Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312241/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ADP.2301.69.2022 Remont pomieszczeń w budynku Filii UJK w Sandomierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41349 7368
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ADP.2301.69.2022 Remont pomieszczeń w budynku Filii UJK w Sandomierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf46777e-1f7e-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019759/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont trzech sal oraz łazienki w piwnicy - budynek Fili UJK w Sandomierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312241/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.69.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 65040,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń budynku Filii UJK w Sandomierzu, na potrzeby sali kosmetologii, sal wykładowych, pomieszczenia sanitarnego WC, zlokalizowanego przy ul. Doktora Zygmunta Schinzla 13A w Sandomierzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi „dokumentacja techniczna” na którą składają się następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ),
2) Przedmiar robót (Załącznik nr 1a do SWZ),
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 1b do SWZ).
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego
określonymi w SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, załącznikach
do SWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego, minimalny wymagany okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (patrz rozdział XIX). Oferty zawierające okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone. Zaoferowany okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431200-9 - Kładzenie glazury
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98830 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98830 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98830 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FS 704 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:657 291 23 72
7.3.3) Ulica: Pocieszka 3
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-519
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringowa wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Modernizacja oświetlenia na hali sportowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2 w Kielcach
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONFERENCJI Z ZAKRESU PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 2 postępowanie"
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DWÓCH PIĘCIODNIOWYCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Ciekockiej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.