Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00343117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno 101/1208
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olsztynek
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Olsztynek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510543183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrongowiusza 35
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 519 20 03
1.5.8.) Numer faksu: (89) 519 19 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztynek@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.olsztyn.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olsztynek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przepompowni Gospodarstwa Szkółkarskiego Mielno 101/12082.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d32a69e-327d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041147/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja przepompowni gospodarstwa szkółkarskiego Mielno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257863,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni w celu zapewnienia rezerwowego zasilania urządzeń nawadniających zainstalowanych w Gospodarstwie Szkółkarskim Mielno obejmująca w szczególności:
1) demontaż istniejącego wyposażenia studni ujęciowej i pompowni,
2) modernizację automatycznego dolewania wody,
3) instalację nowego zestawu pompowego złożonego z dwóch pomp pionowych z zintegrowanymi przetwornicami częstotliwości oraz pompy zalewającej,
4) instalację nowego układu filtrującego złożonego z dwóch filtrów żwirowych oraz filtra siatkowego z osprzętem do automatycznego płukania,
5) montaż zbiornika na wody popłuczne z pompą zanurzeniową,
6) wymianę rurociągu ssawnego o długości 10 m,
7) wymianę rurociągu tłocznego o długości 50 m,
8) prace remontowe w budynku pompowni i montaż obudowy studni ujęciowej z pokrywą,
9) montaż nowej szafy z zabezpieczeniami elektrycznymi.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznikach nr 4.1 – 4.6 oraz 5 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej także SWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293303,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295081,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293303,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contra Spółka z o.o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562358421
7.3.3) Ulica: Poznańska 168
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONTRA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CONTRA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293303,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa jakości wody na terenie Gminy Krzęcin poprzez budowę sieci wodociągowej wraz z przebudową sieci ściekowej poprzez zakup 4 pomp"
- Rozbudowa budynku Przedszkola Samorządowego im. Jana Pawła II w Suchedniowie w celu utworzenia miejsca opieki dla dzieci do lat trzech.
- Kolektor Dolnej Terasy Wisły - Etap III.
- Kolektor Dolnej Terasy Wisły - Etap I i II.
- Budowa nowych kanalizacji - nowe kanały i pompownia lokalna oraz budowa nowych wodociągów i hydroforowni.
- inwestyczje w obrębie oczyszczlni ścieków oraz podłączenie do niej kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.