eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa paliwa na stację paliw



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa na stację paliw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63

1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo komunalne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa na stację paliw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df0f4a2-715e-42a1-a34e-7bca309e5f8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć tj. w związku z przedłużającym się terminem rozstrzygnięcia prowadzonego postępowania, Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w celu zapewnienia ciągłości pracy stacji miejskiej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/16/24_WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 912120,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa na stację paliw zlokalizowaną przy ul. Armii Krajowej 4, 22-100 Chełm.
2. Ilość całkowita (maksymalna) przedmiotu zamówienia wynosi:
• olej napędowy (B7) w ilości maksymalnej 120 000 litrów,
• etyliny bezołowiowej Pb 95 (E10) w ilości maksymalnej 50 000 litrów,
• etyliny bezołowiowej Pb 98 (E5) w ilości maksymalnej 10 000 litrów.
3. Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, ustalana będzie na podstawie obowiązującej w dniu dostawy, ceny hurtowej netto paliwa ogłaszanej na stronie internetowej https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/hurtowe-ceny-paliw, pomniejszonej
o udzielony minimalny rabat uzgodniony podczas negocjacji.
4. Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość przedmiotu zamówienia udzielonego Wykonawcy wyniesie 50% całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie.
5. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w:
a) przepisach wydanych na podstawie Art. 3, ust. 2, pkt. 1 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.
o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ( Dz.U.2023, poz. 846 z późn. zm.),
a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2023, poz. 1314 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. 2016, poz. 2008);
b) Polskich Normach: PN-EN 228 dla benzyn, PN-EN 590 dla oleju napędowego,
c) nowelizowanych w trakcie dostaw normach i przepisach.
6. Zamawiający nie dopuszcza aby oferowane i dostarczane paliwo zawierało produkty pochodzące
z recyklingu odpadów sztucznych.
7. Jakość dostarczanego paliwa musi zapewniać eksploatacje silników zasilanych danym paliwem
z uwzględnieniem temperatury zablokowania zimnego filtra podanej w Świadectwie Jakości danej dostawy paliwa.
8. Wyposażenie znajdujące się w miejscu dostaw przedmiotu zamówienia na stacji paliw znajdują się 3 zbiorniki podziemne do magazynowania paliw:
a) 50 m³ – 3-komorowy o pojemnościach: 10 m³– dla ON, 15 m³ - dla Pb 98, 25 m³ - dla Pb 95,
b) 50 m³ – 2-komorowy o pojemnościach: 20 m³ – dla ON, 30 m³ - dla ON,
c) 10 m³ – 1-komorowy - dla ON,
9. Zamawiający oświadcza, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi
nr OPC/18250/26202/W/OLB/2023/EGr wydaną 29 grudnia 2023 r.
10. Zamawiający oświadcza, że posiada świadectwa legalizacji i wzorcowania zbiorników paliw po badaniach przez UDT oraz litrażowaniu w/w zbiorników przez Urząd Miar, przeprowadzonych w IV kwartale 2023 r.
11. Stacja paliw przy ul. Armii Krajowej stanowiąca własność Zamawiającego udostępniona jest dla firm i klientów indywidualnych oraz dla pojazdów własnych Zamawiającego.
12. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji dostaw pojazdem wyposażonym w wylewkę dostosowaną do podłączenia króćca wlewowego oraz automat wydający wyposażony w licznik, posiadający aktualną legalizację, do pomiaru ilości dostarczonego paliwa do zbiorników posiadanych przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonywania obowiązków zgodnie z zakresem opisanym we wzorze umowy (załącznik nr 4).
14. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów/usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064688,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1064688,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1064688,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szip Trade Grzegorz Przewarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372007277

7.3.3) Ulica: ul. Janowska 82/23

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1064688,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.