Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428464/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00439192/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00443413/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00450815/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00455013/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2023/BZP 00006114/01 - Wynik z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 47
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Witolda Budryka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Dąbrowskiej 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michałkowicka 15
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 6 im. Fryderyka Chopina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 4a
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Juliusza Słowackiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 13 im. Józefa Skrzeka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Norberta Barlickiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 16 im. Bolesława Prusa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271503604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Szymanowskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Broniewskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365046918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyspiańskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365046930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Sportowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277881075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277896390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Myśliwiecka 6
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Cogito
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000199846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Matejki 5
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000024199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budryka 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących "Meritum" im. Piotra Kołodzieja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000026092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 2 „Tęczowa Dwójeczka”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271508932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Związku Harcerstwa Polskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271508961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 39
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 9
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271508990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okrężna 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 10
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271509009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 8
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 22
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 11
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271509015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 23
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 12
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271513590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oświęcimska 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 24
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 16
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271509044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stawowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 25
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 18
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271509067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 3a
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 26
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 19
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271509073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grabowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 27
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 20 „Zielona Kraina”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271509080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hermana Wróbla 11
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 28
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Przedszkolny nr 1 (Przedszkole nr 7)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360262592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 29
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Przedszkolny nr 1 (Przedszkole nr 15)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360262592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 30
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271543621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Alfonsa Zgrzebnioka 36
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 31
1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury im. Dr. H. Jordana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000726731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 32
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji „Pszczelnik”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273028610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Pszczelnik 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 33
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pływalnia Miejska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272957840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Nepomucena Śniadeckiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 34
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003447492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 35
1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364881085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 36
1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364881085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Andersa 2/3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 37
1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364881085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 4/1
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 38
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Interwencji Kryzysowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240832387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelnicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 39
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000817681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olimpijska 2a
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 40
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277577029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-103
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 41
1.2.) Nazwa zamawiającego: Straż Miejska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240232902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 42
1.2.) Nazwa zamawiającego: Siemianowickie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241095235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 45
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-106
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 43
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miejskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272967168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 6
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 44
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. A. Szaneckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000965750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Sportowców 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 45
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Leczenia Psychiatrycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276180962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
Zamawiający 46
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273050845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pułaskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Gmina Siemianowice Śląskie - Urząd Miasta Siemianowice Śląskie wyznaczona w trybie art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz n/w Zamawiających i jednostek organizacyjnych Gminy Siemianowice Śląskie.
Szczegółowy podział obowiązków został wskazany w sekcji IX Pozostałe Informacje
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06d44238-5a84-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/58/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,105108,311be2559119007abcccd19667e701e9.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,105108,311be2559119007abcccd19667e701e9.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:
1.1.Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:
https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,105108,311be2559119007abcccd19667e701e9.html
albo
1.2.poczty elektronicznej: pz_ubezpieczenia2022@um.siemianowice.pl
z zastrzeżeniem, iż Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, o której mowa w ppkt 1.1. powyżej.
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w rozdziale XI SWZ.
4.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć w oryginale
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, oraz w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. 2021 r. poz. 1129, z późn.zm.), dalej „Pzp”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Jana Pawła II 10;
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 82;
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich”, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pan/Pani:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
b. w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający działając na podstawie art. 75 Pzp może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
c. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych- z zastrzeżeniem przepisów art. 19 ust. 2 Pzp oraz art. 76 Pzp;
d. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przepisu art. 19 ust. 3 Pzp oraz art. 74 ust. 3 Pzp;
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa), gdy uznają Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.271.8.2022, ZP.rp.51.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 został zawarty w Dodatku nr 3a do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4a do SWZ).
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4a do SWZ).
3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu z zakresu ubezpieczenia określonego w punktach IV i V Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3a do SWZ).
W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji usługi, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za zakres ubezpieczenia określonego w punktach I, II, III, VI i VII Szczegółowego opisu przedmiotu za-mówienia (Dodatek nr 3a do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniuz zakresu ubezpieczenia określonego w punktach IV i V Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3a do SWZ).
W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji usługi, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona
z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za zakres ubezpieczenia określonego w punktach I, II, III, VI i VII Szczegółowego opisu przedmiotu za-mówienia (Dodatek nr 3a do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
2. Zakres usług przewidywanych do udzielenia:
zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe tj. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego (definicja Zamawiającego została podana w Szczegółowym Opisie Przedmiocie Zamówienia -Dodatek nr 3a do SWZ) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) wolontariuszy, uczestników imprez kulturalnych/sportowych/turystycznych, ubezpieczenia kosztów leczenia poza granicami RP pracowników Zamawiającego, Radnych Rady Miasta Siemianowic Śląskich, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) nowych członków Ochotniczej Straży Pożarnej, nowych członków Młodzieżowych Grup Ochotniczej Straży Pożarnej oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) windykatorów/egzekutorów, Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i pracowników Wydziału Gospodarki Odpadami i będzie one zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp i opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Dodatek nr 3a do SWZ.
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług nie przekroczy kwoty 100 000,00 zł.
3. Zamówienie może zostać udzielone pod warunkiem, że wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:
a)w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1 zawartej umowy,
b)w przypadku konieczności zwiększenia ilości ubezpieczonego mienia lub osób Zamawiającego,
c)w celu zachowania ciągłości realizacji usługi w okresie pomiędzy aktualnie obowiązującą umową a zawarciem umowy w procedurze otwartej.
Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po negocjacjach z Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
a) cena brutto (waga - 60%) 1% = 1pkt
b) Warunki ubezpieczenia (waga - 40%) 1% = 1pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Ubezpieczenie pojazdów
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 został zawarty w Dodatku nr 3b do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4b do SWZ).
