eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Bia³ostockaPrzygotowanie Planu Ogólnego Gminy Czarna Bia³ostocka



Og³oszenie z dnia 2024-07-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przygotowanie Planu Ogólnego Gminy Czarna Bia³ostocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czarna Bia³ostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarna Bia³ostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie Planu Ogólnego Gminy Czarna Bia³ostocka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e66cbcd-a86a-441e-8fa0-ae4211bfcbda

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00420954

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030108/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Przygotowanie Planu Ogólnego Gminy Czarna Bia³ostocka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e66cbcd-a86a-441e-8fa0-ae4211bfcbda

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz
poczty elektronicznej przetargi@czarnabialostocka.pl . Adres strony internetowej, na której bêd± udostêpniane zmiany i wyja¶nienia
SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://bip-
um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl w zak³adce „Zamówienia publiczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy sk³adania ofert), oraz pocz elektr: przetargi@czarnabialostocka.pl .
2.Oferty/wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêp, zawiadomienia, wezwania, zadawanie pytañ oraz ogólne informacje,Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê nr og³oszenia (BZP) lub nr refer postêp tj. Or.271.8.2024. 3.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêp o udzielenie zamów publicz, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na P. e-Zamówienia.Wykonawca posiadaj±cy konto na P. e-Zamówienia ma dostêp do formu: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komun. 4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêp z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na P. e- Zamówienia oraz zalogowania siê na P. e-Zamówienia. Do korzystania z
„Formularza do komunikacji”s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokum zamów wystarczaj±ce jest posiadanie tzw.
konta uproszczonego na P. e-Zamówieniach. Zamawiaj±cy wymaga aby komuni miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiad, wnioski, zawiadomienia oraz inform, przekazywane by³y w formie elektro. 5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z SWZ. 6. Wymagania techn i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokum elektron, elektron kopii dokum i o¶wiadczeñ oraz inform przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania
z P. e-Zamówieñ. 7.Zamawiaj±cy przekazuje link do postêp oraz ID postêpo jako inform do niniejszej SWZ. Dane postêpow mo¿na
wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej P. e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowanie/konkurs”). 8. Za datê i godz przekazania oferty, wniosków,
zawiadomieñ, dokum elektron, o¶wiad lub elektron kopii dokum lub o¶wiad oraz innych inform przyjmuje siê datê ich przekazania na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub datê ich przekazania za pomoc± pocz elektron z zastrze¿eniem, i¿ ofertê wraz z za³±cz okre¶lonymi w roz X. SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podst art 226 ust.1 pkt6 Pzp, mo¿na przekazaæ wy³±cznie na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Dokum sk³adane w formie elektron lub w postaci elektron musz± byæ opatrzone podp
elektron, podp zaufanym lub podp osob (zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp). Ofertê, o¶wiadczenia o których mowa w art.125 ust.1 Pzp., p¶d, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektr, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach.txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Zalecany przez Zamawiaj±cego format danych - .pdf. 9. Komuni w postêp, z wy³±czeniem
sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektro za po¶rednictwem “Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za po¶red „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i
zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komun umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cz do przesy³ania wiadomo¶ (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±cz zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania doku elektr za pomoc± poczty elektr, na wskazany w pkt. 1 adres e-mail. Sposób sporz±dzania dok elektr musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozp MRPiT z dn 23.12.2020 r. w sprawie p¶d oraz innych dokum lub o¶wiad, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozp PRM z dn 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dz i przekazyw inform oraz wymagañ tech dla dokum elektro oraz ¶rod komu elektron w postêp o udzielenie zamó publi lub konkursie. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewn i wewn) dodaje siê do przes³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokum wraz z wygenerowanym plikiem podp (typ zewn) lub dokum z wszytym podp (typ wewnêtrzny). Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpo przez wykonawcê wiadomo¶ci
widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 roz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprochrony osób fiz w zwi±zku z przetwarzaniem dan osob i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne roz. o ochronie da¬nych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Roz”, informujê, ¿e:
1.Admin Pani/Pana dan oso jest Gmina Cz B reprezentowana przez Burmistrza Cz B z siedzib±: ul. Torowa 14A, 16-020 Cz B, tel.:
85 713 13 40, e-mail: um@czarnabialostocka.pl. 2.W sprawach z zakresu ochrony dan oso mo¿e siê Pan/i kontaktowaæ siê z IOD
pod adresem e-mail: iod@dbajodane.pl 3.Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêp o udzielenie zp. 4.Dane osob bêd± przechowywane przez okres zg. z art. 78 ust. 1 i 4 ust. z dnia z dnia 11.09.2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.)zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zak postêpowania o udzielenie zam, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy. 5.Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Roz w zwi±zku z przepisami PZP. 6.Odbiorcami Pan/i danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dok
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7.Ob podania przez Pan/i danych osobowych bezpo¶rednio Pan/i dotycz±cych jest wymogiem ust okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w post o udzielenie zam publ; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 8.Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz
mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,w przypadku gdy przetw danych odbywa siê z naruszeniem
przep Roz s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Wawa,9.Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Roz prawo do usuniêcia dan osob; prawo do przenoszenia dan osob, o którym mowa w art. 20 Roz;na podstawie art. 21 Roz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dan osob. 10.W przypadku gdy wykonanie obow, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od
osoby, której dane dotycz±, wskazania dodat inf maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zam publ. 11.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia dan oso, o którym mowa w art. 16 Roz, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postê o udzielenie zam publ lub konkursu ani zmian± post. umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, nie ogranicza przetwarzania dan osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zam publ. 13.W przypadku dan osob
zamieszczonych przez Admin w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Roz, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Admin.14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zam, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, spowoduje ograniczenie przetwarzania dan osob zawartych w protok i za³± do protok, Admin nie
udostêpnia tych danych zawartych w protok i w za³ do protok, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Roz. 15.W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych inf maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zam. 16.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z
uprawnienia do sprostowania lub uzup, o którym mowa w art. 16 Roz, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protok oraz jego za³. 17.Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pan/i danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Ro

