eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUs³uga konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz ch³odu w obiektach Politechniki ¦wiêtokrzyskiej



Og³oszenie z dnia 2024-07-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz ch³odu w obiektach Politechniki ¦wiêtokrzyskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika ¦wiêtokrzyska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Tysi±clecia Pañstwa Polskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 34 24 270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tu.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz ch³odu w obiektach Politechniki ¦wiêtokrzyskiej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e71fb390-b54f-44ff-b9a0-dc81a7d9ec89

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00420112

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przegl±darki Internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18.

Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci Internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.

Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. 2023.57) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

W razie wyst±pienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA ZAMAWIAJ¡CEGO W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zawarta jest w sekcji XXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZA-381-54/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug konserwacji, nadzoru oraz serwisu eksploatacyjnego instalacjiklimatyzacji, wentylacji i ch³odu w obiektach Politechniki ¦wiêtokrzyskiej zgodnie z instrukcj± eksploatacji urz±dzeñ.

Wykonanie konserwacji i napraw obejmuje urz±dzenia i instalacje zlokalizowane w:
- budynek Hali nr 3 w tym Serwerownia,
- budynek CENWIS w tym Serwerownie w pomieszczeniach nr 1.10 i 1.13a,
- budynek Auli G³ównej,
- budynek Hali dydaktyczno-sportowej,
- budynek dydaktyczny A wraz z Hal± nr 1,
- budynek dydaktyczny B wraz z Hal± nr 2,
- budynek dydaktyczny C,
- budynek dydaktyczny D wraz z Hal± nr 4,
- budynek dydaktyczno-laboratoryjny ENERGIS
- budynek CLTM
- budynek Biblioteki G³ównej
- Domy Studenta nr 2, 3, 4, 6, 7

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas (reakcji) przyst±pienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug konserwacji, nadzoru oraz serwisu eksploatacyjnego instalacji klimatyzacji, wentylacji i ch³odu w obiektach Politechniki ¦wiêtokrzyskiej zgodnie z instrukcj± eksploatacji urz±dzeñ.

Wykonanie konserwacji i napraw obejmuje urz±dzenia i instalacje zlokalizowane w:
- Serwerownia w budynku Hali nr 3

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas (reakcji) przyst±pienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust 1 i 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 507), a tak¿e spe³niaj± ni¿ej wskazane warunki udzia³u w postêpowaniu:
dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- dysponuje co najmniej dwoma pracownikami posiadaj±cymi ¶wiadectwo kwalifikacyjne Grupy 2 – Cieplne, oraz posiadaj±cymi certyfikat F-Gaz,
- posiada certyfikat F-Gaz dla Przedsiêbiorcy,
- posiada pisemn± autoryzacjê producenta do ¶wiadczenia prac konserwacyjnych i serwisowych dla zainstalowanych urz±dzeñ:
- czê¶æ zamówienia nr I – autoryzacja firm Fujitsu, Samsung, Mitsubishi, Vertiv, Schneider Electric w zakresie systemów BMS
- czê¶æ zamówienia nr II – autoryzacja firmy FläktGroup,
- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ w sposób nale¿yty co najmniej jedn± us³ugê konserwacji i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz ch³odu o warto¶ci nie ni¿szej ni¿:
- czê¶æ zamówienia nr I – warto¶æ zrealizowanej us³ugi nie ni¿sza ni¿: 100 000,00 z³,
- czê¶æ zamówienia nr II – warto¶æ zrealizowanej us³ugi nie ni¿sza ni¿: 20 000,00 z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez Zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz osób, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia (ze wskazaniem numerów certyfikatów, ¶wiadectw) oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 7 do SWZ)
− certyfikat F-Gaz dla Przedsiêbiorcy,
− pisemna autoryzacja producenta do ¶wiadczenia prac konserwacyjnych i serwisowych dla zainstalowanych urz±dzeñ
− wykaz us³ug (co najmniej jednej) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz na których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem
dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot , na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (za³±cznik nr 6 do SWZ)
− o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez Zamawiaj±cego (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy. Wzór umowy stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we wzorze umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-26 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca w zakresie czê¶ci I zobowi±zany jest do realizacji zamówienia przez okres 24 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, a w zakresie czê¶ci II przez okres 12 miesiêcy pocz±wszy od dnia 01.07.2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.