eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskŚwiadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz MOPR w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz MOPR w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.2.) Oddział zamawiającego: MOPR w Słupsku

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005310780

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Słoneczna 15D

1.4.2.) Miejscowość: Słupsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 59 81 42 801

1.4.8.) Numer faksu: 59 81 42 803

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@sl.home.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.slupsk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420293

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00405103/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
Kryteria oceny ofert dla CZĘŚCI 1:
1 . Cena -60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
2 .Liczba placówek oddawczo-awizacyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Słupska, w których Zamawiający
będzie mógł nadawać przesyłki pocztowe na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą - 20%
Oferta z największą liczbą placówek otrzyma 20 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Minimalna liczba placówek - 2
3. Termin płatności rachunku/faktury -20%
Oferta z terminem płatności:
- w wymiarze 22-30 dni kalendarzowych -otrzyma 20 pkt,
- w wymiarze 15-21 dni kalendarzowych -otrzyma 10 pkt,
- w wymiarze 14 dni kalendarzowych - otrzyma 0 pkt.
Metodologia oceny ofert:
w kryterium Nr 1 „cena” - do oceny ofert będzie brana cena ofertowa brutto, wskazana w Formularzu oferty (Załącznik Nr 2A do
SWZ). Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Do wyliczenia punktów Zamawiający zastosuje
następujący wzór:
C = (Con /Cob) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – liczba punktów przyznana w kryterium cena
Con - najniższa oferta cenowa
Cob - cena oferty badanej
100 pkt – przelicznik punktowy
60% - waga kryterium
w kryterium Nr 2 – „Liczba placówek oddawczo-awizacyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Słupska, w
których Zamawiający będzie nadawał przesyłki pocztowe na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą” - Oferta z największą liczbą
placówek otrzyma 20 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Wykonawca deklaruje liczbę placówek w Formularzu Ofertowym.
Wszystkie placówki muszą być czynne co najmniej 5 dni w tygodniu przez co najmniej 7 godzin, przy czym każda placówka musi być
czynna w godzinach popołudniowych co najmniej do godz. 17:00. Każda placówka musi być oznaczona nazwą i logo Wykonawcy w
sposób zapewniający widoczność oraz zapewniać prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich,
w szczególności gwarantować zachowanie tajemnicy pocztowej i ochronę danych osobowych.
Wszystkie placówki oddawczo-awizacyjne muszą posiadać wyodrębnione, zadaszone, osłonięte od wiatru, dedykowane do obsługi
przesyłek pocztowych miejsca, spełniać wymogi Prawa pocztowego, a ich liczba nie może być mniejsza niż 2.
Do wyliczenia punktów Zamawiający zastosuje następujący wzór:
P = ( Pob/Pon) x 100 pkt x 20%
gdzie:
P – liczba punktów przyznana w kryterium ilość placówek
Pob – liczba placówek w ofercie badanej
Pon – liczba placówek w ofercie z największa liczbą placówek
100 pkt – przelicznik punktowy
20% - waga kryterium
w kryterium Nr 3 - „termin płatności rachunku/faktury” - W ramach tego kryterium zamawiający może przyznać maksymalnie 20
punktów. Oferowany termin płatności nie może być
krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.
Punkty obliczane będą następująco:
Termin płatności faktury/rachunku (T)
Liczba punktów
14 dni kalendarzowych 0 pkt
15-21 dni kalendarzowych 10 pkt
22-30 dni kalendarzowych 20 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + P + T
gdzie:
Lp -liczba punktów
C – liczba punktów przyznanych w kryterium cena
P - liczba punktów przyznanych w kryterium Ilość placówek
T - liczba punktów przyznana w kryterium termin płatnośc

