Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388875/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM BLACH SITOWYCH DO SITA BĘBNOWEGO BĘDĄCEGO ELEMENTEM LINII TECHNOLOGICZNEJ na Składowisku Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM BLACH SITOWYCH DO SITA BĘBNOWEGO BĘDĄCEGO ELEMENTEM LINII TECHNOLOGICZNEJ na Składowisku Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55a005b-4957-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388875/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/05/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 91020,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą nowych blach sitowych - 18 sztuk (3 sekcji po 6 sztuk), demontaż starych blach sitowych i montaż nowych o perforacji D=80 oraz D=20mm – w klatce sita bębnowego, znajdującego się na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu, przy ul. Nadwiślańskiej 36.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Demontaż zużytych blach sitowych i przekazanie Zamawiającemu.
2. Zwymiarowanie i wykonanie 18 sztuk (3 sekcji po 6 sztuk) blach sitowych o wymiarach ok. 970mm x 1270mm, do odsiewu frakcji 0-20 oraz frakcji 0-80 mm., w tym:
1) Wykonanie blachy perforacji D=20 w ilości 12 sztuk – 2 sekcje.
2) Wykonanie blachy perforacji D=80 w ilości 6 sztuk – 1 sekcja.
3) Wykonane blachy, ich wielkość oraz rodzaj materiału należy dobrać z dostosowaniem do istniejących blach sitowych z otworami okrągłymi o średnicy 20 mm i 80 mm w układzie naprzemiennym. Wymagane zagęszczenie ilości oczek identyczne jak w sitach aktualnie eksploatowanych .
3. Blachy sitowe muszą być wykonane ze stali S355 o grubości min. 10mm.
4. Blachy sitowe muszą posiadać dwa rodzaje otworów mocujących, dostosowanych do sposobu ich montażu w ramie stalowej sita bębnowego, obecnie eksploatowanego w linii technologicznej Zamawiającego.
5. Blachy sitowe, wielkość otworów oraz ich rozstaw musza być dobrane w taki sposób ,aby zapewnić maksymalne odsiewanie poszczególnych frakcji odpadów oraz uzyskanie największej otwartej powierzchni przesiewania.
6. Blachy muszą zostać pomalowane podkładem oraz farbą antykorozyjną.
7. Dostawa elementów montażowych do siedziby Zamawiającego tj. Oświęcim, przy ul. Nadwiślańskiej 36.
8. Wyładunek dostarczonych elementów po stronie Wykonawcy.
9. Montaż elementów przy użyciu nowych śrub odpowiedniej twardości min 12,9 i nakrętek samokontrujących.
10. Dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu niezbędnego do bezpiecznego wykonania prac.
11. Wykonanie prac możliwe od piątku godzina 14:00 do poniedziałku godzina 6:00. Wykonywane prace muszą zostać zaplanowane w taki sposób by nie wpływały na normalne funkcjonowanie zakładu w pozostałym przedziale czasowym.
III. Warunki odbioru wykonanych prac:
1. Uruchomienie sita bębnowego i praca bez użycia odpadu przez czas min. 1 godziny.
2. Uruchomienie sita bębnowego podczas normalnej pracy sortowni w czasie 8 godzin.
IV. Pozostałe wymagania:
1. Wykonawca pokrywa wszelkie możliwe koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Elementy wyszczególnione w pkt. II. 2, Przedmiotu zamówienia wymagają dokładnego zwymiarowania przez Wykonawcę, któremu zostanie zlecone zamówienie.
3. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej miejsca prowadzonych prac przed złożeniem oferty, zgodnie z zapisami swz.
4. Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie i przygotowanie, w tym zawodowe, finansowe i techniczne do wykonania prac zgodnie z wymaganiami swz.
5. Podczas realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do stosowania fabrycznie nowych materiałów w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu wyrządzenia szkód osobom trzecim w trakcie realizacji umowy.
7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody majątkowe i osobowe spowodowane swym działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych.
8. Wykonawca winien utrzymać teren wykonania usługi w stanie uporządkowanym i przeznaczyć go wyłącznie na cel wykonywanych zadań wskazanych w umowie.
9. Wykonawca ma obowiązek wykonywać prace w sposób zgodny z przepisami ppoż.
10. Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
11. Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, na koszt Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
12. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód wynikających z wykonywania robót objętych umową.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków i zdarzeń losowych pracowników i osób trzecich oraz ich mienia powstałych w związku z realizacją umowy.
14. Wykonawca musi posiadać kamizelki odblaskowe i środki ochronny indywidualnej niezbędne do poruszania się po terenie zakładu i bezpiecznego wykonywania prac, wymagane przepisami BHP.
15. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z Instrukcją Ppoż, Instrukcjami BHP dla firm zewnętrznych - Zamawiającego.
16. Gwarancja 24 miesięcy na wykonane prace montażowe.
17. Termin realizacji zamówienia max. do 4 tygodni od dnia podpisania umowy – stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sortsystem Maciej Gromadka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321320119
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 107
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Sortsystem Maciej Gromadka
ul. Grunwaldzka 107
43-600 Jaworzno
Cena ofertowa brutto: 70 110,00 zł brutto
Cena ofertowa netto: 57 000,00 zł netto
Termin realizacji: do 28 dni od dnia podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do spraw związanych z regulacją i rozporządzaniem nieruchomościami Powiatu Żywieckiego
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.