eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceModernizacja chodnika w miejscowo¶ci G³omno.



Og³oszenie z dnia 2023-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja chodnika w miejscowo¶ci G³omno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 893000369

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodnika w miejscowo¶ci G³omno.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e8b4343-5ea5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00420440

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011454/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Modernizacja chodnika w miejscowo¶ci G³omno

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e8b4343-5ea5-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub w przypadku awarii platformy, poczt± elektroniczn± b.rybak@gmina-bartoszyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 10) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa
siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 14) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem
niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa
Prawo zamówieñ publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z
przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzêdu lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres info@edpo.pl
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postêpowania.
4) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a je¿eli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a tak¿e przez okres, w jakim Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do
przechowywania dokumentacji w zwi±zku z uzyskaniem dofinansowania ze ¶rodków europejskich, a nastêpnie przez okres co
najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
a) prawo dostêpu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usuniêcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia
RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO, wobec przetwarzania danych osobowych.
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e
wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie nie jest podzielone na czê¶ci. Powodami niedokonania podzia³u jest: brak mo¿liwo¶ci skutecznego koordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co powa¿nie zagrozi³o by w³a¶ciwemu wykonaniu prac, nadmierne trudno¶ci techniczne wynikaj±ce ze specyfiki prowadzonych prac, zwiêkszenie kosztów inwestycji. Brak takiego podzia³u porz±dkuje równie¿ odpowiedzialno¶æ wykonawcz± i gwarancyjn±.

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja czê¶ci chodnika oraz zjazdów w pasie drogowym gminnej drogi wewnêtrznej w msc. G³omno po³o¿onej na obszarze Powiatu Bartoszyckiego, Gmina Bartoszyce. Zakres rzeczowy dotyczy czê¶ciowej modernizacji chodnika o d³ugo¶ci 102 mb zlokalizowanego na dzia³ce o numerze ewidencyjnym 11, obrêb 21 G³omno.
W ramach realizacji niniejszego zamierzenia budowlanego planuje siê wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych polegaj±cych na:
 wykonaniu robót przygotowawczych,
 wykonaniu robót ziemnych (korytowanie),
 wykonaniu warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodnika,
 wykonaniu warstw konstrukcyjnych i nawierzchni zjazdów.

Niniejsze zadanie dotyczy wydzielonej czê¶ci robót budowlanych ca³o¶ci inwestycji – Etap I Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna wyszczególniona poni¿ej:
 projekt budowlany obejmuj±cy ca³o¶æ (Etap I i Etap II) w sk³ad, którego wchodzi:
 projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, opinie, decyzje i uzgodnienia, informacja BIOZ,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Etap I i Etap II)
 przedmiar zawieraj±cy wydzielon± czê¶æ (Etap I) - jako materia³ pogl±dowy (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne).

Wydzielon± czê¶æ stanowi±c± Etap I przedstawiono w formie graficznej na rys. Etap I.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji w zakresie zwiêkszenia zakresu podstawowego:
1. Zamawiaj±cy w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega mo¿liwo¶æ zwiêkszenia zakresu wykonania d³ugo¶ci robót budowlanych w mb maksymalnie do 51 mb zamówienia podstawowego.
2. Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Realizacja zamówienia objêtego prawem opcji odbêdzie siê na podstawie o¶wiadczenia, które Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy pisemnie. Zamawiaj±cy z prawa opcji mo¿e skorzystaæ w ca³o¶ci lub czê¶ci.
2) Zamawiaj±cy podejmie decyzjê co do mo¿liwo¶ci i woli skorzystania z zastrze¿onego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi mo¿liwo¶ciami finansowymi.
3) Zastrzega siê, i¿ zakres opcjonalny zamówienia objêty prawem opcji nie stanowi zobowi±zania umownego (w tym finansowego) Zamawiaj±cego zaci±ganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji odbêdzie siê poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy pisemnego o¶wiadczenia.
5) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
6) Zamówienie w ramach prawo opcji mo¿e byæ realizowane przez Zamawiaj±cego etapowo / czê¶ciowo / fragmentarycznie / w okresie realizacji zamówienia, przy czym o¶wiadczenie o skorzystaniu przez Zamawiaj±cego z prawa opcji mo¿e zostaæ z³o¿one w okresie trwania umowy.
7) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma byæ realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
8) Przedmiotu umowy objêtego prawem opcji dotycz± te same warunki i zobowi±zania umowne Wykonawcy (w tym zobowi±zania z tytu³u gwarancji i rêkojmi), co przedmiotu umowy objêtego zakresem podstawowym zamówienia.
9) Zamówienie objête prawem opcji nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia.
10) Ostateczna d³ugo¶æ w mb roboty budowlanej okre¶lona bêdzie faktycznymi potrzebami Zamawiaj±cego oraz posiadanymi ¶rodkami finansowymi.
11) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e cena jednostkowa wykonania roboty budowlanej za mb objêta opcj± bêdzie identyczna, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienna w ca³ym okresie realizacji umowy.
12) W przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiaj±cego, Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o wynagrodzenie za faktycznie zrealizowan± d³ugo¶æ w mb roboty budowlanej.

Wydzielon± czê¶æ stanowi±c± Etap I przedstawiono w formie graficznej na rys. Etap I zakres opcjonalny.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcê zdolno¶ci kredytowej lub ¶rodków finansowych – Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków w kwocie co najmniej 50 000,00 z³, lub zdolno¶æ kredytow± na co najmniej 50 000,00 z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem (Kwotê 50 000,00 z³ mo¿e stanowiæ suma zdolno¶ci kredytowej i ¶rodków w³asnych)

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci: Wiedza i do¶wiadczenie wykonawcy, w realizacji (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz
min. 1 (jednej) roboty budowlanej obejmuj±c± wykonanie budowy, rozbudowy, odbudowy, przebudowy lub remontu chodnika o warto¶ci min. 30 000,00 z³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, powierzchni zabudowy, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czenie dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik Nr 4 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-Kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w kresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
4) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik Nr 5 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2) Formularz cenowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê – Za³±cznik Nr 1B do SWZ
3) O¶wiadczenie Wykonawcy uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez wykonawcê. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – Za³±cznik Nr 2 do SWZ
4) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik Nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy)
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w IX pkt 4. ppkt. 8) je¿eli w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie polegaj± na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane – Za³±cznik Nr 7 do SWZ. (je¶li dotyczy)
6) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w IX. pkt 3. ppkt. 3) je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – Za³±cznik Nr 8 do SWZ (je¶li dotyczy)
7) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
 Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
 W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 900,00 s³ownie: dziewiêæset z³otych 00/100.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Millennium SA nr rachunku: 43116022020000000061909989 z adnotacj±: „Wadium – ZP.271.13.2023 Modernizacja chodnika w miejscowo¶ci G³omno”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – tzn. przekazanie dokumentu nastêpuje w takiej formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu.
8. Porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy wadium winno zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument ten winien obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy) oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowi±zuj± postanowienia pkt. IX „Warunki udzia³u w postêpowaniu” i X „Wykaz podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku sk³adania oferty wspólnej.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik nr 7 do SWZ.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) Okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu oraz wymagane ¶rodki dowodowe maj± na celu ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania niniejszego zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 11 ust 1 – 5 wzoru umowy, który stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XVII.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.