sztuk.
2. Sztanca biopsyjna (igła) jednorazowego użytku, sterylna, ostra krawędź tnąca, żebrowana rączka, z oznaczeniem rozmiaru. Ostrze: stal nierdzewna.
Do wyboru rozmiar 3 mm, 4 mm, 5 mm wg potrzeb zamawiającego.
Ilość: 100 sztuk.
Wszystkie produkty objęte Pakietem 15 muszą być wyrobami medycznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 7439,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66732,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66732,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66732,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66732,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8175,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8175,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8175,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8175,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247794,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247794,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247794,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247794,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85882,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85882,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85882,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex spółka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85882,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie pakietu 5 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33565,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33565,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33565,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33565,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4469394 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44693,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44693,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44693,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie pakietu 8 nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32351,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42221,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32351,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J. Chodacki, A. Misztal, ”MEDICA” spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921008620
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4 A
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32351,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31359,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31359,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31359,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870001085
7.3.3) Ulica: Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31359,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7326,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7326,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7326,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7326,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1004,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1004,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1004,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1442,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1442,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1442,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERGOS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470170222
7.3.3) Ulica: Legionów 55
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1442,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-09-06Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W pakiecie nr 15 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.