eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozyUsługi transportowo - sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w roku 2022" - zamówienie powtórzeniowe nr 1



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w roku 2022” - zamówienie powtórzeniowe nr 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338298650

1.5.8.) Numer faksu: 338298674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kozy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w roku 2022” - zamówienie powtórzeniowe nr 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aaae0ba-4ecf-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026683/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi transportowo - sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2022r. - zamówienie powtórzeniowe nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie na „Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w roku 2022”, zamówienie powtórzeniowe nr 1 zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp , zwanym dalej „zamówieniem powtórzeniowym nr 1”, ponieważ spełnione są łącznie wszystkie poniższe przesłanki:
1) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia;2) zamówienie powtórzeniowe zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, z którym zawarto umowę na tzw. zamówienie podstawowe;3) zamówienie powtórzeniowe polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień;4) zamówienie powtórzeniowe było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;5) całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia powtórzeniowego nr 1 polega na powtórzeniu następującego zakresu prac wskazanego w zamówieniu podstawowym tj.:
- transport samochodami samowyładowczymi o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton
(o ładowności nie mniej niż 8 t) i dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (o ładowności nie mniejszej niż 1 t) materiałów budowlanych na terenie gminy Kozy oraz hurtowni
i magazynów położonych w gminach sąsiednich;
- wynajem koparko – ładowarek z osprzętem;
- wynajem urządzeń do ubijania gruntu z obsługą (stopa wibracyjna);
- wynajem piły do cięcia asfaltu z obsługą;
- wynajem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min. 400 kg z obsługą
Wykaz wyszczególnionych prac zamówienia powtórzeniowego zawiera poniższa tabela:

L.p. Usługa Jednostka miary Ilość jednostek

1. Transport materiałów budowlanych w obrębie gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC do 16 t (załadunek i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający).
zł/godz. 150
2. Transport materiałów na obszarze gminy i z gmin ościennych samochodem samowyładowczym o DMC 3,5 t (załadunek
i rozładunek materiałów zapewnia Zamawiający).
zł/godz. 20
3. Praca koparko-ładowarki wraz z kosztami. zł/godz. 460
4. Najem urządzenia do ubijania gruntu (stopa wibracyjna). zł/godz. 40
5. Najem piły do cięcia asfaltu z obsługą. zł/godz. 10
6. Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min 400 kg z obsługą. zł/godz. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58584,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Biłek Andrzej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371011942

7.3.3) Ulica: Dębowa 35

7.3.4) Miejscowość: Kozy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-340

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58584,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy wynosi do dwóch miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że umowa ulega zakończeniu z dniem, w którym wynagrodzenie Wykonawcy osiągnie planowaną wartość, o której mowa w § 9 ust. 1 umowy przed upływem wyżej wskazanego terminu bądź z dniem w którym po wykonaniu ostatniej czynności Wykonawcy oraz zapłacie wynagrodzenia za te czynność okaże się, że kwota niewykorzystana będzie niewystarczająca, by zlecić Wykonawcy jakąkolwiek czynność na podstawie niniejszej umowy lub z dniem, w którym umowa ulega rozwiązaniu zgodnie z § 13 umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku stwierdzenia braku staranności w wykonywaniu przedmiotu umowy lub dopuszczenia się przez Wykonawcę naruszenia innych postanowień umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.