Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243415/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00254559/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w m. Mokre Wieś oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Mokre Wieś i Żdanów w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6392959
1.5.8.) Numer faksu: 846392364
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w m. Mokre Wieś oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Mokre Wieś i Żdanów w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70dd5909-fdcd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023343/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Mokre
1.1.30 Budowa zbiorczej sieci wodociągowej w m. Mokre (Wieś)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4066511,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych.
Prowadzenie inwestycji będzie odbywać się w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno – użytkowym, zakres nr 5 – Budowa sieci wodociągowej w m. Mokre Wieś oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Mokre Wieś i Żdanów.
Sieć wodociągowa
Zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej obejmujące tereny zabudowy mieszkalnej w miejscowości Mokre Wieś.
Wodociąg włączony zostanie do projektowanej nitki wodociągowej łączącej miejscowości Żdanów i Mokre Kolonia (projekt realizowany wg. odrębnego zlecenia).
Miejsce włączenia przewidziano w 2 wariantach wykonania w zależności od możliwości uzyskania zgody na wejście w teren posesji prywatnej (zakładane trasy zgodnie z koncepcją wg załącznika graficznego nr Z5/PZT1).
W obu przypadkach niezbędne jest wykonanie przejścia pod droga powiatową nr 3248L.
Trasa sieci prowadzona od drogi powiatowej 3248L wzdłuż drogi gminnej nr 110441L po terenach działek prywatnych do terenu Szkoły Podstawowej w m. Mokre z odejściami w kierunku lotniska Mokre oraz drogi prowadzącej do Karczmy Pod Lasem.
Koncepcja wodociągu zgodnie z załącznikiem graficznym : Z5/ PZT1.
Sieć kanalizacji sanitarnej
Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Mokre (tereny obejmujące zabudowę od szkoły do świetlicy) z wpięciem do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej w obrębie Mokre Kolonia na skrzyżowaniu dróg powiatowej 3248L oraz gminnej 110441L.
Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Mokre z wykonaniem 3 przepompowniami ścieków pozwalających odprowadzić ścieki sanitarne z obszarów zabudowy mieszkaniowej w miejscowości Mokre. Trasa kanalizacji ciśnieniowej prowadzona po działkach prywatnych oraz w obrębie pasa drogowego
dróg powiatowych nr 3249L oraz 3248L. Koncepcja sieci kanalizacyjnej zgodnie z załącznikiem graficznym : Z5/ PZT2.
Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Żdanów dla nieruchomości położonych przy drodze powiatowej nr 3248L. Koncepcja sieci kanalizacyjnej zgodnie z załącznikiem graficznym : Z5/ PZT3.
Szacunkowe zestawienie głównych elementów infrastruktury technicznej :
Sieć wodociągowa:
Długość sieci wodociągowej w m. Mokre Wieś wg koncepcji
- Wariant nr 1 ok. 4 155,0 m
- Wariant nr 2 ok. 4 280,0 m
Zakładana ilość hydrantów DN 80 wraz z armaturą – ok. 19 węzłów
Sieć kanalizacji sanitarnej:
Długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Mokre wg. PFU ok. 2 720,0 m
Długość sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Mokre wg. PFU ok. 1 380,0 m
Przepompownie ścieków sanitarnych – 3 kpl. w m. Mokre
Długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Żdanów wg. PFU ok. 350,0 m
Przepompownie ścieków należy włączyć do systemu monitoringu i wizualizacji eksploatowanego przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia,
2. opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
3. wykonanie robót budowlanych,
4. zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej - 5 egz.
5. wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta - 2 egz.
6. opracowani projektu zamiennego przy zmianie istotnej wraz z uzyskaniem nowego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (jeśli wystąpi),
7. wykonanie kosztorysu powykonawczego - 2 egz.
8. uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie,
Zakres dokumentacji:
Projekt ma obejmować swoim zakresem:
a) budowę sieci wodociągowej wraz z niezbędnym uzbrojeniem dla m. Mokre zgodnie z załącznikiem graficznym: Z5/PZT1,
b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędnym uzbrojeniem dla m. Mokre zgodnie z załącznikiem graficznym: Z5/PZT2,
c) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w m. Żdanów zgodnie z załącznikiem graficznym: Z5/PZT3,
d) kosztorys inwestorski obejmujący zaprojektowane roboty, kosztorys musi zostać opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458.),
e) uzgodnienia z właścicielami prywatnych posesji w przypadku lokalizacji sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej w działkach prywatnych i podpisanie z właścicielami posesji umów użyczenia dot. zgody na lokalizację i budowę sieci na działkach prywatnych.
Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu akceptacji musi zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454.)
Do wykonywania robót budowlanych Wykonawca może przystąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem opracowań i uzyskaniem decyzji, uzgodnień, opinii oraz koszt wykonania poszczególnych czynności muszą być wliczone w ogólną wartość zamówienia i nie podlegają odrębnej zapłacie
Dokumentacja projektowa musi zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą Prawo Budowlane, odpowiednimi rozporządzeniami, warunkami technicznymi i normami.
Szczegółowy zakres realizacji inwestycji, zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program funkcjonalno – użytkowy (PFU) będący załącznikiem do SWZ.
Zamówienie będzie rozliczane ryczałtowo.
Cena za prace projektowe nie może przekroczyć 5 % łącznej ceny ryczałtowej zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn, zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
1. GWARANCJA:
Na wykonaną kompletną dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres gwarancji udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady projektu.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Projekcie umowy.
Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz
dostarczone i wbudowane materiały”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).
Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, w tym dokumentację projektową oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5987640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4895400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4895400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 950107700
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 55/19
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4895400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH NA TERENIE GMINY KONECK
- Usuwanie awarii sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rzgów
- Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ramułtowice".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.