eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziłówSukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych Gminy Radziłów na lata 2023-2024



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych Gminy Radziłów na lata 2023-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14

1.5.2.) Miejscowość: Radziłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 271 1510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c269680-332f-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych Gminy Radziłów na lata 2023-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c269680-332f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344767/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.23.2022 AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 927420 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w roku 2023 i 2024 o łącznej maksymalnej ilości 164.000 litrów do kotłowni olejowych:
1) Urzędu Gminy w Radziłowie przy ul. Plac 500-lecia 14 (14 000 l/rok),
2) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Radziłowie przy ul. Sportowej 1 (37 000 l/rok),
3) Szkoły Podstawowej w Słuczu (9 000 l/rok),
4) Domu Pomocy Społecznej w Mścichach (11 000 l/rok),
5) Szkoły Podstawowej w Kramarzewie (9 000 l/rok),
6) Biblioteki Samorządowej w Radziłowie przy ul. Plac 500-lecia 15 (2 000 l/rok).
Minimalna ilość oleju opałowego jaką Zamawiający zobowiązuje się odebrać w ramach przedmiotu zamówienia wynosi 120.000 litrów.
3.2. Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeby Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składanego przez Zamawiającego, określającego ilość dostawy:
- zamówienia częściowe będą składane przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem lub za pośrednictwem faksu,
- Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz,
- olej opałowy musi być dostarczany do kotłowni w dni robocze dla Zamawiającego w
godzinach 8.00 - 15.00,
- w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub braków oleju opałowego, Wykonawca w terminie 2 dni od daty zgłoszenia wad lub braków odbierze na własny koszt wadliwy olej i dostarczy wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od dnia odbioru wadliwego oleju, bądź uzupełni w tym terminie braki ilościowe oleju,
- każda dostawa powinna posiadać zaświadczenie potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom Polska Norma PN-C-96024:2011,
- rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju, według wskazań przepływomierza.
3.3. Olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2011 i posiadać parametry fizyko-chemiczne nie gorsze niż:
- gęstość w temperaturze 15° C - max. 860 kg/ m3,
- wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg,
- temperatura płynięcia – max. – 20°C,
- temperatura zapłonu – min. 56°C,
- lepkość kinematyczna w temperaturze 20 ºC – max. 6,00 mm2/s,
- skład frakcyjny do temperatury 250 ºC destyluje – max. 65 % (V/V),
- skład frakcyjny do temperatury 350 ºC destyluje min. 85 % (V/V)
- pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej – max. 0,30 % m/m,
- pozostałość po spopieleniu - max. 0,010 % m/m,
- zawartość siarki – max. 0,10000 % m/m,
- zawartość wody – max. 0,020 mg/kg,
- zawartość zanieczyszczeń stałych – max. 24 mg/kg,
- barwa - czerwona.
3.4. Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w:
− Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680);
− Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz.2008);
− Polskiej normie PN-C-96024 lub równoważnej;
− jak również będą zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe oraz ze Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1097160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1097160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-SPRZĘTOWE BUDOWNICTWA "TRANSBUD EŁK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790128449

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Łukasiewicza 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1097160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.