eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówMechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2024 roku - II ETAP



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego
w 2024 roku – II ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego
w 2024 roku – II ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2265e933-e806-4688-a031-3c71b97fb07e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007331/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Goleniowskiego w 2024 roku – II ETAP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WDI.272.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97222,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Obwód Drogowy w Goleniowie
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dot. mechanicznego wykaszania traw
i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania obwodu Drogowego w Goleniowie.
Usługa polega na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków
hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych – zgodnie
z wykazem odcinków poboczy dróg powiatowych do wykoszenia na terenie działania Obwodu Drogowego w Goleniowie w
2024 roku (załącznik nr 6a do SWZ).
3.1.2. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) etap I obejmujący wykoszenie około 668636 m² powierzchni,
stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej
weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
3.1.3. Wskazana w pkt 3.1.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zleconych usług może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych usług.
3.1.4. Usługi będą rozpoczynały się na podstawie zleceń przedstawicieli Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej - na
numer telefonu Wykonawcy lub pocztą elektroniczną.
3.1.5. Każdy z Wykonawców ma prawo do dokonania oględzin miejsca wykonywania usługi celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do wyceny prac.
Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych
do wykonania umowy.
3.1.6. Za jakość wykonanych usług, i ich zgodność ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca.
3.1.7. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć lub
pozostawać w związku ze świadczonymi usługami;
b) oznakowanie terenu świadczenia usług zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę, zatwierdzonym projektem tymczasowej
organizacji ruchu;
c) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu pod kątem zagrożeń wynikających lub pozostających w związku ze świadczonymi
usługami;
d) uporządkowanie terenu świadczenia usług;
e) zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia świadczenia usług objętych danym zleceniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 46202,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Obwód Drogowy w Nowogardzie
3.2.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dot. mechanicznego wykaszania traw
i chwastów z poboczy dróg powiatowych na terenie działania obwodu Drogowego w Nowogardzie.
Usługa polega na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków
hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych – zgodnie
z wykazem odcinków poboczy dróg powiatowych do wykoszenia na terenie działania Obwodu Drogowego w Nowogardzie w
2024 roku (załącznik nr 6b do SWZ).
3.2.2. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) etap I obejmujący wykoszenie około 604664 m² powierzchni,
stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej
weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
3.2.3. Wskazana w pkt 3.2.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zleconych usług może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych usług.
3.2.4. Usługi będą rozpoczynały się na podstawie zleceń przedstawicieli Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej - na
numer telefonu Wykonawcy lub pocztą elektroniczną.
3.2.5. Każdy z Wykonawców ma prawo do dokonania oględzin miejsca wykonywania usługi celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do wyceny prac.
Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych
do wykonania umowy.
3.2.6. Za jakość wykonanych robót, i ich zgodność ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca.
3.2.7. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć lub
pozostawać w związku ze świadczonymi usługami;
b) oznakowanie terenu świadczenia usług zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę, zatwierdzonym projektem tymczasowej
organizacji ruchu;
c) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu pod kątem zagrożeń wynikających lub pozostających w związku ze świadczonymi
usługami;
d) uporządkowanie terenu świadczenia usług;
e) zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia świadczenia usług objętych danym zleceniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 36131,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Obwód Drogowy w Maszewie
3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dot. mechanicznego wykaszania traw i chwastów z poboczy dróg
powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Maszewie.
Usługa polega na mechanicznym wykaszaniu traw i chwastów, samosiewów wraz z ręcznym obkaszaniem słupków
hektometrycznych, znaków drogowych, drzew i barier ochronnych znajdujących się na poboczu dróg powiatowych – zgodnie
z wykazem odcinków poboczy dróg powiatowych do wykoszenia na terenie działania Obwodu Drogowego w Maszewie w
2024 (załącznik nr 6c do SWZ).
3.3.2. Szacunkowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) etap I obejmujący wykoszenie około 498332 m² powierzchni,
stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego ustalanych, przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnej
weryfikacji dróg powiatowych z Wykonawcą.
3.3.3. Wskazana w pkt 3.3.2. ilość prac ma charakter szacunkowy zaś zakres rzeczywiście zleconych usług może być
mniejszy niż tam wskazany, lub większy (w tym wypadku jednak nie może być większy niż skutkujący przekroczeniem przez
wynagrodzenie Wykonawcy kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia).
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres zleconych usług.
3.3.4. Usługi będą rozpoczynały się na podstawie pisemnych lub ustnych zleceń przedstawicieli Zamawiającego.
3.3.5. Każdy z Wykonawców ma prawo do dokonania oględzin miejsca wykonywania usługi celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do wyceny prac.
Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych
do wykonania umowy.
3.3.6. Za jakość wykonanych robót, i ich zgodność ponosi pełną odpowiedzialność Wykonawca.
3.3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zawarcie odpowiednich umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą wyniknąć lub
pozostawać w związku ze świadczonymi usługami;
b) oznakowanie terenu świadczenia usług zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę, zatwierdzonym projektem tymczasowej
organizacji ruchu;
c) zapewnienie bezpieczeństwa ruchu pod kątem zagrożeń wynikających lub pozostających w związku ze świadczonymi
usługami;d) uporządkowanie terenu świadczenia usług;
e) zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia świadczenia usług objętych danym zleceniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 22922,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46202,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46202,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46202,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWKARD FPHU KLUSZCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810997093

7.3.3) Ulica: SĄPOLNICA 17

7.3.4) Miejscowość: NOWOGARD

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46202,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2024-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36131,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36131,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36131,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWKARD FPHU KLUSZCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810997093

7.3.3) Ulica: SĄPOLNICA 17

7.3.4) Miejscowość: NOWOGARD

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36131,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2024-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22922,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22922,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22922,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWKARD FPHU KLUSZCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810997093

7.3.3) Ulica: SĄPOLNICA 17

7.3.4) Miejscowość: NOWOGARD

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22922,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-01 do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.