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie Planu Ogólnego Gminy Czarna Bia³ostocka zgodnie z Uchwa³± nr II/14/24 Rady Miejskiej w Czarnej Bia³ostockiej z dnia 16 maja 2024 r., w sprawie przyst±pienia do sporz±dzenia Planu Ogólnego Gminy Czarna Bia³ostocka, na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z pó¼n. zm.), które wesz³y w ¿ycie dnia 24 wrze¶nia 2023 r.
2. Granicami opracowania s± granice administracyjne Gminy Czarna Bia³ostocka o pow. 206,39 km2.
3. Plan Ogólny Gmina Czarna Bia³ostocka nale¿y sporz±dziæ zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami:
1) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.),
2) rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
3) rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupe³nienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz.U. 2024 poz. 729),
4) rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 9 wrze¶nia 2002 r. w sprawie opracowañ ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298),
5) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (t.j., Dz. U. z 2023 r. poz. 40, ze zm.),
6) ustawie z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnieniu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
7) ustawie z dnia 7 pa¼dziernika 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 485 ze zm.),
8) ustawach i przepisach szczególnych dotycz±cych min.: ochrony ¶rodowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i le¶nych, dróg publicznych, itd., oparciu niezbêdnych wizji lokalnych, inwentaryzacji urbanistycznych i studiów krajobrazowych oraz wszystkich analiz przy uwzglêdnieniu planów województwa, zadañ rz±dowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie.
4. Zakres czynno¶ci do wykonania le¿±cy po stronie Wykonawcy:
1) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
2) wykonanie prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko
3) szczegó³owa inwentaryzacja urbanistyczna - dokonanie oceny istniej±cego stanu zagospodarowania (w tym dok³adne oglêdziny w terenie),
4) analiza z³o¿onych wniosków do planu wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia,
5) przygotowanie dokumentów formalno – prawnych wynikaj±cych z art. 13i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj: obwieszczeñ, og³oszeñ, zawiadomieñ itd. o przyst±pieniu do sporz±dzenia Planu Ogólnego Gminy Czarna Bia³ostocka wraz ze wskazaniem organów w³a¶ciwych do uzgadniania i opiniowania Planu Ogólnego.
6) Zamieszczanie w prasie wymaganych og³oszeñ i ponoszenie kosztów ich publikacji.
7) sporz±dzenie projektu planu ogólnego wraz z prognoz± oddzia³ywania na ¶rodowisko zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz uzasadnienia do projektu planu ogólnego zgodnie z art. 13 h ww. ustawy.
8) Przygotowanie materia³ów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnieñ, w tym gminnej komisji urbanistyczno – architektonicznej, wraz ze wskazaniem organów w³a¶ciwych do uzgadniania i opiniowania Planu Ogólnego, oraz udzielanie wyja¶nieñ jednostkom wskazanym w przepisach prawa
9) Analiza uzgodnieñ i opinii wraz z przygotowaniem wykazu.
10) Wprowadzenie ewentualnych zmian i korekt wynikaj±cych z uzgodnieñ, powtórzenie procedury w niezbêdnym zakresie, w razie potrzeby przygotowanie tre¶ci za¿aleñ na postanowienia.
11) Przeprowadzenie konsultacji spo³ecznych zgodnie z art. 8h, 8i, 8j, 8k ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w formie ustalonej z Zamawiaj±cym, w tym sporz±dzenie protoko³ów z czynno¶ci przeprowadzonych w ramach konsultacji spo³ecznych, opracowanie raportu podsumowuj±cego przebieg konsultacji spo³ecznych zawieraj±cego wykaz zg³oszonych uwag wraz z propozycj± ich rozpatrzenia i uzasadnieniem.
12) Sporz±dzenie wykazu uwag zg³oszonych do projektu planu ogólnego gminy w trakcie konsultacji spo³ecznych z propozycj± rozpatrzenia uwag przez Burmistrza wraz z uzasadnieniem,
13) Zamawiaj±cy wymaga osobistego stawiennictwa g³ównego projektanta planu ogólnego podczas: spotkañ dotycz±cych uzgodnieñ i opiniowania projektu planu ogólnego oraz innych czynno¶ciach procedury planistycznej, dyskusji publicznej nad rozwi±zaniami przyjêtymi w projekcie planu ogólnego oraz spotkañ z mieszkañcami organizowanych przez Zamawiaj±cego, konsultacji spo³ecznych o których mowa w art. 8h, 8i, 8j i 8k ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
14) Wprowadzenie ewentualnych zmian i korekt w zwi±zku z wniesionymi do projektu uwagami.
15) Przedstawienie Radnym projektu planu ogólnego z za³±cznikami na komisjach Rady Miejskiej w Czarnej Bia³ostockiej.
16) Przygotowanie projektu uchwa³y z za³±cznikami i udzia³ w sesji Rady Miejskiej w Czarnej Bia³ostockiej uchwalaj±cej plan ogólny.
17) Opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
18) opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
19) Skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758).
20) Ponowienie niezbêdnych czynno¶ci w celu doprowadzenia opracowania objêtego zamówieniem do zgodno¶ci z przepisami prawa tj. merytorycznego udzia³u w procedurze kontroli nadzorczej prowadzonej przez Wojewodê (w tym, w przypadku stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê), rozstrzygania skarg do s±du administracyjnego (w przypadku skarg na uchwa³ê w sprawie uchwalenia planu ogólnego).
21) wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wy³oni siê w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynno¶ci nie opisane powy¿ej oraz w projekcie umowy, a wynikaj±ce z procedur okre¶lonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbêdne do w³a¶ciwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonaæ w ramach przedmiotu zamówienia.
22) przeniesienia maj±tkowych praw autorskich do wszystkich materia³ów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiaj±cego (w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie),
23) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
24) wykonania zamówienia, w tym w szczególno¶ci dokumentacji, z najwy¿sz± staranno¶ci±,
25) informowania Zamawiaj±cego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwi±zaniach. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji.

