eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoZagospodarowanie terenu w Rusinowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu w Rusinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7a91339-1f3e-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu w Rusinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a91339-1f3e-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009785/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zagospodarowanie terenu w m. Rusinowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1122089,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie terenu w Rusinowie”, w zakresie rozszerzenia zagospodarowania dla już istniejącego terenu rekreacyjnego na części działki nr 128 i 129 obr. Rusinowo.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie terenu inwestycji wraz z zabezpieczeniem placu budowy na czas realizacji zadania;
2) usunięcie zakrzaczeń i wykonanie niezbędnych niwelacji terenu;
3) ciągi komunikacyjne o nawierzchni z kruszywa, oporowanych z zastosowaniem obrzeza plastikowego, z systemowym mocowaniem,
UWAGA: nawierzchnię żwirową (pow. 16,81 m²) należy zamienić na nawierzchnię utwardzoną kruszywem łamanym, bez zastosowania projektowanego opornika stalowego na styku nawierzchni;
4) utwardzenie terenu o nawierzchni EPDM (kolor do ustalenia na etapie realizacji), oporowanych z zastosowaniem obrzeży gumowych o wymiarach 100x25x5cm.
UWAGA: nawierzchnię piaszczystą (pow. 65,05 m²) należy również wykonać jako nawierzchnię EPDM
5) utwardzenie terenu o nawierzchni z trawy polietylenowej w obszarze siłowni zewnętrznych
UWAGA: nawierzchnię z trawy PE dla miejsca gry w piłkę (ok. 20 m²) wykonać jako nawierzchnię z trawy naturalnej, wysianej na ziemi urodzajnej;
6) elementy małej architektury tj. kosze na śmieci, kolorowe zadaszenia, tablice interaktywne ze spiralą, strefę trampolin, ażurowe przejście w łuku, gongi i cymbały, ściankę przytulankę, wykonanie zestawu piknikowego, drabinki do ćwiczeń;
7) strefę pokonywania wysokości wraz z usypanym zielonym wzniesieniem;
UWAGA: Zamawiający rezygnuje z wykonania siatki na krety.
8) ściankę wspinaczkową wykonaną z drewna robinii wraz z polipropylenową liną wspinaczkową wzmocnioną drutem,
9) strefę siłowni zewnętrznych wykonaną z przeniesionych urządzeń zamontowanych aktualnie na istniejącym placu zabaw,
10) miejsce do rzucana piłki do kosza wraz z ogrodzeniem od strony terenu rekreacji, należy wykonać w formie nasypu z piasku poniżej warstw konstrukcyjnych i dokonać zagęszczenia do wskaźnika Is=0,98.
UWAGA: Montaż słupków piłkochywtu należy wykonać jako nasadowe na profil stalowy kwadratowy o przekroju mniejszym niż słupek, zagłębiony zgodnie z dokumentacją projektową, i wystawiony min. 100 cm powyżej poziomu terenu. Do słupów skrajnych przewidzieć zastrzały z profilu stalowego kwadratowego o długości nie mniejszej niż 3 m. Piłkowchwyt wykonać z siatki polipropylenowej bezwęzłowej, o oczkach 8x8 cm, gr. siatki 5 mm, mocowanej za pomocą systemowego rozwiązania do słupków piłkowchwytu i linki stalowej powlekanej.
11) ogrodzenie terenu: należy wykonać demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, natomiast wykonać ogrodzenie panelowe o łącznej długości ok. 60 mb oraz ogrodzenie z siatki powlekanej na długości ok. 85 mb.
12) wykonanie nasadzeń zgodnie ze wskazaniem zakresu terenowego z dokumentacji projektu technicznego zieleni, dla gatunków i ich ilości jak niżej:
a) trzmielina Fortune`a `Emerald Gaiety` – 275 szt.
b) trzmielina Fortune`a `Minimus` – 275 szt.
c) runianka japońska – 365 szt.
d) forsycja pośrednia – 6 szt.
e) dereń biały – 4 szt.
f) pęcherzyca kalinolistna `Luteus` – 4 szt.
g) tawuła szara – 25 szt.
h) rabarbar dłoniasty – 7 szt.
i) pęcherzyca kalinolistna `Diabolo` – 4 szt.
j) irga Dammera – 90 szt.
k) rośliny żywopłotowe: pęcherzyca kalinolistna `little Angel` - 60 szt. tawuła japońska `Goldmound` - 35 szt. dereń świdwa `compressa` - 50 szt. klon palmowy – 1 szt.
Zamawiający rezygnuje z nasadzeń graba pospolitego i żywotnika zachodniego i nie należy tego uwzględniać w swojej ofercie.
3.3. Kolorystykę elementów małej architektury, elementów siłowni zewnętrznej oraz nawierzchni EPDM należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji.
3.4. Nasadzenia z tui znajdujące się przy ogrodzeniu przewidzianym do demontażu, w ilości około 10 sztuk należy przesadzić w miejsce uzgodnione z Zamawiającym na etapie realizacji na terenie działki nr 129.
3.5. Piaskownicę oraz huśtawkę znajdującą się na terenie placu zabaw należy zdemontować i ponownie zamontować w miejsce wskazane na etapie realizacji robót na terenie działki nr 129, na zasadach jak elementy siłowni zewnętrznych.
3.6. Zamawiający rezygnuje z wykonania ścieżki sensorycznej. W jej miejscu należy wykonać humusowanie a teren obsiać trawą.
3.7. W ramach zamówienia należy zamontować stojaki na rowery w ilości 5 sztuk, o wysokości ok. 75 cm i szerokości 85 cm, malowanych proszkowo na kolor RAL 7016.
3.8. Kosze śmietnikowe w ilości i lokalizacji zgodnie z dokumentacją projektową, o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów, stalowej konstrukcji ramowej, malowanej proszkowo na kolor czarny, wykończone deskami z drewna impregnowanego, zgodnie z załączonym powyżej zdjęciem poglądowym.
3.9. Z zakresu dokumentacji projektowej wyłącza się prace związane z remontem wieży widokowej.
3.10. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na trasę transportu materiałów budowlanych ciężkim sprzętem, a ewentualne uszkodzenia nawierzchni powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych przewidzieć do odtworzenia.
3.11. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny, w tym:
1) Projekt Zagospodarowania terenu dla inwestycji pn.: „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Rusinowo w ramach nieuciążliwych usług socjalnych na działce nr 128 i 129 w obr. ew. Rusinowo”,
2) Projekt architektoniczno-budowlany dla inwestycji pn.: „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Rusinowo w ramach nieuciążliwych usług socjalnych na działce nr 128 i 129 w obr. ew. Rusinowo”,
3) Projekt techniczny dla inwestycji pn.: „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Rusinowo w ramach nieuciążliwych usług socjalnych na działce nr 128 i 129 w obr. ew. Rusinowo”,
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla inwestycji pn.: „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Rusinowo w ramach nieuciążliwych usług socjalnych na działce nr 128 i 129 w obr. ew. Rusinowo”,
5) Przedmiar robót.
3.12. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym m. in. Koszty przeprowadzenia interwencyjnych badań archeologicznych, wykonania instrukcji przeciwpożarowej oraz oznakowanie w razie takiej konieczności, protokoły badań i sprawdzeń, koszty: zużycia wody
i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
3.13. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.14. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
3.15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych.
3.16. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
3.17. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
3.18. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie
z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte
w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
3.19. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
3.20. Kod CPV: 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298986,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1298986,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298986,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego Andrzej i Sławomir Olszewscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 4990377963

7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 60

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace związane z nawierzchnią EPDM, prace związane z montażem małej architektury


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298986,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.