Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271712/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00291713/01 - Wynik z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00344679/01 - Wynik z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Zamówienie podzielone na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kamiennogórski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wł. Broniewskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 50 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@kamienna-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Zamówienie podzielone na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b36f78-0980-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008281/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023. Część 1.
1.3.11 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023. Część 2.
1.3.12 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023. Część 3.
1.3.13 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023. Część 4.
1.3.14 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023. Część 5.
1.3.15 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023. Część 6.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271712/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.272.3.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 593661,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Długość dróg do zimowego utrzymania 26,40 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony została w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 69903,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Długość dróg do zimowego utrzymania 25,80 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony została w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 88695,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Długość dróg do zimowego utrzymania 24,70 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony została w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 149170,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Długość dróg do zimowego utrzymania 38,70 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony została w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 134040,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Długość dróg do zimowego utrzymania 19,70 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony została w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 73499,45 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiot zamówienia dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu kamiennogórskiego w sezonie 2022/2023. Długość dróg do zimowego utrzymania 22,50 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony została w Tomie III. Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 78354,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAZUR" Adam Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141408485
7.3.4) Miejscowość: Czadrów 10
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MAZUR" Adam Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141408485
7.3.4) Miejscowość: Czadrów 10
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96768,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter-Trans Dawid Karst
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141419388
7.3.4) Miejscowość: Janiszów 31
7.3.5) Kod pocztowy: 58-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa materiałów budowlanych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Księcia Bolka I w Kamiennej Górze
- Zakup kolumny laparoskopowej z torem wizyjnym 4K z możliwością wykorzystania ICG oraz wyposażeniem dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- Remont mostu drogowego w ciągu drogi 3468D w Krzeszowie
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.