eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug archiwizacyjnych.



Og³oszenie z dnia 2024-07-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug archiwizacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kancelaria Senatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 694 90 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.senat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6563c373-24a7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


Kacelaria Senatu

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Kancelaria Senatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug archiwizacyjnych.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6563c373-24a7-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00420465

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00256056/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug archiwizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00374940

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.16.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 211382,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug archiwizacyjnych i niszczenia dokumentacji: przyjmowania i katalogowania, przechowywania, udostêpniania i wycofywania dokumentacji niearchiwalnej powierzonej przez zamawiaj±cego archiwum zewnêtrznemu (tj. archiwum prowadzonemu przez wykonawcê) oraz jej niszczenia. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
2. Przez dokumentacjê bêd±c± przedmiotem zamówienia rozumie siê dokumentacjê niearchiwaln±, tj. o czasowym okresie przechowywania stanowi±c± czê¶æ zasobu Archiwum Senatu w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
3. Przez archiwum zewnêtrzne, o którym mowa w SWZ, rozumie siê archiwum prowadzone przez wykonawcê, ¶wiadcz±ce us³ugi archiwizacyjne, w tym wskazane w przedmiocie zamówienia.
4. Zakres ¶wiadczonych us³ug archiwizacyjnych obejmuje:
4.1. przechowywanie dokumentacji w magazynie archiwum zewnêtrznego wykonawcy;
4.2. przyjêcie dokumentacji z archiwum zewnêtrznego dotychczasowego wykonawcy us³ugi przechowania;
4.3. przyjmowanie dokumentacji przez archiwum zewnêtrzne, w tym jej katalogowanie w systemie informatycznym;
4.4. zapewnienie przez sprzeda¿ zamawiaj±cemu ¶rodków biurowych do przechowywania dokumentacji, w szczególno¶ci pude³, kodów identyfikacyjnych i plomb;
4.5. udostêpnianie dokumentacji przez archiwum zewnêtrzne i jej zwrot;
4.6. wycofywanie dokumentacji z przechowywania w archiwum zewnêtrznym;
4.7. obs³uga dostaw dokumentacji (w tym transport, za³adunek i roz³adunek) z archiwum zamawiaj±cego do archiwum wykonawcy oraz z archiwum wykonawcy do archiwum zamawiaj±cego.
5. Szczegó³y dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „opz”, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79995100-6 - Us³ugi archiwizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92512100-4 - Us³ugi niszczenia archiwów

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 133495,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 195732,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133495,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "IRON MOUNTAIN POLSKA" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5251419704

7.3.3) Ulica: ul. Regulska2, Regu³y

7.3.4) Miejscowo¶æ: Piastów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-820

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Irion Mountain Polska Services Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 260000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.