Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339097/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych –
wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6
Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f245bb1-199c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych –wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6
Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f245bb1-199c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.49 Meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-100/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28030,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych – wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
2. Miejsce dostawy i montażu mebli:
-Politechnika Wrocławska, 50-001 Wrocław, ul. Smoluchowskiego 23, Bud. A-3, pomieszczenie: 3.21;
-Politechnika Wrocławska, 50-344 Wrocław, ul. Gdańska 7, Bud. F-6, pomieszczenie: 116;
3. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
-dostawa, wniesienie do wskazanego pomieszczenia nowych, najwyższej jakości i odpowiadających parametrom i rodzajowi wskazanym w specyfikacji technicznej : mebli biurowych;
-wniesienie mebli i urządzeń na wysoki parter ( po schodach) oraz na wyższe piętro ( winda do dyspozycji);
-zamontowanie, ustawienie z wypoziomowaniem, ustabilizowanie oraz właściwe zamocowanie elementów zabudowy/mebli/urządzeń z ustaleniem wysokości oraz skręcenie ze sobą wskazanych mebli;
-wykonanie niezbędnych otworów i nacięć;
podłączenie do istniejącej instalacji wod-kan , wentylacyjnej oraz elektrycznej (w tym dostarczenie wszystkich potrzebnych urządzeń i okablowania potrzebnych do podłączenia) uruchomienie, instruktaż;
-wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowania o dostrzeżonych uchybieniach w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
-wymiana wadliwych mebli na własny koszt i ryzyko;
-usunięcie/wywóz na własny koszt pustych opakowań po dostarczonych i zamontowanych meblach i urządzeniach /sprzęcie oraz posprzątanie pozostałości po pracach montażowych;
-dostawa wszystkich elementów niniejszego przedmiotu zamówienia transportem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na własny koszt i ryzyko;
-wszystkie prace wykonywane będą na obiekcie czynnym- w trakcie prowadzonych zajęć;
4. Kod CPV: 39130000-2 meble biurowe
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ kalkulacja cenowa odpowiednio dla
-Bud. A-3, pomieszczenie: 3.21; ul. Smoluchowskiego 23 we Wrocławiu;
-Bud. F-6, pomieszczenie: 116 ul. Gdańska 7 we Wrocławiu,
6. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30676,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96936,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30676,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DRZEWIARZ- BIS” SPÓŁKA Z O.O. UL. KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO 46A 87-600 LIPNO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911328304
7.3.3) Ulica: UL. KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO 46A 87-600 LIPNO
7.3.4) Miejscowość: LIPNO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30676,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.