eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzNaprawa stacji sprężonego powietrza z kompresorami EKO 75



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa stacji sprężonego powietrza z kompresorami EKO 75

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE WODOCIĄGI I OCZYSZCZALNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 28 lokal 30

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mwio_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa stacji sprężonego powietrza z kompresorami EKO 75

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3247487d-39de-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP5/2024/PBN/BLZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Naprawa 1 szt. kompresora EKO 75, w tym m.in.:
a) naprawa bloku śrubowego,
b) wymiana pasa napędowego,
c) wymiana węży pneumatycznych wysokociśnieniowych,
d) wymiana oleju wraz z filtrem oleju,
e) wymiana sensora temp.,
f) wymiana filtra powietrza,
g) wymiana mat,
h) wymiana o-ringu,
i) wymiana czujnika ciśnienia sieciowego,
j) wymiana elektrozaworów odpowietrzających,
k) wymiana regulatora ssania,
l) wymiana elektrozaworu cyklonu,
m) wymiana styczników układu gwiazda trójkąt,
n) wymiana termika silnika głównego,
o) wymiana termika wentylatora;
2) Przed osuszaczem adsorpcyjnym montaż separatora cyklonowego wraz z automatycznym spustem kondensatu.
3) Wymiana osuszacza adsorpcyjnego regenerowanego na zimno na nowy osuszacz adsorpcyjny regenerowany na gorąco o natężeniu przepływu na wlocie min. 540 m3/h. Temperatura ciśnieniowego punktu rosy od – 25o C do 70o C w zależności od wersji. Ciśnienie robocze
min. 8 bar, maksymalne ciśnienie robocze min. 11 bar. Moc zainstalowana: grzałka max 4,6 kW, pompa próżniowa max 1,5 kW. Zbiorniki i konstrukcja nośna zabezpieczone antykorozyjnie.
Osuszacz w pełni zautomatyzowany, zaprojektowany do pracy ciągłej, wyposażony w filtr wstępny, filtr końcowy, kontrolę punktu rosy, izolację termiczną płaszcza zbiornika. Regeneracja za pomocą pompy próżniowej bez utraty sprężonego powietrza na regenerację.
Dwuwarstwowy zasyp dwóch sorbentów typu silikażel „WS” i „N”. Sorbent produkcji BASF.
Sito podtrzymujące sorbent wykonane ze stali nierdzewnej min. 304. Pneumatyczne zawory kulowe 4/2-drożne, połączone ze sobą wałem przegubowym. Sterownik mikroprocesorowy wyposażony w kolorowy wyświetlacz min. 5,5”. Informacje o pracy osuszacza muszą być wyświetlane na ekranie w postaci graficznej (schemat przepływu) wraz z komunikatami tekstowymi. Wszystkie dane dotyczące pracy muszą być odczytywane min. co minutę
z zapisem w pamięci sterownika (archiwizacja danych przez min. 2 miesiące). Wymagana jest możliwość zgrania danych na zwykłą pamięć USB. Klasa ochrony IP65. Wymagany system operacyjny WinCE 5.0.
4) Montaż zbiornika na powietrze suche o pojemności min. 2000 l wyposażonego w niezbędną armaturę wraz z zaworem bezpieczeństwa, ciśnienie robocze min. 10 bar.
5) Wymiana kompletnych automatycznych spustów kondensatu pod zbiornik powietrza mokrego oraz pod filtry w ilości 3 sztuk.
6) Zbiorniki i konstrukcje nośne zabezpieczone antykorozyjnie – klasa czystości powierzchni min. SA 2,5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42123610-6 - Układy sprężonego powietrza

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. W związku z art. 137 ust. 7 ustawy Pzp, w przypadku gdy zmiana treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności prowadziłby do znacznej zmiany zakresu zamówienia, zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w trakcie trwania w/w postępowania, po analizie pytań złożonych przez potencjalnych Wykonawców, zapoznał się z możliwościami wykonania przedmiotu zamówienia z zastosowaniem nowszych i bardziej ekonomicznych rozwiązań technicznych. W związku z powyższym mając na względzie art. 137 ust. 7 ustawy Pzp, wskazujący na ograniczenia zakresu dopuszczalnych zmian treści specyfikacji warunków zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.