eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KawęczynBieżące całoroczne utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kawęczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące całoroczne utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kawęczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAWĘCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawęczyn 48

1.5.2.) Miejscowość: Kawęczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632885934

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkaweczyn@kaweczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c07cb844-470d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące całoroczne utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kawęczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c07cb844-470d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015333/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Bieżące całoroczne utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kawęczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376159

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚ-FZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Ciąg dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kawęczyn
1.Profilowanie, równanie nawierzchni dróg (żwirowych i gruntowych):
równanie dróg gruntowych i żwirowych poprzez profilowanie jezdni gruntowych, wyrównywanie zadoleń w jezdni gruntowej,
ścinanie poboczy. Przy użyciu równiarki lub koparko – ładowarki (caterpillar)
2. Remont bieżący dróg ( żwirowych i gruntowych):
uzupełnianie ubytków w nawierzchni żwirowej i gruntowej,
zakup i rozścielanie kruszywa naturalnego (pospółki żwirowej) frakcji 0 – 63 mm, sukcesywna dostawa samochodem samowyładowczym we wskazane miejsce przez Zamawiającego.
Ciąg dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni asfaltowej i żwirowej
Zimowe utrzymanie dróg odśnieżanie przy użyciu sprzętu o minimalnej mocy 85 KM ( np. samochodu ciężarowego z pługiem czołowym lub bocznym, ciągnika z pługiem, równiarki, koparko ładowarki)
zwalczanie śliskości przy użyciu mieszanki solno-piaskowej 20%, jej zakup, załadunek i rozsypanie we wskazane przez Zamawiającego miejsce przy użyciu ciągnika z rozrzutnikiem (rozsiewaczem)

Ustala się maksymalny czas reakcji Wykonawcy (przystąpienia do pracy) max do 1 godziny od wezwania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga gotowości min. 6 pojazdów (np. samochodu ciężarowego z pługiem czołowym lub bocznym, ciągnika z pługiem, równiarki, koparko ładowarki itp.) w okresie zimowym.
Ciąg obustronnych poboczy dróg gminnych i wewnętrznych na długości ok. 30 km.
Koszenie poboczy
mechaniczne koszenie poboczy wzdłuż dróg, z użyciem sprzętu mechanicznego Koszenie odbywa się, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnienie dróg (ilości przejazdów przy danej drodze – średnia szerokość jednoprzejazdowego koszenia wynosi 1,5 m)
Zapotrzebowanie ilościowe i tonażowe na cały okres trwania umowy:
Praca równiarki – 250 godzin
Koszenie poboczy – 95 godzin
Praca koparko-ładowarki – 10 godzin
Odśnieżanie - 12 godzin
Mieszanka solno-piaskowa – 65 t
Dostawa pospółki żwirowej – 7500 t

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280095,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280095,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280095,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Jerzy Kubacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 31030784

7.3.3) Ulica: Parkowa 20

7.3.4) Miejscowość: Malanów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-709

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280095,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.