eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecModernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6da07c7d-00e8-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019397/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego” nr RPDS.03.04.01-02-0004/20-00 w ramach Osi priorytetowej nr „Gospodarka niskoemisyjna”, Działania nr 3.4 „Wdrażanie strategii niskoemisyjnych”, Poddziałania nr 3.4.1 „Wdrażanie strategii niskoemisyjnych – konkursy horyzontalne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247505/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec, w ramach zadania p.n. „Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego”
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie opraw i wysięgników oświetlenia ulicznego, w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN 13201 oraz zapewnienia efektywności energetycznej oświetlenia – zastosowane zostaną wysokosprawne energetycznie oprawy LED.
3.Ekologiczny charakter przedmiotu zamówienia został przewidziany poprzez montaż opraw w technologii LED, które są całkowicie przyjazne środowisku, nie emitują hałasu. Wymiana oświetlenia oraz zastosowanie rozwiązań pozwalających sterować oświetleniem ulicznym spowoduje oszczędność w postaci zmniejszenia zapotrzebowania energii elektrycznej co bezpośrednio przekłada się na redukcję emisji CO2. Obligatoryjne wymagane jest osiągnięcie wskaźników określonych w Audycie technicznym, o którym mowa w ust. 9 niniejszego Rozdziału.
4.Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych dla Gminy Miejskiej Zgorzelec wynosi nie mniej niż 392,57 CO2. Moc opraw po modernizacji nie może przekroczyć 58,840 kW. Zużycie energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia objętego zakresem przedmiotu zamówienia po modernizacji zredukowane powinno zostać o 69%.
5.Przedmiot zamówienia przewiduje zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie zarządzania energią – zainstalowany zostanie system monitorowania oświetlenia ulicznego pracujący na zasadzie obustronnej komunikacji (IoT) oraz podający szczegółowe dane i parametry zużycia energii. Pozwoli to na racjonalniejsze zarządzanie systemem oświetlenia i jednoczesne optymalizowanie pracy całego systemu, w tym pod kątem czasu pracy i zużywania energii elektrycznej.
6.Modernizowane oprawy będą przystosowane do systemu zarządzania oświetleniem z zasilaczami, które mogą ściemniać lub rozjaśniać oprawy od 0% do 100% wartości znamionowej.
7.Oprawy wykonane będą z aluminium, aby ich korpusy mogły odprowadzać ciepło i nie powodować przegrzania diody. Oprawy wykonane modułowo pozwalają na wymianę zasilacza lub diody bez konieczności wymiany całej oprawy.
8.Oprawy będą odporne na warunki pogodowe oraz posiadać będą klasę szczelności min. IP 66 oraz klasę odporności na uderzenia IK 09.
9.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Audyt techniczny wraz z załącznikami,
2) Opis przedmiotu zamówienia,
3) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
4) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ.
10.Wymagania dotyczące gwarancji:
1)Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia.
2)Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
3)Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4)Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 120 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5)Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
11. Zamawiający nie stawia bezwzględnego wymogu przeprowadzenia wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi ale zaleca przeprowadzenie jej w interesie Wykonawcy bez udziału Zamawiającego, co powinno umożliwić zapoznanie się z terenem budowy, w celu wykluczenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. Wszelkie zapytania związane z realizacją zamówienia powinny być kierowane do Zamawiającego w formie zapytań do SWZ. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Wykonawcy dokonują oględzin na swój koszt i ryzyko.
12.Rozwiązania równoważne:
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności będą parametry wskazane w SWZ lub w załącznikach do SWZ.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W takim przypadku zastosowanie ma przepis art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4375357,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4375357,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4375357,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUG Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731069933

7.3.3) Ulica: Gorzowska 11

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-127

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) dostawa materiałów (dostawa opraw w technologii LED i systemu sterowania) oraz konsultacje (instrukcja montażu, wsparcie techniczne, szkolenie z obsługi systemu sterowania) - LUG Light Factory Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Gorzowskiej 11;
2) realizacja robót budowlanych na podstawie przedmiaru robót: koordynacja działań w zakresie realizacji robót z uwzględnieniem m.in. uzyskania dopuszczeń/wyłączeń na liniach energetycznych, wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, wsparciem technicznym i szkoleniami, demontaż i montaż opraw, demontaż i montaż wysięgników, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia 2,3-fazowego, wykonanie kompletnych pomiarów fotometrycznych i elektrycznych powykonawczych - ENERGOBEST Sieci i Instalacje Energetyczne Artur Migacz z siedzibą w Miłkowie przy ul. Widokowej 2.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4375357,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.