Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00477493/01 - Wynik z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania oraz wyżywienie dla uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli biorących udział w szkoleniach w ramach projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511037737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SIKORSKIEGO 5a
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 621 1071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: modn@modn.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: modn.elk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania oraz wyżywienie dla uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli biorących udział w szkoleniach w ramach projektu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cba5aee9-5aa5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00418092/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługa hotelowa w tym zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sali konferencyjnej lub szkoleniowej dla uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego a
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego makroregion nr II (warmińsko-mazurskie, mazowieckie, łódzkie, podlaskie)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: modn@modn.elk.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazurski Ośrodek doskonalenia Nauczycieli w Ełku Sikorskiego 5A, 19 – 300 Ełk, tel: 87 621 10 71, mail: modn@modn.elk.pl, a w jego imieniu Michał Jodko - Dyrektor;
2. Inspektorem ochrony danych w Mazurski Ośrodek doskonalenia Nauczycieli w Ełku Sikorskiego 5A, 19 – 300 Ełk, tel: 87 621 10 71, mail: modn@modn.elk.pl jest Mirosław Krajewski Mogę się z nim kontaktować we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych.
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu dokumentowania przebiegu procesu doskonalenia nauczycieli, wykonywania czynności wynikających z obowiązujących przepisów prawa i wewnętrznych aktów normatywnych, realizacji obowiązków statutowych, obowiązków statystycznych, obowiązków archiwalnych.
4. Ponadto celem jest promocja osiągnięć i pozytywnego wizerunku Ośrodka na podstawie udzielonej przez Panią/Pana w odrębnej formie zgody na wykorzystanie wizerunku zawartego na fotografii i/ lub filmie.
5. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych, to w szczególności:
o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO – Artykuł 6 ust. 1 lit. c);
o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. 2017 poz. 1148 z późniejszymi zmianami;
o Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910), z uwzględnieniem późniejszych zmian;
6. Dane osobowe Pani/pana są udostępniane podmiotom zewnętrznym w przypadkach przewidzianych przepisami prawa, a współpraca z tymi podmiotami jest niezbędna do osiągnięcia wskazanego celu.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
8. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9. Podanie danych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i realizacji doskonalenia zawodowego.
10. W przypadku niepodania danych lub niewyrażenia zgody na ich przetwarzanie nie będzie możliwy udział Pani/Pana w procesie rekrutacji.
11. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych odbiorcom w państwach trzecich czy też organizacjom międzynarodowym.
12. Administrator nie podejmuje czynności związanych ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji wobec danych osobowych, w tym o profilowaniu.
13. Pani/na dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany zapisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z przepisami określonymi w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt obowiązującym w Ośrodku.
14. Klauzula informacyjna oraz inne informacje w sprawie przetwarzania Pana/Pani danych i ich dziecka zgodnie z art. 12 RODO znajduje się pod adresem https://modn.elk.pl/strona-77-rodo_klauzula_informacyjna.html
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sal konferencyjnych lub szkoleniowych dla uczestników Projektu, w związku z realizacją usługi szkoleniowej z zakresu doradztwa edukacyjnozawodowego. Odbiorcami usługi są Uczestnicy szkoleń (dalej: Uczestnicy), wyłącznie osoby dorosłe, obojga płci, w liczbie około 202 osób. Usługa realizowana będzie od dnia podpisania umowy do 31.08.2023 r. – przy czym obydwie te wartości pełnią funkcję poglądową mającą na celu określenie wielkości i złożoności zamówienia. Zamawiający 5 dni roboczych przed zjazdem poda Wykonawcy termin zjazdu, liczbę uczestników z uwzględnieniem płci uczestników oraz wymagania co do szczególnych wymagań żywieniowych uczestników, tj. ewentualne diety wegańskie, wegetariańskie, bezglutenowe itp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-11 do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie doby hotelowej – godzina wykwaterowania (D)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie doby hotelowej – godzina zakwaterowania (Z)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja obiektu (L)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Bezpłatne miejsca parkingowe (P)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, tj. Oświadczenie o grupie kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ oraz Wykazu usług zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ wraz z referencjami lub dowodami należytego wykonania usługi.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch odrębnych usług noclegowych wraz z zapewnieniem kolacji, przerwy kawowej i obiadu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł - załącznik nr 6 do SWZ wraz z potwierdzonymi dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi – w zależności od przedmiotu prowadzonego postępowania - wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:1) w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT – zakres zmiany: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto określone w ofercie Wykonawcy pozostanie bez zmian, zmianie ulegnie wartość wynagrodzenia brutto.
2) w przypadku wystąpienia okoliczności związane z COVID – 19, w szczególności nakazy, zakazy o zasięgu krajowym lub obowiązujące w miejscu przeprowadzenia Szkolenia nałożone przez właściwe organy w szczególności organy władzy publicznej, właściwe jednostki sanitarne uniemożliwią przeprowadzenie realizacji usługi w sposób i w terminie określonym w niniejszej umowie - zmiana może polegać na modyfikacji sposobu realizacji umowy, terminu realizacji umowy poprzez jego wydłużenie.
3) w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - np. na skutek zmian we wniosku o dofinansowanie Projektu lub zmian Wytycznych dotyczących realizacji projektu;
4) w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, np.: na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; ze względu na uchybienia terminowe bądź zmiany terminów - z innych niż zawinione powodów - czasu realizacji innych zamówień, od których realizacja Przedmiotu umowy jest zależna;
5) w przypadku wystąpienia siły wyższej - jako „siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, pandemia, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron („siła wyższa" - to zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec); wystąpienie siły wyższej może być podstawą zmian postanowień zawartej umowy np. w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy;
2. Ponadto, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie terminu jej wykonania o którym mowa w § 1 ust. 11, w przypadku wystąpienia opóźnień po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w tym terminie. Pozostałe możliwości zmiany umowy zawarte zostały w SWZ i w Projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-09 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć wraz z załącznikami w tym oświadczenia wstępne za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-08
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Budowa sieci wodociągowej na trasie Regiel - Kałęczyny wraz z rozbudową sieci w miejscowości Regiel
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Ełk ul. Suwalska 38 POJAZDU SPECJALNEGO - PODNOŚNIKA KOSZOWEGO
- Usługi w ramach realizacji zadania "Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski " LTPL00315 NATURE AND PEOPLE z podziałem na 5 części.
- Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 65. Krakowskiego Festiwalu Filmowego - hotel czterogwiazdkowy
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem w ramach przedsięwzięcia "Horyzonty nauki" w ramach zadania KPO i Zwiększenia Odporności (KPO)
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Usługi w zakresie organizacji i obsługi konferencji ,,XXV Conference on Applied Crystallography CAC 2025'' w dniach 07-10.09.2025 r.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.