Po zmianie:
Kryteria oceny ofert dla CZĘŚCI 1:
1 . Cena -60%
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
2 .Liczba placówek oddawczo-awizacyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Słupska, w których Zamawiający
będzie mógł nadawać przesyłki pocztowe na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą - 20%
Oferta z największą liczbą placówek otrzyma 20 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Minimalna liczba placówek - 2
3. Termin płatności rachunku/faktury -20%
Oferta z terminem płatności:
- w wymiarze 22-30 dni kalendarzowych -otrzyma 20 pkt,
- w wymiarze 15-21 dni kalendarzowych -otrzyma 10 pkt,
- w wymiarze 14 dni kalendarzowych - otrzyma 0 pkt.
Metodologia oceny ofert:
w kryterium Nr 1 „cena” - do oceny ofert będzie brana cena ofertowa brutto, wskazana w Formularzu oferty (Załącznik Nr 2A do
SWZ). Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Do wyliczenia punktów Zamawiający zastosuje
następujący wzór:
C = (Con /Cob) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – liczba punktów przyznana w kryterium cena
Con - najniższa oferta cenowa
Cob - cena oferty badanej
100 pkt – przelicznik punktowy
60% - waga kryterium
w kryterium Nr 2 – „Liczba placówek oddawczo-awizacyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Słupska, w
których Zamawiający będzie nadawał przesyłki pocztowe na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą” - Oferta z największą liczbą
placówek otrzyma 20 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. Wykonawca deklaruje liczbę placówek w Formularzu Ofertowym.
Wszystkie placówki muszą być czynne co najmniej 5 dni w tygodniu przez co najmniej 7 godzin, przy czym każda placówka musi być
czynna w godzinach popołudniowych co najmniej do godz. 16:00. Każda placówka musi być oznaczona nazwą i logo Wykonawcy w
sposób zapewniający widoczność oraz zapewniać prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich,
w szczególności gwarantować zachowanie tajemnicy pocztowej i ochronę danych osobowych.
Wszystkie placówki oddawczo-awizacyjne muszą spełniać wymogi Prawa pocztowego, a ich liczba nie może być mniejsza niż 2.
Do wyliczenia punktów Zamawiający zastosuje następujący wzór:
P = ( Pob/Pon) x 100 pkt x 20%
gdzie:
P – liczba punktów przyznana w kryterium ilość placówek
Pob – liczba placówek w ofercie badanej
Pon – liczba placówek w ofercie z największa liczbą placówek
100 pkt – przelicznik punktowy
20% - waga kryterium
w kryterium Nr 3 - „termin płatności rachunku/faktury” - W ramach tego kryterium zamawiający może przyznać maksymalnie 20
punktów. Oferowany termin płatności nie może być
krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.
Punkty obliczane będą następująco:
Termin płatności faktury/rachunku (T)
Liczba punktów
14 dni kalendarzowych 0 pkt
15-21 dni kalendarzowych 10 pkt
22-30 dni kalendarzowych 20 pkt
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + P + T
gdzie:
Lp -liczba punktów
C – liczba punktów przyznanych w kryterium cena
P - liczba punktów przyznanych w kryterium Ilość placówek
T - liczba punktów przyznana w kryterium termin płatnośc

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i
doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23
listopada 2012 r. (Dz. U. z 2022 r., poz.896) na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku

Po zmianie:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23
listopada 2012 r. (Dz. U. z 2022 r., poz.896 z poźn. zmianami ) na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
cześć 1
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896);
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej głównej usługi polegającej na świadczeniu usług pocztowych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta usługa/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik Nr 5A do SWZ);
-dysponowanie siecią placówek pocztowych, zlokalizowanych na terenie całego kraju – min. po jednej placówce w każdej gminie. Każda placówka musi być oznaczona nazwą i logo Wykonawcy w sposób zapewniający widoczność oraz zapewniać prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, w szczególności gwarantować zachowanie tajemnicy pocztowej i ochronę danych osobowych. Wszystkie placówki pocztowe muszą posiadać wyodrębnione, zadaszone, osłonięte od wiatru, dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych miejsca, spełniać wymogi Prawa pocztowego;
- dysponowanie co najmniej 2 placówkami oddawczo-awizacyjnymi zlokalizowanymi w granicach administracyjnych Miasta Słupska, w których Zamawiający będzie mógł nadawać przesyłki pocztowe na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu. Zamawiający zastrzega, że co najmniej w jednej ze wskazanych placówek - Zamawiający musi mieć możliwość nadawania przesyłek pocztowych w dni robocze do godz. 20:00. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną placówkę zlokalizowaną w centrum Miasta Słupska, w której będzie świadczona usługa dla „klientów masowych”, tj. Zamawiający nie oczekując w kolejce pozostawia przesyłki pocztowe wraz z książką nadawczą, którą odbiera dnia następnego. Wszystkie placówki muszą być czynne co najmniej 5 dni w tygodniu przez co najmniej 7 godzin, przy czym każda placówka musi być czynna w godzinach popołudniowych co najmniej do godz. 17:00. Każda placówka musi być oznaczona nazwą i logo Wykonawcy w sposób zapewniający widoczność oraz zapewniać prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, w szczególności gwarantować zachowanie tajemnicy pocztowej i ochronę danych osobowych. Wszystkie placówki oddawczo-awizacyjne muszą posiadać wyodrębnione, zadaszone, osłonięte od wiatru, dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych miejsca, spełniać wymogi Prawa pocztowego.
(Załącznik Nr 5C do SWZ)
cześć 2
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896);2 r., poz. 896);
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym
okresie, co najmniej jednej głównej usługi polegającej na świadczeniu usług kurierskich o wartości co najmniej 4.000,00 zł brutto oraz załączy dowody, że te usługa/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik Nr 5B do SWZ).

