Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00322118/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00329991/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00336675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie e-usług do obsługi mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże wraz z zakupem serwera w ramach Projektu nr WND-RPPD.11.01.00-20-0072/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 085 742 81 55
1.5.8.) Numer faksu: 085 719 71 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie e-usług do obsługi mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże wraz z zakupem serwera w ramach Projektu nr WND-RPPD.11.01.00-20-0072/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a179ea3-2a0a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004215/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie oraz wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn. "Wdrożenie e-usług do obsługi mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach umowy nr UDA-RPPD.11.01.00-20-0072/22-00 o dofinansowanie Projektu „Wdrożenie e-usług do obsługi mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże”, nr Projektu WND-RPPD.11.01.00-20-0072/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 600241,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług do obsługi mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże wraz z zakupem serwera w ramach Projektu nr WND-RPPD.11.01.00-20-0072/22. Zamówienie jest podzielone na 2 części:CZĘŚĆ I: Usługa wdrożenia obejmująca modernizację, integrację i rozbudowę systemu informatycznego poprzez opracowanie e-usług do obsługi mieszkańców w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże oraz przeprowadzenie szkoleń związanych z powyższą usługą wdrożenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ . Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48820000-2 - Serwery
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 527994,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług do obsługi mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże wraz z zakupem serwera w ramach Projektu nr WND-RPPD.11.01.00-20-0072/22. Zamówienie jest podzielone na 2 części:CZĘŚĆ II: Dostawa serwera wraz z systemem operacyjnym..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1B do SWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1B do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.
Dostarczany sprzęt w ramach II części przedmiotowego zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Nie dopuszcza się użycia (przedmiot zamówienia) lub ich elementów – odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych.
Wykonawca wraz z ofertą w ramach części II zamówienia zobowiązany jest do złożenia Informacji szczegółowej nt. dostarczanego sprzętu według informacji zawartych w treści Załącznika nr 2B do SWZ, mianowicie:
1) Serwer: Producent ,Model, Part Number;
2) Procesor: Producent, Model, Ilość;
3) Pamięć: Ilość (GB);
4) Dysk twardy: Ilość, Technologia, Pojemność (GB);
5) Karta sieciowa: Ilość, Szybkość;
6) Kontroler sprzętowy zdalnego zarządzania: TAK NIE Rodzaj;
7) Zainstalowane oprogramowanie: System operacyjny.
UWAGA: Informacje szczegółowe jakie należy wskazać nt. dostarczanego sprzętu wg Załącznika nr 2B do SWZ nie podlegają uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie wskaże wymaganych informacji, albo informacje w Załączniku nr 2B do SWZ będą niekompletne wówczas oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 72246,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554698,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554698,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554698,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807
7.3.3) Ulica: ul. Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
• Rozbudowa oprogramowania oraz uruchomienie e-usług w zakresie:
System Informacji Przestrzennej,
Drogi,
Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego.
• Szkolenie z ww. oprogramowania;
• Bezpośrednie włączenie w realizację całości zamówienia (współudział w przeprowadzeniu modernizacji systemów dziedzinowych i integracji systemów z portalem)
GISON Sp. z o.o., ul. Józefa Marcika, 30-443 Kraków
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554698,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81438,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81438,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81438,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807
7.3.3) Ulica: ul. Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81438,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Dostawa serwerów z licencjami
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
więcej: Systemy i serwery informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.