eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSZPiFP-61-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZPiFP-61-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 477511631

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5375a2dc-32cc-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZPiFP-61-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5375a2dc-32cc-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247560/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Badania osób zatrzymanych dla potrzeb (badania lekarskie ogólne) KMP w Grudziądzu

1.3.42 Badania osób zatrzymanych dla potrzeb (badania lekarskie ogólne) KPP w Inowrocławiu

1.3.56 Badanie osób zatrzymanych dla potrzeb KPP w Rypinie (badanie lekarskie ogólne)

1.3.57 Badania osób zatrzymanych dla potrzeb KPP w Aleksandrowie Kujawskim (badania lekarskie ogólne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381331

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-61-24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313042,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KMP w Grudziądzu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :
1) formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 650
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -5

4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 104162,6 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KPP w Inowrocławiu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :
1) formularzu cenowym (załącznik nr 1B do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 655
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -55

4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 131894,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KPP w Aleksandrowie Kujawskim oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-
pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :
1) formularzu cenowym (załącznik nr 1C do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 172
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -20

4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 35457,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KPP w Rypinie oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :
1) formularzu cenowym (załącznik nr 1D do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 205
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -10

4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 41528,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że w zadaniu nr 1 nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, Inowrocław która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 242 338,50 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 132 100,00 zł.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy Specjalistyczne Przychodnie Medycyny Rodzinnej „RUDAK-MED” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Toruń która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 36 920,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 35 700,00 zł.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W RYPINIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921296985

7.3.3) Ulica: 3 MAJA 2

7.3.4) Miejscowość: RYPIN

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.