Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie ścieżek na terenie Arboretum Wirty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 64
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 058 5889818
1.5.8.) Numer faksu: 058 5889814
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie ścieżek na terenie Arboretum Wirty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-488d8e0f-3f0b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041341/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utwardzenie ścieżek na terenie Arboretum Wirty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128941,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utwardzeniem ścieżek na terenie Arboretum Wirty, w miejscach wskazanych przez zamawiającego i technologią ujętą w obmiarze robót (Załącznik nr 12 do SWZ).
2. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
Wykonanie nawierzchni z tłucznia naturalnego o grubości 8 cm wskazanych odcinków o łącznej powierzchni ok 1236 m2, przy średniej szerokości 2m; kruszywo naturalne łamane o frakcji 0-31,5mm; ręczne formowanie nasypów z tłucznia, profilowanie i zagęszczenie; transport wewnętrzny kruszywa z załadunkiem ręcznym.
3. Dostarczone kruszywo musi posiadać orzeczenie o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych zgodnie z obowiązującą PN. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia orzeczenia (przed dostawą) o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych.
4. Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót.
Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
W okresie trwania budowy i wykańczania robót Wykonawca będzie:
a) utrzymywać teren budowy i wykopy w stanie bez wody stojącej,
b) podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie
i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub dóbr publicznych i innych, a wynikających z nadmiernego hałasu, wibracji, zanieczyszczenia lub innych przyczyn powstałych
w następstwie jego sposobu działania.
Podczas przekazania terenu robót zamawiający wskaże ewentualne miejsca objęte ochroną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92151,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129931,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92151,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brembor Transport Dariusz Brembor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911643596
7.3.3) Ulica: Wilcze Błota Kościerskie 9
7.3.4) Miejscowość: Stara Kiszewa
7.3.5) Kod pocztowy: 83-430
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BREMBOR TRANSPORT DARIUSZ BREMBOR
jakie przetargi wygrała firma
BREMBOR TRANSPORT DARIUSZ BREMBOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92151,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KALISKA
- Zakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim w ramach programu PFRON
- Budowa budynku gospodarczego z zapleczem sanitarnym i infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z modernizacją skoczni do skoku w dal i budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Wilczogóra
- Przebudowa utwardzonego placu na działce nr ewid. 1036/3 w Kołaczycach wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej
- Budowa drogi publicznej równoległej do ul. Cichej w Jedliczu na odcinku od ul. Tokarskich do ul. Polnej w km od 0 do 0+738,89
- Roboty budowlane, nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026 r., zadania pn. "Plac Sikorskiego-zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X, dla ZZM w Krakowie.
- Modernizacja kompleksu sportowego"MojeBoisko-Orlik 2012" wraz z budową:bieżni okrężnej, bieżni prostej, skoczni do skoku w dal, boiska wielofunkcyjnego, skateparku oraz sprawnościowego placu zabaw ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.