Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320887/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia zawodowe – podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodwego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384091947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614265341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ckziu.gniezno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia zawodowe – podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee408b0e-24ae-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00320875/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenia zawodowe dla uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia oraz szkolenia zawodowego do potrzeb rynku, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży - tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320887/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZiU.272.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240320,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe - monter instalacji PV.a) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia montera instalacji PV. Szkolenie to kwalifikuje do bezpiecznego i skutecznego montażu efektywnych systemów fotowoltaicznych skupiających się na praktycznych umiejętnościach montażowych elektrowni fotowoltaicznych – na szkoleniu montażu (krok po kroku) instalacji dachowej/gruntowej w różnych wariantach. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez UDT i uzyskaniem certyfikatu / świadectwa / zaświadczenia potwierdzającego nabyte kwalifikacje. Certyfikaty / świadectwa / zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznawane w Polsce oraz na terenie UE.
Zakres programowy szkolenia:
• podstawy prawne dotyczące stosowania systemów fotowoltaicznych,
• podstawowe właściwości fizyczne i zasada działania systemów fotowoltaicznych,
• zasady doboru systemów fotowoltaicznych,
• montaż i regulacja instalacji systemu fotowoltaicznego,
• wydajność systemów fotowoltaicznych,
• czynności związane z modernizacją i utrzymaniem systemów fotowoltaicznych.
b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 5 uczniów szkół ponadpodstawowych;
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 4.
c) Liczba grup szkoleniowych: 1 grupa.
d) Liczba godzin zajęć: 40 h wg następującego podziału: 20 h zajęć teoretycznych, 20 h zajęć praktycznych.
Przewidziane są średnio 4 godziny zajęć dziennie, co przedkłada się na 10 dni szkoleniowych.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji zatwierdzenia programu we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego.
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).
e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47 lub inne, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający dopuszcza organizację zajęć praktycznych w miejscu innym niż pracownie CKZiU w Gnieźnie. Wykonawca jest odpowiedzialny za dowiezienie uczniów do miejsca prowadzonych zajęć i odwiezienie do CKZiU po ich zakończeniu.
f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:
Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem.
g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewnia materiały zużywalne na zajęciach (przewody elektryczne, kable solarne, systemy mocujące, łączniki, szyny, uchwyty, mocowania PV, kątowniki itp.).
h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;
i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• ubrania robocze, tj. bluza, spodnie, buty – 1 komplet;
• kamizelka odblaskowa – 1 szt.,
• rękawice robocze – 1 para,
• okulary ochronne – 1 szt.,
• mydło – 1 szt.,
• pasta myjąca min. 500 g - 1 szt.,
• ręcznik papierowy (rolka) – 4 szt.
j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).
k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15704,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – spawanie gazowe.a) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ze spawania gazowego. Szkolenie winno zakończyć się przystąpieniem do egzaminu i uzyskaniem certyfikatu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub równoważnym.
Zakres programowy szkolenia:
• bezpieczeństwo i higiena pracy,
• materiały dodatkowe do spawania,
• oznaczanie i wymiarowanie spoin,
• metody przygotowania złączy do spawania,
• kwalifikowanie spawaczy,
• zagadnienia wytwarzania stali,
• spawalność stali,
• skurcz, naprężenia i odkształcenia,
• niezgodności spawalnicze,
• przegląd procesów spawania,
• zapewnienie jakości w spawalnictwie,
• budowa i użytkowanie urządzeń do spawania gazowego,
• zajęcia praktyczne.
b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 32 uczniów szkół ponadpodstawowych, w tym:
- w roku 2022: 16 osób
- w roku 2023: 16 osób
• uczestnicy będą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 14.04.2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 1.12.1990 r. w sprawie wykazu prac wzbronionych młodocianym, jak również przepisów szczegółowych dotyczących kwalifikacji zawodowych:
ukończone 18 lat, wykształcenie co najmniej podstawowe, zaświadczenie lekarskie wydane przez lekarza medycyny pracy (badanie lekarskie zapewnia Wykonawca), stwierdzające zdolność kandydata do odbycia kursu
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 30.
c) Liczba grup szkoleniowych: 4 grupy.
d) Liczba godzin zajęć dla 1 grupy: 127 h wg następującego podziału: 31 h zajęć teoretycznych, 96 h zajęć praktycznych.
Łącznie: 508 h zajęć dla 4 grup.
Przewidziane są średnio 4 godziny zajęć dziennie, co przedkłada się na 32 dni szkoleniowe dla każdej grupy.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).
e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47.
f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:
Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem.
g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewnia materiały zużywalne na zajęciach (m.in. butle tlenowe i acetylenowe, drut spawalniczy, stal węglowa z cięciem, tarcze do cięcia i szlifowania, odtłuszczacze, czyściwo).
h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;
i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• kombinezon ochronny – 1 szt.,
• rękawice robocze – 1 para,
• okulary ochronne – 1 szt.,
• mydło – 1 szt.,
• pasta myjąca min. 500 g - 1 szt.,
• ręcznik papierowy (rolka) – 4 szt.
j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).
k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 77656,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – wózki jezdniowe.a) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia na operatora wózków jezdniowych.
Szkolenie umożliwia zdobycie uprawnień operatora wózków jezdniowych, realizowane będzie zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10.05.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym i wymogami UDT. Szkolenia winno zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu wydanego przez UDT lub równoważnego.
