eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUtrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie przy ul. Walerego Sławka 10 - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie przy ul. Walerego Sławka 10 – zamówienie uzupełniające

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków -Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126166440

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zis.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zis.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie przy ul. Walerego Sławka 10 – zamówienie uzupełniające

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa913b88-97a0-4261-94ce-d144b3ca11e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienia na Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie przy ul. Walerego Sławka 10 – zamówienie uzupełniające udziela się w trybie zamówienia z wolnej ręki - zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)

Zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy usług. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie podstawowym bez negocjacji - umowa nr 89/ZIS/2024 z dnia 01.03.2024 r., a zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosi: 116.667,72 zł netto, łącznie z zamówieniami uzupełniającymi (50%): 175.001,58 zł netto, w tym wartość zamówień uzupełniających – 58.333,86 zł netto. (...).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.273.164.2024.AMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18230,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie przy ul. Walerego Sławka 10 – zamówienie uzupełniające

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vaco Pure Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992900164

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22424,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-08 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.