eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrczStrefa rekreacji w Dobrczu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Strefa rekreacji w Dobrczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 50

1.5.2.) Miejscowość: Dobrcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-022

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523648044

1.5.8.) Numer faksu: 523648032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobrcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65375c13-28ab-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Strefa rekreacji w Dobrczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65375c13-28ab-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068911/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Strefa rekreacji w Dobrczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363480

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIB271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 414575,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia - Strefa rekreacji w Dobrczu
1.2. Zakres prac obejmuje :
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – w ramach zadania pt. „Strefa rekreacji w Dobrczu” na działkach nr 114/45, 114/46 w Dobrczu.

Zakresem zamówienia są następujące zamierzenia budowlane:
Zagospodarowanie działki pod strefę rekreacji obejmujące utworzenie strefy zabaw z urządzeniami placu zabaw, strefy gier ze stołami do gier, strefy siłowni zewnętrznej oraz strefy rekreacji z drewnianą wiatą, betonowym grillem i stołami piknikowymi
Zakres prac obejmuje dostawę i montaż m.in.:
a) Piramidy
b) Zestawu wspinaczkowego
c) Stołu do ping ponga
d) Stołu do piłkarzyków
e) Stolika szachowego
f) Stołu piknikowy
g) Paleniska
h) Orbitrek
i) Wioślarza
j) Biegacza
k) Kosza na śmieci
l) Drewnianej wiaty
m) Tablicy z regulaminem placu zabaw – treść należy uzgodnić z Zamawiającym.

UWAGA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone przedmiary nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.3. Zakres zamówienia obejmuje również :
- opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: a) dokumentacja powykonawcza, b) oświadczenie kierownika budowy, c) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń, d) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, e) inne niezbędne dokumenty.
1.4. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów :
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru ) i uzyskać zgodę na ich zastosowanie.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami.
UWAGA ;
Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych. Nie posiada progów, krawężników ani schodów stanowiących barierę dla osób na wózkach inwalidzkich.
UWAGA
Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania i zainstalowania przy wykonanej inwestycji tablicy informacyjnej o dofinansowaniu z w/w programu. Treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422064,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484048,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422064,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422064,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.