eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomiceMODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b01383c-2443-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026440/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja SP Turzno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355750

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą „modernizacja szkoły podstawowej w miejscowości Turzno”, gmina Łysomice, powiat toruński, województwo kujawsko - pomorskie.
2. W zakres robót wchodzi wykonanie dwóch zadań:
• Zadanie nr 1) pod nazwą:
„rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Turznie wraz z wykonaniem infrastruktury towarzyszącej”,
zwane dalej Rozbudową,
• Zadanie nr 2) pod nazwą:
„remont szkoły podstawowej w Turznie”, zwane dalej Remontem.
3. Projekt i roboty budowlane powinny być wykonane w sposób zapewniający sprawność i funkcjonalność całego obiektu (wraz z niezbędną infrastrukturą).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu:
1) weryfikację w terenie stanu istniejącego mającego wpływ na wykonanie projektów i realizację inwestycji, w tym: stanu budynku szkoły podstawowej, instalacji wewnętrznych, infrastruktury podziemnej, stanu powierzchni utwardzonych, ogrodzeń, oświetlenia, zieleni itp., oraz uwzględnienie wyników powyższego sprawdzenia w procesie projektowym; w szczególności należy zbadać sprawność i zdolność do obsłużenia budynku po rozbudowie; instalacji elektroenergetycznych (rozdzielnie, WLZ, itp.), źródła ciepła (moc kotłów; wydajność pomp, itp.); wody (ciśnienia, itp.) oraz wentylacji; w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków w ww. zakresie należy zaprojektować i wykonać dodatkową infrastrukturę; w związku z powyższym konieczna jest wizja lokalna budynku zespołu międzybranżowego;
2) uzyskanie ewentualnych decyzji zezwalających na wycinkę drzew i krzewów;
3) wykonanie projektu zieleni i realizację nowych nasadzeń;
4) pozyskanie niezbędnych podkładów mapowych do celów projektowych;
5) wykonanie odwiertów i badań geotechnicznych oraz sporządzenie wymaganej prawem, dla ustalonej kategorii geotechnicznej i warunków gruntowych, dokumentacji geologicznych, geotechnicznych wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi w zakresie robót geologicznych, odwodnień itp.;
6) weryfikacja możliwości wykorzystania istniejących przyłączy dla celów przedmiotowych zadań lub uzyskanie na rzecz Inwestora nowych warunków technicznych, zapewnień przyłączenia do sieci zewnętrznych oraz uzyskanie warunków usunięcia ewentualnych kolizji technicznych;
7) uzyskanie na rzecz Inwestora wszystkich koniecznych do realizacji zadania: decyzji, opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych i zatwierdzeń w zakresie wynikającym z przepisów i wymagań uprawnionych władz, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów sanitarnych oraz bezpieczeństwa pożarowego;
8) wykonanie i uzgodnienie projektów związanych z pracami rozbiórkowymi i usunięciem kolizji, w tym wykonanie i uzgodnienie projektów budowlanych (wraz z niezbędnymi decyzjami) i wykonawczych obiektów i infrastruktury przeznaczonych do przebudowy;
9) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami, ekspertyzami i uzgodnieniami oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę;
10) opracowanie wielobranżowych projektów wykonawczych;
11) opracowanie koniecznych przedmiarów, ekspertyz, kosztorysów i specyfikacji technicznych;
12) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
13) wykonanie projektu w zakresie układu drogowego;
14) przygotowanie projektu na czasową organizację ruchu w czasie budowy, o ile będzie taka potrzeba, pełnienie nadzorów autorskich;
15) przygotowanie terenu do realizacji inwestycji, w tym: uzgodnienia z Zamawiającym i/lub Użytkownikiem szczegółów realizacji Inwestycji, których oddziaływanie może mieć wpływ na normalną pracę Szkoły; zapewnienia wszelkich mediów niezbędnych na czas realizacji inwestycji; przeprowadzenie wszystkich niezbędnych, wcześniej zaprojektowanych prac rozbiórkowych; przygotowanie placu i zaplecza budowy zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiającego oraz zapewnienie ochrony terenu w trakcie realizacji;
16) sporządzenie harmonogramu ogólnego i tygodniowych harmonogramów szczegółowych oraz uzgadnianie ich z Zamawiającym i/lub Użytkownikiem;
17) analiza strefy odziaływania robót (m.in. wykopy, roboty rozbiórkowe) na obiekty sąsiadujące z inwestycją wraz z opracowaniem projektu zabezpieczenia tych obiektów oraz metody monitoringu ich stanu w trakcie wykonywania robót;
18) wykonanie Rozbudowy i Remontu oraz oddanie do użytkowania budynku szkoły po wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą;
19) przygotowanie, organizacja, zabezpieczenie oraz uprzątnięcie po zakończeniu Inwestycji zaplecza budowy oraz terenu budowy;
20) zapewnienia wszelkich mediów niezbędnych do użytkowania Inwestycji (woda, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, energia elektryczna, ogrzewanie, telekomunikacja itp.);
21) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;
22) uzyskanie dla Zamawiającego ostatecznej decyzji administracyjnej - pozwolenia na użytkowanie całości zamierzenia budowlanego;
23) wykonanie rozruchu i sprawdzenia wszelkich instalacji i systemów (wraz ze sprawdzeniem ich efektywności w stosunku do założeń projektowych) stanowiących zakres zamierzenia budowlanego, wraz ze szkoleniem przedstawicieli Zamawiającego z zakresu ich obsługi;
24) prowadzenie analizy ryzyk, w tym środowiskowych wraz z oceną następstw i prawdopodobieństwem ich wystąpienia;
25) wykonanie przeglądów gwarancyjnych i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji;
26) Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
a) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania, a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
b) inne prace związane z procesem budowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami dla zamierzenia budowlanego pn.: REMONT I ROZBUDOWA SZKOŁY W RAMACH ZADANIA PN. "MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO" – stanowiący dokumentację techniczną Załącznik nr 8 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
b) Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę;
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz
roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach;
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych;
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne;
71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne;
71300000-1 Usługi inżynieryjne;
71500000-3 Usługi związane z budownictwem
7. Niniejsze zamówienie publiczne (w zakresie zadania nr 2 pn. remont szkoły podstawowej w Turznie) wykonane będzie przy udziale środków w wysokości 6 000 000,00 zł (wartość wstępnej promesy) z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyznanych w ramach ósmej edycji programu. Szczegółowe informacje oraz regulamin programu pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10870000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13240458,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10870000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbański Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562301674

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10870000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.