Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00325624/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego, mobilnego przesiewacza bębnowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedliska 77
1.5.2.) Miejscowość: Siedliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876291500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7976751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego, mobilnego przesiewacza bębnowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044a968b-2ab8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/07/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, mobilnego przesiewacza bębnowego do siedziby Zamawiającego, tj. Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku (Siedliska 77, 19-300 Siedliska).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, mobilnego przesiewacza bębnowego (rok produkcji 2022 r. lub nowszy).
4. Przesiewacz bębnowy będzie wykorzystywany głównie do przesiewania kompostu.
5. Przesiewacz nie może być prototypem i ma pochodzić z seryjnej produkcji.
4. Wykonawca gwarantuje dostawę przesiewacza wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz wad prawnych.
6. Przesiewacz ma odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla tego rodzaju urządzeń, być dopuszczony do obrotu i używania w Polsce i Unii Europejskiej.
7. Minimalny okres gwarancji jakości na dostarczony przesiewacz wynosi 12 miesięcy lub min. 2000 mth, w zależności co pierwsze nastąpi, liczony od daty bezusterkowego odbioru przesiewacza, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń i uwag.
8. W trakcie okresu gwarancji Wykonawca będzie świadczył usługę obowiązkowych (wyszczególnionych w instrukcji techniczno-ruchowej przesiewacza DTR) przeglądów serwisowych oraz napraw wliczonych w cenę oferty.
9. Wykonawca własnym transportem, na własny koszt i ryzyko dostarczy przesiewacz do siedziby Zamawiającego, tj. PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. Siedliska 77, 19-300 Ełk dokona tam rozładunku przesiewacza ze środka transportu i jego rozruchu w obecności przedstawicieli Zamawiającego w celu sprawdzenia prawidłowości działania.
10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzi szkolenie stanowiskowe w zakresie bieżącej obsługi, eksploatacji, konserwacji, dokonywania drobnych napraw oraz bhp przesiewacza dla dwóch pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie musi się odbyć w siedzibie Zamawiającego, w czasie uzgodnionym z Zamawiającym i obejmować pełny zakres umożliwiający prawidłową eksploatację przesiewacza. Z przeprowadzonego przeszkolenia zostanie sporządzony protokół szkolenia podpisany przez obie Strony.
11. W przypadku zgłoszenia awarii (uszkodzenia) czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarie) nie przekroczy 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii). Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni od zgłoszenia (awarii). Serwis przesiewacza powinien odbywać się w miejscu jego eksploatacji. Jeżeli konieczne jest przetransportowanie przesiewacza do siedziby serwisu, koszty transportu pokrywa Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195129,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1435902 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1195129,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRONAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008002850
7.3.4) Miejscowość: Narew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 971650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.