eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice"Roboty budowlane w ramach inwestycji pod nazwą "Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Prusice", ZP.271.1.10.2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane w ramach inwestycji pod nazwą „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Prusice”, ZP.271.1.10.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane w ramach inwestycji pod nazwą „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Prusice”, ZP.271.1.10.2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fc641ce-352d-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214. ust. 1 ustawy pzp 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Art. 214 dotyczy zamówień o wartości powyżej progów unijnych, jednakże ustawa pzp w art. 305 pkt 1 w kontekście zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1738666,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego roboty budowlane w ramach zadania pn. Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Prusice”.
a) Poniżej wskazuje się szczegółowy zakres składający się na opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja zadania obejmuje roboty budowlane w ramach inwestycji pod nazwą „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Gminy Prusice”.
Zakres przedmiotu umowy określa się jako remont dróg gminnych na terenie Gminy Prusice, w ramach którego przewiduje się wykonanie robót w rodzaju i ilości jak w „Formularzu ofertowym Wykonawcy”.
Miejsca realizacji zadania:
 Droga gminna - dz. nr 233/2 obręb Skokowa – nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna - dz.nr 213 obręb Pększyn – nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna - dz. nr 214 obręb Pększyn – nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna - dz. nr 311 Raszowice - nawierzchnia: kruszywo
 Droga gminna - dz. nr 65 obręb Zakrzewo – nawierzchnia: kruszywo
 Droga gminna – dz. nr 52/3 obręb Skokowa– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna - dz. nr 143/1 obręb Ligotka– nawierzchnia: kruszywo
 Droga gminna – dz. nr 369 obręb Piotrkowice – nawierzchnia: kruszywo
 Droga gminna – dz. nr 112/3 obręb Wilkowa Mała– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 121, 201 obręb Wilkowa Mała– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 361 obręb Kaszyce Wielkie– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 156/1, 165/1 obręb Borów– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 822/21 obręb Prusice– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 19/4 obręb Prusice– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 645/2, 728 obręb Prusice– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 713/2, 712, 707/10, 513/2, 827/1 obręb Prusice – nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 140/1, obręb Ligotka – nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 731 obręb Wszemirów – nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna - ul. Lawendowa w miejscowości Prusice– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna - 160/1, 160/2 obręb Borów– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – 69/6, 166, 165/2 obręb Borów– nawierzchnia: masa asfaltowa
 Droga gminna – dz. nr 344, ul. Słoneczna w miejscowości Skokowa – nawierzchnia: masa asfaltowa
2) Zadanie polega m. in. na remoncie ww. odcinków dróg gminnych w tym:
 usunięcie górnej warstwy z kruszywa łamanego lub nawierzchni gruntowej – roboty ziemne,
 wyprofilowanie stabilizacji kruszywem – nawierzchnia podbudowy,
 ułożenie warstwy ścieralnej,
 wykonanie odwodnienia jezdni (częściowe),
 wykonanie zjazdów do istniejących bram wjazdowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999456,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999456,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOSTAR INVESTMENT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151827914

7.3.3) Ulica: Wrocławska 1

7.3.4) Miejscowość: Wisznia

7.3.5) Kod pocztowy: 55-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999456,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.