eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceUsługa gastronomiczna dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej Dominanty tematyczne inności w dyskursach literackich (po 1989 roku).



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa gastronomiczna dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej Dominanty tematyczne inności w dyskursach literackich (po 1989 roku).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa gastronomiczna dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej Dominanty tematyczne inności w dyskursach literackich (po 1989 roku).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74e9f3b-515d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługa gastronomiczna dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej Dominanty tematyczne inności w dyskursach literackich (po 1989 roku).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.81.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1161,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną polegającą na przygotowaniu, dostarczeniu, podaniu obiadu wraz z przerwą kawową dla 12 osób w dniu 28.09.2023 r.
o godz. 15.00 podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej Dominanty tematyczne inności w dyskursach literackich (po 1989 roku).
Wykonawca zapewni salę do spożywania posiłku, zastawę oraz serwis kelnerski podczas obiadu
w odległości nie większej niż 1 km od miejsca obrad konferencyjnych.
a) Serwis kawowy (2 przerwy kawowe dla 12 osób):
- kawa - 200 ml/os.,
- herbata - min. 2 sztuki /os., cukier,
- ciasto domowe typu: szarlotka ze świeżych jabłek i cynamonu, domowy sernik - 250 gr/os.
- woda z cytryną - 500 ml/os.
b) Obiad dla 12 osób:
- zupa - krem z białych warzyw - 250 ml/os,
- II danie - Polędwiczki wieprzowe duszone w kurkach i rozmarynie 150g/os.,
- ziemniaki opiekane - 100 gr/os.,
- surówka ze świeżych warzyw - 100 gr/os.
Woda z cytryną 0,5 litra na osobę.
Posiłki powinny być świeże, ciepłe, poddane o ustalonych godzinach. Konferencja odbędzie się w dniu 28 września 2023 r. na ul. Żytniej 39 Budynek Wydziału Nauk Społecznych UPH, 08-110 Siedlce.
Do obowiązku wykonawcy należy dostarczenie stołów wraz z krzesłami dla 12 osób. Wykonawca dostarczy zastawę stołową, białe obrusy oraz obsługę kelnerską przy serwowaniu obiadu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Inga Ewa Myszka Panderosa, Marcin Myszka Sklepy Ogrodnicze "Drewutnia" "Panderosa"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711692298

7.3.3) Ulica: Garwolińska 53

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-28 do 2023-09-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.