Po zmianie:
cześć 1
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896);
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej głównej usługi polegającej na świadczeniu usług pocztowych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta usługa/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik Nr 5A do SWZ);
-dysponowanie siecią placówek pocztowych, zlokalizowanych na terenie całego kraju – min. po jednej placówce w każdej gminie lub w gminie sąsiedniej. Każda placówka musi być oznaczona nazwą i logo Wykonawcy w sposób zapewniający widoczność oraz zapewniać prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, w szczególności gwarantować zachowanie tajemnicy pocztowej i ochronę danych osobowych;
- dysponowanie co najmniej 2 placówkami oddawczo-awizacyjnymi zlokalizowanymi w granicach administracyjnych Miasta Słupska, w których Zamawiający będzie mógł nadawać przesyłki pocztowe na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu. . Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną placówkę zlokalizowaną w centrum Miasta Słupska, w której będzie świadczona usługa dla „klientów masowych”, tj. Zamawiający nie oczekując w kolejce pozostawia przesyłki pocztowe wraz z książką nadawczą, którą odbiera dnia następnego. Wszystkie placówki muszą być czynne co najmniej 5 dni w tygodniu przez co najmniej 7 godzin, przy czym każda placówka musi być czynna w godzinach popołudniowych co najmniej do godz. 16:00. Każda placówka musi być oznaczona nazwą i logo Wykonawcy w sposób zapewniający widoczność oraz zapewniać prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, w szczególności gwarantować zachowanie tajemnicy pocztowej i ochronę danych osobowych.
(Załącznik Nr 5C do SWZ)
cześć 2
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896);
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
- wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym
okresie, co najmniej jednej głównej usługi polegającej na świadczeniu usług kurierskich o wartości co najmniej 4.000,00 zł brutto oraz załączy dowody, że te usługa/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik Nr 5B do SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
cześć 1
a) wykaz usług (potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – Załącznik Nr 5A do SWZ;
b) dowody określające czy usługi (wymienione w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
c) wykaz placówek oddawczo-awizacyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Słupska wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi placówkami w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z Załącznikiem Nr 5C do SWZ;
d) zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca został wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz .896), z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicę.
cześć 2
a) wykaz usług (potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – Załącznik Nr 5B do SWZ;
b) dowody określające czy usługi (wymienione w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
c) zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca został wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz.896) z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicę.

Po zmianie:
cześć 1
a) wykaz usług (potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – Załącznik Nr 5A do SWZ;
b) dowody określające czy usługi (wymienione w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
c) wykaz placówek oddawczo-awizacyjnych zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Słupska wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi placówkami w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z Załącznikiem Nr 5C do SWZ;
d) zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca został wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz .896), z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicę.
cześć 2
a) wykaz usług (potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – Załącznik Nr 5B do SWZ;
b) dowody określające czy usługi (wymienione w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
c) zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca został wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz.896 poz.896 z poźn. zmianami) z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicę.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-11-07 10:00

Po zmianie:
2022-11-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-11-07 10:15

Po zmianie:
2022-11-10 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
30

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:

Po zmianie:
2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.