Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305943/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00373948/01 - Wynik z dnia 2023-08-30
- 2023/BZP 00525544/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00525556/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 21 zadań - nr postępowania 168/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013305749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-048
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzdw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 21 zadań - nr postępowania 168/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5ea43e5-2164-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032951/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 168/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin-Płock, Obwodu Drogowego w Gostyninie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 439831,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin-Płock, Obwodu Drogowego w Sannikach.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 390243,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin-Płock, Obwodu Drogowego w Bielsku.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 646824,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwodu Drogowego w Grudusku.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 345439,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwodu Drogowego w Żurominie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 438054,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwodu Drogowego w Ciechanowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 437342,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Grodzisku Mazowieckim.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 487110,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8:Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Łazach.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 526752,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9:Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Nowym Dworze Mazowieckim.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 378315,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10:Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Nasielsku.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 382650,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11:Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Wołominie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 380515,50 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki Obwodu Drogowego w Radzyminie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 381780,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów-Siedlce, Obwodu Drogowego w Siedlcach.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 624780,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14:Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów-Siedlce, Obwodu Drogowego w Kosowie Lackimi.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 731538,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 15: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwodu Drogowego w Radomiu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 877302,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 16: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwodu Drogowego w Potworowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 408054,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 17: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwodu Drogowego w Lipsku.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 607275,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 18: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock-Piaseczno, Obwodu Drogowego w Otwocku.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 426756,6 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 19: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock-Piaseczno, Obwodu Drogowego w Piasecznie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 426828,75 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 20:Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Garwolin, Obwodu Drogowego w Maciejowicach.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 414613,80 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 21:Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Garwolin Obwodu Drogowego w Warce.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 414156,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125853,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125853,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dróg-Pol Marzena Ryś Roboty Drogowe i Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221849850
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125853,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199322,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288676,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199322,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dróg-Pol Marzena Ryś Roboty Drogowe i Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221849850
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199322,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167115,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Transportowe Pyrgiel Krzysztof
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Tomasz Pyrgiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591001330
7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161928,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346080,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259056,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Transportowe Pyrgiel Krzysztof
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Tomasz Pyrgiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591001330
7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259056,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206833,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291204,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277763,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Transportowe Pyrgiel Krzysztof
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Tomasz Pyrgiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591001330
7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277763,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384276,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594163,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384276,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dróg-Pol Marzena Ryś Roboty Drogowe i Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221849850
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384276,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290495,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1170204,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290495,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dróg-Pol Marzena Ryś Roboty Drogowe i Remontowo Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221849850
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
`DRÓG-POL` Roboty drogowe i remontowo-budowlane Marzena Ryś
jakie przetargi wygrała firma
`DRÓG-POL` Roboty drogowe i remontowo-budowlane Marzena Ryś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290495,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772593,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. MANEX-BIS USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572412362
7.3.4) Miejscowość: Przysucha
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184208,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228146,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184208,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. „MARK-MAT” MAREK OSUCHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991050496
7.3.4) Miejscowość: Przysucha
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
`DRÓG-POL` Roboty drogowe i remontowo-budowlane Marzena Ryś
jakie przetargi wygrała firma
`DRÓG-POL` Roboty drogowe i remontowo-budowlane Marzena Ryś
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184208,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185621,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185621,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185621,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Asenizacyjne, Roboty Ziemne i Drogowe Henryk Zadrożny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221206224
7.3.4) Miejscowość: Kołbiel
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Pyrgiel Krzysztof
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Pyrgiel Krzysztof
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185621,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.