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4b do SWZ).
3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu z zakresu ubezpieczenia określonego w punkcie II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3b do SWZ). W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji usługi, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za zakres ubezpieczenia określonego w punkcie I Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3b do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu z zakresu ubezpieczenia określonego w punkcie II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3b do SWZ). W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji usługi, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za zakres ubezpieczenia określonego w punkcie I Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3b do SWZ).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
2. Zakres usług przewidywanych do udzielenia:
zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienia podstawowe tj. ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów przeznaczonych do złomowania, ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów Zamawiającego (OC, AC, NNW, ASSISTANCE) (definicja Zamawiającego została podana w Szczegółowym Opisie Przedmiocie Zamówienia – Dodatek nr 3b do SWZ) i będzie one zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy i opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówieni (Dodatek nr 3b do SWZ – w odniesieniu do Części 2).
Zamawiający przewiduje, że wartość tych usług nie przekroczy kwoty 25 000,00 zł.
3. Zamówienie może zostać udzielone pod warunkiem, że wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:
a)w przypadku wyczerpania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1 zawartej umowy,
b)w przypadku konieczności zwiększenia ilości ubezpieczonych pojazdów Zamawiającego,
c)w celu zachowania ciągłości realizacji usługi w okresie pomiędzy aktualnie obowiązującą umową a zawarciem umowy w procedurze otwartej.
Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po negocjacjach z Wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria:
a) cena brutto (waga - 60%) 1% = 1pkt
b) Warunki ubezpieczenia (waga - 40%) 1% = 1pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;
Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (j.t Dz.U. 2021r. poz. 1130 z późn.zm.) w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
UWAGA:
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w waru-nek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do danej Części wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w SWZ przez Zamawiającego
Uwaga:
Zamawiający żąda Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z §2 ust.1 pkt 7 oraz §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz zgodnie z art. 7 ust 1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r. poz. 835).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty w odniesieniu do danej Części wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- zezwolenia właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (j.t Dz.U. 2021 r. poz. 1130 z późn.zm.) w za-kresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub innych dokumentów potwierdzających prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą.1.1.Ofertę w odniesieniu do danej Części należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio Dodatek nr 1a do SWZ – w odniesieniu do Części 1 oraz Dodatek nr 1b do SWZ – w odniesieniu do Części 2.
1.2.Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale IX SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale X ust. 6 SWZ.
1.3.Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.1. poniżej.
1.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (Dodatek nr 2 do SWZ),
2.Do oferty, wykonawca załącza również:
2.1.odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2.2.pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
1)gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2.1. powyżej, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa,
2)w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego tych wykonawców, należy załączyć do oferty. Zamawiający zaleca aby Pełnomocnictwo zawierało w szczególności wskazanie: nazwy postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
3)Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa pkt 2.1. powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
CD.SEKCJA IX POZOSTAŁE INFORMACJE
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika odpowiednio, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Projektowane postanowienia umowy stanowią odpowiednio Dodatek nr 4a do SWZ – w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 4b do SWZ – w odniesieniu do Części 2.2.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w stosunku do treści złożonej oferty zgodnie z warunkami zawartymi odpowiednio W Dodatku nr 4a do SWZ – w odniesieniu do Części 1, Dodatku nr 4b do SWZ – w odniesieniu do Części 2.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://umsiemianowice.logintrade.net/zapytania_email,105108,311be2559119007abcccd19667e701e9.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I/ CD.SEKCJI I pkt 1.9:Urząd Miasta Siemianowice Śląskie został wyznaczony w trybie art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych, instytucji kultury, Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich na rok 2023, na podstawie: Zarządzenia nr 3220/2022 Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie z dnia 6 października 2022 r. w sprawie: wyznaczenia Zamawiającego – jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia wspólnego postępowania i udzielenia zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz Zamawiających stanowiących samorządowe jednostki organizacyjne Gminy Siemianowice Śląskie oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich oraz do udzielania zamówień podobnych wynikających z udzielonego zamówienia wspólnego na rzecz Zamawiających wymienionych w pozycjach od 1) do 41) w rozdziale I SWZ oraz zgodnie z pełnomocnictwem z dnia 06.10.2022 r. jednostki wskazane w pozycjach od 42) do 46) w rozdziale I SWZ wyznaczyły Gminę Siemianowice Śląskie, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia oraz udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz, na usługę ubezpieczenia osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich oraz do udzielania zamówień podobnych wynikających z udzielonego zamówienia.
Po rozstrzygnięciu postępowania, w terminie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych zostanie zawarta jedna (1) umowa na usługę ubezpieczenia osób, mienia
i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych
i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich, na podstawie której zostaną wystawione odrębne polisy oraz jedna (1) umowa na usługę ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów (OC, AC, NNW, ASSISTANCE) oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów przeznaczonych do złomowania, na podstawie której zostaną wystawione odrębne polisy.
II/ CD.SEKCJI V PKT 5.11:
2.3.Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XVI pkt 6. SWZ (jeśli dotyczy) (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
2.4.Formularz cenowy (odpowiednio Dodatek nr 5a – w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 5b – w odniesieniu do Części 2).
3.Zapisy ppkt 2) w pkt 2.2. powyżej stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4.Zapisy ppkt 1) i ppkt 2) oraz ppkt 3) w pkt 2.2. powyżej stosuje się odpowiednio do podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
5.W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
III/ Ofertę należy złożyć na Platformie do dnia 10.11.10.2022 r., do godziny 9:00:00.
IV/ Okres realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia:
- w odniesieniu do Części 1: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2023 roku.
- w odniesieniu do Części 2: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2023 roku.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.