eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzuzeBudowa drogi gminnej na dz. nr 29/2 w miejscowości Trąbin Rumunki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej na dz. nr 29/2 w miejscowości Trąbin Rumunki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Brzuze

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-517

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej na dz. nr 29/2 w miejscowości Trąbin Rumunki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d82ccaa-8758-4a37-8f47-f23eb331e005

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085404/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa drogi gminnej na dz. nr 29/2 w miejscowości Trąbin Rumunki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d82ccaa-8758-4a37-8f47-f23eb331e005

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
-komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
-włączona obsługa JavaScript;
-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Trąbin Rumunki, gm. Brzuze. Realizacja inwestycji planowana jest na działce numer 29/2 - obręb 0015 Trąbin Rumunki.
Projektowany odcinek drogi gminnej do budowy posiada XXV kategorię obiektu budowlanego. Projektowane zamierzenie budowlane nie zmienia sposobu użytkowania istniejącego obiektu budowlanego, jakim jest droga publiczna. Budowa przedmiotowego odcinka drogi służyć będzie poprawie warunków obsługi komunikacyjnej terenów przyległych do pasa drogowego. Kategoria ruchu, jaki odbywa się na odcinku objętym opracowaniem to KR-1, zarówno w stanie istniejącym jak też w stanie projektowanym. Początek projektowanego odcinka drogi zlokalizowany jest na granicy powiatu golubsko-dobrzyńskiego i rypińskiego, przy skrzyżowaniu z drogą gminną nr 110323 C. Koniec drogi zlokalizowany jest za zjazdem na dz. nr 26/5 w km 0+200 w miejscowości Trąbin Rumunki, gmina Brzuze. Projektowana droga zakwalifikowana jest do kategorii dróg gminnych
o klasie D (dojazdowa). Ewidencyjnie droga ta ma długość 2,110 km. Projektuje się budowę drogi gminnej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+200,00. Projektuje się wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, poboczy i zjazdów na nieruchomości przyległe do pasa drogowego, oraz inne roboty związane z projektowaną budową. Po zakończonej budowie sposób użytkowania drogi nie ulegnie zmianie.
b) zestawienie powierzchni:
- powierzchnia terenu położona w liniach rozgraniczających teren inwestycji (w granicach pasa drogowego budowanej drogi) – 1.221,30 m2 ,
- powierzchnia projektowanej jezdni – 973,10 m2 ,
- powierzchnia projektowanych zjazdów – 11,10 m2 ,
- powierzchnia projektowanych poboczy z kruszywa – 171,20 m2 ,
c) wysokość, długość, szerokość:
- długość projektowanej drogi – 200,0 m,
- szerokość nawierzchni jezdni – od 4,00 do 5,00 m
- szerokość projektowanych poboczy – do 0,50 m
- wysokość – nie dotyczy,
Pod projektowaną jezdnię projektuje się wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W gr. 3 cm. Szerokość warstwy wiążącej od 4,1 - 5,1 m. Następnie warstwę wiążącą należy skropić emulsją asfaltową C60B3ZM, po czym projektuje się wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 3 cm. Spadek poprzeczny wykonanej nawierzchni jezdni 2% daszkowy. Wykonanie warstwy ścieralnej i wiążącej dokonać mechanicznie, a całość wykonanych robót winna spełniać wymagania STWiORB. Mieszanka na warstwę ścieralną winna spełniać wymagania techniczne WT-2 cz.I.
Zgodnie z zapisami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przed realizacją robót drogowych, Inwestor wymaga wykonania odcinków próbnych. Długość odcinków próbnych określa STWiORB.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej – 180.000,00 zł, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2.
2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie jedną robotę budowlaną polegającą na:
 budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni jezdni asfaltowej o powierzchni co najmniej 500 m2 – w jednym lub kilku zadaniach, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ,
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – odpowiednio :
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ pod nazwą Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 05.08.2024 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres : https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.