eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinWymiana pokrycia dachowego i stolarki zewnêtrznej w budynku gospodarczym na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦wiebodzinie



Og³oszenie z dnia 2024-07-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego i stolarki zewnêtrznej w budynku gospodarczym na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦wiebodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W ¦WIEBODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971183916

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zachodnia 58

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683822554

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piwswiebodzin@zgora.wiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.piw-swiebodzin.4bip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ administracji publicznej w zakresie bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia zwierz±t

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego i stolarki zewnêtrznej w budynku gospodarczym na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦wiebodzinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-832b61af-2710-48d6-bb76-269d10603e23

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00419627

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00298053/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 wymiana pokrycia dachowego (dachówki) na budynku gospodarczym, przemurowanie kominów, wymiana rynien i rur spustowych oraz wymiana stolarki okiennej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-832b61af-2710-48d6-bb76-269d10603e23

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem:
e-Zamówienia, dostêpne pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu e-Zamówienia dostêpne pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZFK.25.37.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wymianie pokrycia dachowego i stolarki zewnêtrznej w budynku gospodarczym na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w ¦wiebodzinie ul. Zachodnia 58. Szczegó³owy zakres prac okre¶la przedmiar robót oraz projekt budowlany w czê¶ci opisowej i graficznej, stanowi±ce za³±cznik nr 1, 2,3 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 PZP, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy uzna, ze Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e na dzieñ sk³adania ofert posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynków na kwotê co najmniej 150 000 z³ brutto ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami s± referencje lub inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia jej warto¶ci na warto¶æ w z³otych wed³ug ¶redniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji og³oszenia.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy skieruj± do realizacji zamówienia do pe³nienia funkcji kierownika budowy - minimum 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej oraz przynale¿±cej do w³a¶ciwego Oddzia³u Izby Architektów lub w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo wraz z ofert± , zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w czê¶ci dotycz±cej terminu realizacji robót budowlanych w przypadku:
a)wyst±pienia konieczno¶ci wykonania dodatkowych prac, których realizacja bêdzie mia³a wp³yw na termin wykonania robót pierwotnie objêtych Umow±.
b)wyst±pienia istotnej okoliczno¶ci, niezale¿nej od Zamawiaj±cego, której Zamawiaj±cy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy
c) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu
d) nie przkazania Wykonawcy dokumentacji budowy, do których Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany
e) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót wynikaj±cych z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy
f) z powodu istotnych braków w dokumentacji
g) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej albo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót
W przypadku zmiany terminu realizacji, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu jednak nie d³u¿ej ni¿ o czas trwania ww. okoliczno¶ci. W sytuacji zmiany terminu na Wykonawcy spoczywa obowi±zek przed³u¿enia okresu obowi±zywania zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy.
2) w czê¶ci dotycz±cej sposobu realizacji przedmiotu Umowy z powodu:
a) niedostêpno¶ci na rynku materia³ów wskazanych w dokumentacji
b) pojawieniem siê na rynku materia³ów nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy
c) konieczno¶ci realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym
d) konieczno¶ci zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji w sytuacji gdyby ich zastosowanie grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.
3) w czê¶ci dotycz±cej konieczno¶ci zastosowania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy.
4) w przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy kierownika budowy
5) w przypadku podjêcia decyzji o zmianie podwykonawcy lub zakresu podwykonawstwa
6) w przypadku zmiany przepisów lub norm, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego
7) w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci niniejszej Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza interaktywnego znajduj±cego siê na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.