5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporz±dzi i przeka¿e Zamawiaj±cemu kompletne opracowanie w nastêpuj±cej formie i ilo¶ci:
1) Inwentaryzacja urbanistyczna i ocena istniej±cego stanu zagospodarowania terenu gminy Czarna Bia³ostocka – 1 szt.
-czê¶æ tekstowa w wersji elektronicznej (*docx, *pdf)
- czê¶æ graficzna w wersji elektronicznej (*jpg, *pdf)
- dane przestrzenne w wersji elektronicznej
2) Opracowanie ekofizjograficzne – 1 szt.
- czê¶æ tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej (*docx, *pdf)
- czê¶æ graficzna w wersji papierowej i elektronicznej (*jpg, *pdf)
3) Prognoza oddzia³ywania na ¶rodowisko – 1 szt.
- czê¶æ tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej (*docx, *pdf)
- czê¶æ graficzna w wersji papierowej i elektronicznej (*jpg, *pdf)
4) Plan Ogólny Gminy Czarna Bia³ostocka wraz z za³±cznikiem i uzasadnieniem – 4 szt.
- czê¶æ tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej (*docx, *pdf)
- czê¶æ graficzna w wersji papierowej i elektronicznej (*jpg, *pdf)
- dane przestrzenne w wersji elektronicznej
- plik w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie mo¿na sporz±dziæ w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje siê powszechnie inny format,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) W zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu;
4) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada do¶wiadczenie we wskazanym poni¿ej zakresie:
- Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i zgodnie z ustaw± o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporz±dzeniami wykonawczymi do ww. ustawy, co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, przy czym przez opracowanie planu/studium Zamawiaj±cy rozumie realizacjê opracowania wraz z opublikowaniem uchwa³y w Dzienniku Urzêdowym Województwa i brak zaskar¿enia tej uchwa³y przez Organ Nadzoru.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej warunek zdolno¶ci technicznej (do¶wiadczenie) nie podlega sumowaniu, co oznacza, ¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musi wykazaæ samodzielne opracowanie co najmniej dwóch ww. opracowañ. Spe³nienie warunku do¶wiadczenia przez jednego z Wykonawców oznacza spe³nienie warunku przez wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
b) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wskazanymi poni¿ej osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia:
- osob± odpowiedzialn± za kierowanie zespo³em opracowuj±cym plan ogólny, tj. osobê, która ³±cznie spe³nia poni¿sze wymagania:
• spe³nia jeden z warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy z dn. 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
• posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na udziale w pracach zespo³u opracowuj±cego miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustaw± o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporz±dzeniami wykonawczymi do ww. ustawy. Zamawiaj±cy wymaga udzia³ w pracach obejmuj±cych opracowanie co najmniej dwóch opracowañ (minimum dwa opracowania studium lub planu),
W przypadku sk³adania oferty wspólnej warunek zdolno¶ci zawodowej nie podlega sumowaniu, co oznacza, ¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musi wykazaæ skierowaæ do realizacji zamówienia osobê spe³niaj±c± ³±cznie wszystkie wymagania. Spe³nienie warunku zdolno¶ci zawodowej przez jednego z Wykonawców oznacza spe³nienie warunku przez wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
UWAGA
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. (art. 117 pzp)
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 i 4 do SWZ. O¶wiadczenia te sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275),z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) W celu potwierdzania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie pracami projektowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2.500,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100 PLN)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”,
4) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 p.z.p.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, orygina³ dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia) w postaci elektronicznej nale¿y do³±czyæ do oferty.
7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
8. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem punktu poni¿ej.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci , o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1 p.z.p., o¶wiadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3 p.z.p co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
11. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego, je¿eli:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale X pkt. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj±, brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenia, z których wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ:
1) Wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2) Wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3) Wyst±pienia konieczno¶ci zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób, na inne spe³niaj±ce na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w specyfikacji, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku zamawiaj±cego,
4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy a tak¿e z np. wyst±pienia zw³oki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ,
5) Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem,
b) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
c) zmiany danych teleadresowych,
d) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT,
6. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych w pkt.5 termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zakresie powierzenia czê¶ci lub ca³o¶ci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, poprzez:
1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie sk³adania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji zamówienia,
2) rozszerzenie krêgu podwykonawców,
3) zmianê lub wykre¶lenie podwykonawcy,
4) zmianê zakresu prac powierzonych podwykonawcy,
8. Warunki zmian:
1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
2) uzasadnienie zmian – prawid³owa realizacja przedmiotu umowy,
3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-03

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów postêpowania.
2. Zamawiaj±cy nie wymaga wizji lokalnej.
3. Dla przedmiotowego postêpowania nie ma zastosowania ¿adna z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 pzp. W zwi±zku z powy¿szym nie zachodzi konieczno¶æ komunikowania siê z Wykonawc± w sposób inny ni¿ przewidziany w niniejszej SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.
5. Przedmiot zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz 1320).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.