Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00297541/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00310233/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
- 2023/BZP 00306023/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
w miejscowości Inowrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1w miejscowości Inowrocław
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4435655e-17b6-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021736/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu podczas prac związanych z wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297541/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu podczas wykonywania prac i robót określonych w ,,Projekcie robot geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
w miejscowości Inowrocław” oraz „Dodatku nr 1 do projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1
w miejscowości Inowrocław”, dalej zwanymi projektem robót geologicznych, wraz z wykonaniem badań laboratoryjnych i opracowaniem właściwej dokumentacji w ramach przedsięwzięcia realizowanego pod nazwą:
,,Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 w miejscowości Inowrocław" dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.10 „Udostępnianie wód termalnych w Polsce".
2. W zakres zamówienia wchodzi:
1) Doradztwo przy udzielaniu zamówienia publicznego na wybór wykonawcy wykonania otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Inowrocław GT-1 w miejscowości Inowrocław, obejmujące opracowanie części technicznej opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności:
określenie minimalnych wymagań technicznych,
określenie warunków udziału w postępowaniu,
aktualizacja kosztorysu inwestorskiego,
opracowanie przedmiaru robót,
opracowanie harmonogramu robót,
weryfikacja treści projektu robót geologicznych,
wyjaśnienia treści SWZ na wnioski wykonawców dotyczące części technicznej zamówienia;
udział w ocenie ofert poprzedzającej wybór wykonawcy.
2) Sprawowanie nadzoru podczas wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych.
3) Sprawowanie dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny, wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonanie otworu geotermalnego.
4) Opracowanie dokumentacji otworowej z wykonania odwiertu geotermalnego.
5) Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.
6) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach.
7) Bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą wierceń w trackie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.
8) Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad wykonawcą otworu geotermalnego
w trakcie realizacji prac wiertniczych w tym między innymi:
doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,
nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie
z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,
przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,
kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności
z założonym harmonogramem prac,
opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,
nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,
nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na ternie objętym robotami,
współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym.
9) Badania laboratoryjne – wykonanie laboratoryjnych badań prób w zakresie miedzy innymi:
składu petrograficznego i właściwości fizyko-chemicznych skał,
właściwości fizyko-chemicznych i przydatności do wykorzystania w balneoterapii wód termalnych,
ustalenia składu gazu złożowego.
10) Opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej w zakresie:
opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uczestnictwem w procedurze zatwierdzania tej dokumentacji hydrogeologicznej, aż do uzyskania decyzji właściwego organu administracji geologicznej zatwierdzającej dokumentację,
przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej
w wymaganej ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia.
11) Współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu rozliczenia inwestycji
w NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie
z Umową o dofinansowanie oraz przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót wiertniczych według harmonogramu uzgodnionego z NFOŚiGW i osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTICONSULT POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260009785
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MULTICONSULT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MULTICONSULT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-29INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.