Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SZPiFP-61-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 477511631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5375a2dc-32cc-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZPiFP-61-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5375a2dc-32cc-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247560/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Badania osób zatrzymanych dla potrzeb (badania lekarskie ogólne) KMP w Grudziądzu
1.3.42 Badania osób zatrzymanych dla potrzeb (badania lekarskie ogólne) KPP w Inowrocławiu
1.3.56 Badanie osób zatrzymanych dla potrzeb KPP w Rypinie (badanie lekarskie ogólne)
1.3.57 Badania osób zatrzymanych dla potrzeb KPP w Aleksandrowie Kujawskim (badania lekarskie ogólne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-61-24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313042,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KMP w Grudziądzu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :1) formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 650
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -5
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 104162,6 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KPP w Inowrocławiu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :1) formularzu cenowym (załącznik nr 1B do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 655
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -55
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 131894,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KPP w Aleksandrowie Kujawskim oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :
1) formularzu cenowym (załącznik nr 1C do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 172
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -20
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 35457,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych dla potrzeb KPP w Rypinie oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres oraz ilość świadczonych usług medycznych został określony przez Zamawiającego w :1) formularzu cenowym (załącznik nr 1D do SWZ)
2) projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Szacunkowa ilość badań osób zatrzymanych - 205
Szacunkowa ilość pobrań krwi od osób zatrzymanych -10
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 41528,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że w zadaniu nr 1 nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, Inowrocław która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 242 338,50 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 132 100,00 zł.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, gdyż oferta wykonawcy Specjalistyczne Przychodnie Medycyny Rodzinnej „RUDAK-MED” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Toruń która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 36 920,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu, tj. 35 700,00 zł.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W RYPINIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921296985
7.3.3) Ulica: 3 MAJA 2
7.3.4) Miejscowość: RYPIN
7.3.5) Kod pocztowy: 87-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2025.
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Kwalifikowanie i ocena skierowań na leczenie uzdrowiskowe
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.