Zakres programowy szkolenia:
• typ stosowanych wózków jezdniowych,
• budowa wózka,
• czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózka,
• czynności kierowcy w czasie pracy wózkami,
• wiadomości w zakresie ładunkoznawstwa,
• wiadomości z zakresu BHP,
• wiadomości o dozorze technicznym,
• akty prawne i warunki techniczne dozoru technicznego,
• praktyczna nauka jazdy wózkiem.
b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 32 uczniów szkół ponadpodstawowych
• uczestnicy będą spełniać następujące warunki:
ukończone 18 lat, wykształcenie co najmniej podstawowe, zaświadczenie lekarskie (badanie lekarskie zapewnia Wykonawca), stwierdzające zdolność kandydata do odbycia kursu;
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 30
c) Liczba grup szkoleniowych: 4 grupy po 8 uczestników każda.
d) Liczba godzin zajęć dla 1 grupy: 55 h wg następującego podziału: 34 h zajęć teoretycznych, 21 h zajęć praktycznych.
Łącznie: 220 h zajęć dla czterech grup.
Przewidziane są średnio 4 godziny zajęć dziennie, co przedkłada się na 13 dni szkoleniowych dla każdej grupy.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).
e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47.
f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:
Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem.
g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewnia materiały zużywalne na zajęciach.
h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;
i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• kamizelka odblaskowa – 1 szt.
j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).
k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 28280,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów – szkolenia zawodowe – kurs obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNCa) Przedmiot zamówienia:
Celem szkolenia jest uzupełnienie przez uczestników nabytej w szkole wiedzy oraz kwalifikacji zawodowych i uprawnień zwiększających ich szanse na przyszłe zatrudnienie.
Przedmiotem części jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia na obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.
Szkolenia winno zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu TUV lub równoważnego.
Zakres programowy szkolenia:
• Przepisy BHP podczas pracy na obrabiarkach CNC
• Odmiany budowy i zasada działania obrabiarek CNC
• Punkty charakterystyczne obrabiarek CNC
• Wyposażenie i oprzyrządowanie obrabiarek CNC
• Narzędzia skrawające i pomiarowe wykorzystywane podczas pracy na obrabiarkach CNC
• Obsługa symulatora CNC (oprogramowanie Sinumerik)
• Pisanie programów obróbczych przykładowych detali
• Edycja programów obróbczych
• Przygotowanie obrabiarki CNC, narzędzi skrawających
• Mocowanie, bazowanie, wykonywanie elementów zgodnie z dokumentacją techniczną (minimum 45h)
b) Uczestnicy:
• liczba uczestników: 40 uczniów szkół ponadpodstawowych, w tym:
- w roku 2022: 32 osoby
- w roku 2023: 8 osób
• uczestnicy będą spełniać następujące warunki:
wykształcenie co najmniej podstawowe, zaświadczenie lekarskie (badanie lekarskie zapewnia Wykonawca), stwierdzające zdolność kandydata do odbycia kursu, w kursie udział wezmą uczniowie niepełnoletni;
• wskazana liczba uczestników jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza ograniczenie liczby uczestników. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeszkolone osoby. Zamawiający gwarantuje następującą liczbę uczestników: 38
c) Liczba grup szkoleniowych: 5 grup po 8 uczestników każda.
d) Liczba godzin zajęć dla 1 grupy: 90 h, w tym zajęć praktycznych 60 h i teoretycznych 30 h. Łącznie: 450 h zajęć dla pięciu grup.
Przewidziane są średnio 4-5 godzin zajęć dziennie, co przedkłada się na 18-20 dni szkoleniowych dla każdej grupy.
Długość przerw jest ustalana w sposób indywidualny i elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć).
Maksymalny dopuszczalny poziom nieobecności Uczestnika określa Wykonawca (jednak nie może być on większy niż 20%).
e) Miejsce przeprowadzenia zajęć: pracownie CKZiU w Gnieźnie, ul. Słowackiego 45/47.
f) Pracownie udostępniane przez Zamawiającego:
Zamawiający udostępnia do przeprowadzenia zajęć pracownie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie z wyposażeniem tj. 8 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem szkoleniowym (Sinutrain) oraz frezarka i tokarka CNC z oprogramowaniem Sinumerik.
g) Szczegółowe wymogi dot. materiałów dla uczestników zapewnianych przez Wykonawcę:
• Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (zawierających pełną treść objętą programem szkolenia w wersji papierowej: podręcznik i / lub skrypt) – dla każdego uczestnika;
• Wykonawca zapewni komplet narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zajęć (oprawki, narzędzia skrawające, przyrządy pomiarowe, oprzyrządowanie pomocnicze).
h) Wykonawca zapewnia badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do szkolenia. Wykonawca skieruje uczestników projektów na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu;
i) Szczegółowe wymogi dot. środków ochrony osobistej zapewnianych przez Wykonawcę:
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia następujących środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania szkolenia:
• okulary ochronne – min. 1 szt na stanowisko.
j) Informacje dot. egzaminu:
W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przed odpowiednim organem, w tym kosztów dojazdu uczestników na egzamin. Wykonawca pokrywa koszt jednokrotnego podejścia uczestnika do egzaminu (Wykonawca nie pokrywa kosztów ewentualnych egzaminów poprawkowych).
k) Pozostałe informacje:
Zamawiający zapewnia:
• catering dla uczestników (w czasie przerwy kawowej – zgodnie z przyjętym harmonogramem szkoleń);
• materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik oraz długopis dla każdego uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 118680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: Siemiradzkiego 11A/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Starczewski Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 11
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Starczewski Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 11,
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2775 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2775 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: ul. Siemiradzkiego 11A/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa komputerów
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.