Og³oszenie z dnia 2023-09-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00516868/01 - Wynik z dnia 2023-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Materia³y promocyjne i reprezentacyjne na potrzeby Agencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓ£KA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.paih.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y promocyjne i reprezentacyjne na potrzeby Agencji
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2703e9a5-5ea0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00420259
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://paih.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ust. 1 Ustawy Pzp, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 Ustawy Pzp.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy zakupowej okre¶la Regulamin Platformy zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie.
2. Instrukcja korzystania z Platformy zakupowej:
a) w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie zakupowej – w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” Wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego;
b) w przypadku posiadania konta na Platformie zakupowej – zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej;
c) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy zakupowej. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji przez operatora Platformy zakupowej, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych);
d) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej;
e) po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê zakupow±.
3. W zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
4. Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s;
b) komputer klasy PC lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez Wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Dane dotycz±ce Rodo zosta³y zawarte w czê¶ci XXVIII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane dotycz±ce Rodo zosta³y zawarte w czê¶ci XXVIII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZA.DKPP.25.44.2023/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 497183,66 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materia³y Typ 1 zgodnie z OPZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 66788,66 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18530000-3 - Prezenty i nagrody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materia³y Typ 2 zgodnie z OPZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 431395 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18530000-3 - Prezenty i nagrody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej i wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali:1) co najmniej 2 dostawy materia³ów reklamowych, ka¿da o warto¶ci co najmniej 60.000,00 PLN brutto ka¿da – dotyczy Czê¶ci 1.
2) co najmniej 2 dostawy materia³ów reklamowych o warto¶ci co najmniej 80.000,00 PLN brutto ka¿da – dotyczy Czê¶ci 2.
3) W wypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci zamówienia, wykonawca musi wykazaæ siê realizacj± 4 dostaw materia³ów reklamowych: 2 dostawy materia³ów reklamowych, ka¿da o warto¶ci co najmniej 60.000,00 PLN brutto ka¿da oraz 2 dostawy materia³ów reklamowych o warto¶ci co najmniej 80.000,00 PLN brutto ka¿da.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: tj. wykazu dostaw wykonanych (za³±cznik nr 8 do SWZ) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na
rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca sk³ada ofertê wraz z nastêpuj±cymi o¶wiadczeniami i dokumentami:a) Pe³nomocnictwo w przypadku, gdy jest ono niezbêdne do reprezentacji Wykonawcy,
b) Pe³nomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcy sk³adaj± ofertê wspóln±;
c) o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp – sporz±dzone zgodnie ze wzorem zawartym w Za³±czniku nr 3 do SWZ lub w Za³±czniku nr 4 do SWZ, sk³adane odpowiednio przez Wykonawcê, ka¿dego z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± oraz podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy swoje zasoby.
d) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp – sporz±dzone zgodnie ze wzorem zawartym w Za³±czniku nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy),
e) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przy udziale zasobów innego podmiotu – sporz±dzone zgodnie ze wzorem zawartym w Za³±czniku nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± pe³nomocnictwo - wymóg nie dotyczy spó³ki cywilnej lub konsorcjum, o ile upowa¿nienie do wystêpowania w imieniu spó³ki lub konsorcjum wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki lub umowy konsorcjum.
4. Do podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie stosuje siê te same postanowienia SWZ co do pojedynczego Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy opisa³ zmiany w umowie w par 13 – Za³±cznik nr 5 do SWZ .7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa Zamawiaj±cego https://paih.eb2b.com.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-02 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-07
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o ud¼wigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wis³a w m. Warszawa w ci±gu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegaj±ca na rozbiórce istniej±cego przepustu w miejscowo¶ci Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbêdnym zakresie" - nr postêpowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Us³uga dzier¿awy dystrybutorów wody dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów dla uczniów uczestnicz±cych w warsztatach sk³adaj±cych siê z d³ugopisów biodegradowalnych, notesów A5 z recyklingu i worków/plecaków
- Dostawa artyku³ów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji ¯eglugi Powietrznej.
- Dostawa materia³ów (w tym gad¿etów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (pi±ta edycja)
wiêcej: Prezenty i nagrody »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.