Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399498/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja salonu wystaw oraz Sali muzyczno-tanecznej Miejskiego Centrum Kultury im. Mariana Szafrańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mckaleksandrowkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mckaleksandrowkujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrowkujawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja salonu wystaw oraz Sali muzyczno-tanecznej Miejskiego Centrum Kultury im. Mariana Szafrańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f582157-53ce-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00399462/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja salonu wystaw oraz Sali muzyczno-tanecznej Miejskiego Centrum Kultury im. Mariana Szafrańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.MCK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja salonu wystaw oraz sali muzyczno-tanecznej MCK im. Mariana Szafrańskiego – w celu realizacji projektu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” bez podziału na części:
- Rozbiórka sufitów podwieszanych;
- Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie klejowej;
- Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach;
- Wykucie z muru witryn aluminiowych;
- Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej z bloczków z betonu komórkowego;
- Uzupełnienie tynków wewnętrznych;
- Demontaż grzejnika żeliwnego członowego;
- Grzejniki stalowe płytowe – dwupłytowe;
- Wykucie z muru podokieników betonowych;
- Podokienniki z konglomeratu;
- Gruntowanie;
- Tynki pocienione przecierane gr.3-4mm,na betonie;
- Gładzie gipsowe;
- Okładziny gipsowo-kartonowe, pojedyncze na stropach. na rusztach metalowych rozstaw profili;
- Obudowa elementów ozdobnych z płyt G/K;
- Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem;
- Samopoziomujący podkład podłogowy zespolony, gr. 25,0 mm wylewany pod posadzki z kamieni
sztucznych;
- Posadzki z płytek układanych na klej;
- Cokoliki, z płytek układanych na klej;
- Wymiana inslalacji elektrycznej wraz z osprzętem dostosowanym do wystaw obrazów;
- Montaż systemu wieszania obrazów;
- wywózka gruzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, STWiOR, przedmiarach, mapach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). zwaną dalej Pzp, Zamawiający informuje o unieważnieniu w związku z art. 256 Pzp zamówienia publicznego pn.:„Modernizacja salonu wystaw oraz Sali muzyczno-tanecznej Miejskiego Centrum Kultury im. Mariana Szafrańskiego"
bowiem Zamawiający przed upływem terminu składania ofert ujawnił błąd w dokumentach zamówienia (błędna wysokość wadium – liczbowo 10 tys. zł, powyżej 1,5% oszacowania, wartość podana słownie była prawidłowa; błąd w opisie przedmiotu zamówienia w ogłoszeniu i SWZ – odniesienie do innego postępowania) i nie był w stanie technicznie opublikować koniecznej zmiany terminów składania i otwarcia ofert w związku z konieczną zmianą treści dokumentów zamówienia, w tym w odniesieniu do warunków uczestnictwa (wadium). Zamawiający przed upływem terminu składania ofert zamierzał zmienić dokumenty postępowania i w związku z powyższym wydłużyć termin składania ofert, jednakże nie był w stanie tego technicznie zrobić. Zgodnie z art. 256 Pzp Zamawiający może unieważnić procedurę odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Brak technicznej możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu i wynikający z tego brak możliwości zmiany dokumentów zamówienia przed upływem terminu otwarcia ofert, tj. brak możliwości zmiany terminów składania i otwarcia ofert (portal ezamówienia.gov.pl nie pozwalał już na edycję postępowania), koniecznych w związku ze zmianą dokumentów zamówienia, brak możliwości zgodnej z przepisami modyfikacji treści ogłoszenia i SWZ, są okolicznościami powodującymi, że dalsze prowadzenie postępowania (w pierwotnym kształcie) jest nieuzasadnione. Opisanie w sposób nieproporcjonalny i nieprawidłowy wysokości wadium (10 tys. zamiast 1 tys.) i błąd w opisie przedmiotu zamówienia jako nieusuwalne wady mogły potencjalnie utrudniać uczciwą konkurencję i mogły ewentualnie wpłynąć na decyzję o złożeniu oferty przez Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- Utrzymanie zimowe ulic miejskich, placów, chodników i parkingów w Aleksandrowie Kujawskim w sezonach zimowych lata 2025-2026
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.