Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356785/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgkchelm.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b9f1ea-2494-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168620,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu: mobilnej rozdrabniarki typu Doppstadt DW3060 lub urządzenia równoważnego wyposażonego w separator elektromagnetyczny, umożliwiający odzyskiwanie metali żelaznych.
1.1. Powyższe wskazanie nazwy producenta lub urządzenia nie stanowi wskazania na konkretne urządzenie, a jedynie określić ma klasę i jakość wymaganego urządzenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzenia równoważnego. Przez urządzenie równoważne Zamawiający rozumie realizowanie usługi przez urządzenie o wydajności 20 – 40 Mg/h, które posiada separator elektromagnetyczny, umożliwiający odzyskiwanie metali żelaznych.
1.2. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne wówczas stosowanie do treści art. 101 ust. 6 pzp zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale V SWZ, że proponowane rozwiązanie w równoważnym stopniu spełnia wymagania w zakresie wskazanym w pkt 1.1. niniejszego Rozdziału.
1.3. Zamawiający planuje rozdrabnianie odpadów sukcesywnie.
1.4. Zamawiający planuje rozdrabnianie odpadów sukcesywnie, maksymalnie 12 przyjazdów w trakcie trwania umowy.
1.4.2. Zamawiający gwarantuje, iż w czasie trwania umowy wykorzysta 8 przyjazdów.
1.5. Podczas jednego przyjazdu Wykonawca będzie zobowiązany do rozdrobnienia ok. 250–300 Mg.
1.6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji poszczególnych zamówień w ciągu 21 dni od dnia wysłania zamówienia przez Zamawiającego.
1.7. Szacunkowy maksymalny czas pracy urządzenia w trakcie trwania umowy wyniesie 180 mth.
1.8. Koszty związane z obsługą urządzenia tj. pracownik obsługujący urządzenie, eksploatacja i awarie urządzenia, transport oraz paliwo pokrywa Wykonawca.
1.9. Załadunek odpadów do urządzenia po stronie Zamawiającego.
2. Zamawiający gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia na poziomie:
- czas pracy urządzenia 120 mth
- 8 przyjazdów do Zamawiającego.
3. Pozostałe ilości będą realizowane w zależności od zapotrzebowania, w ramach skorzystania z prawa opcji.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
5. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych zlokalizowany przy ul. Dorohuskiej 70, 22-100 Chełm.
6. Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany do przedłożenia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności Wykonawcy, ważnej w okresie trwania umowy (lub okresowej odnawianej, z dostarczeniem do Zmawiającego potwierdzonej kserokopii opłaconej polisy na okresy następne) na kwotę w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć potwierdzenie posiadania ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem opłacania składek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182286,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLURIMO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492196892
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 38
7.3.4) Miejscowość: Koniecpol
7.3.5) Kod pocztowy: 42-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa używanego samochodu brygadowego do 3,5t "
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Przegląd konserwacyjny urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na terenie przejść granicznych w województwie lubelskim
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem zespołu sprężarkowego do zasilania stacji wytwarzania mieszanin oddechowych
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów"
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.