Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w obiektach MRiPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w obiektach MRiPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c79f38-5aa2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069735/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w obiektach MRiPS zlokalizowanych w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostało udzielone Konsorcjum w składzie: R&R Termotechnika Sp. z o.o. z siedzibą w (05-090) Raszynie, ul. Szkolna 9/7; Tadeusz Rzepka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Rzepka Tadeusz R&R Termotechnika pod adresem (05-552) Mroków, ul. Polna 9. Udzielane zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych określonych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, udzielonego na podstawie umowy nr 15/1/BA/PN/2020 z 18.08.2020 r. W niniejszym postępowaniu wykonawcy udzielono zamówienia, którego wartość wynosi 103 060,53 zł netto i została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie krótszym niż 3 lata od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 553713-N-2020 z dnia 23 czerwca 2020 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2710.25.2022.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w obiektach MRiPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pan Tadeusz Rzepka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Rzepka Tadeusz R&R Termotechnika
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: R&R Termotechnika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342492598
7.3.3) Ulica: ul. Polna 9
7.3.4) Miejscowość: Mroków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Remont pomieszczenia Klienta (Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej), znajdującego się w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, zgodnie z wymaganiami Klienta określonymi w Kontrakcie.
Pan Krzysztof Szlendak, prowadzący działalność gospodarczą
pod nazwą ExCenter Krzysztof Szlendak w (01-402) Warszawie przy
ul. Ciołka 12/12, posiadający NIP 5211124641.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126764,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Remont budynku szkoły wraz z remontem pomieszczeń po powodzi. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- Remont sanitariatów dziewcząt w budynku XIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zbaraskiej 1 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej i sanitariatów w budynku zarządzanym przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.