Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229629/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00248028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00253846/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
- 2024/BZP 00076375/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00088906/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
- 2023/BZP 00372488/01 - Wynik z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce, Okręgowego w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a75098e-e290-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce, Okręgowego w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a75098e-e290-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041890/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Systemy kontroli dostepu dla sądów : Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce i Okręgowego w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.361.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6572432,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku (jedna lokalizacja):a) ul. A. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, budynek biurowy o powierzchni użytkowej około 17 800 m2
1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikom (odpowiednio: Sądowi Rejonowemu w Białymstoku, Sądowi Rejonowemu w Sokółce, Sądowi Okręgowemu w Białymstoku),
2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,
3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,
5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkowników i Zamawiającego,
6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,
7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,
8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961100-1 - System kontroli dostępu
35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31681300-6 - Obwody elektryczne
44322300-6 - Ciągi kablowe
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 3886263,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Sokółce (jedna lokalizacja):a) ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, budynek o powierzchni użytkowej około 2300 m2,
1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikowi (Sądowi Rejonowemu w Sokółce),
2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,
3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,
5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkownika i Zamawiającego,
6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,
7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,
8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961100-1 - System kontroli dostępu
35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31681300-6 - Obwody elektryczne
44322300-6 - Ciągi kablowe
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 713590,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Okręgowego w Białymstoku (dwie lokalizacje):a) ul. M. Skłodowskiej Curie 1 w Białymstoku (około 10 200 m2),
b) ul. Gen. J. Bema 11 w Białymstoku (OZSS) (około 230 m2)
1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikowi - Sądowi Okręgowemu w Białymstoku),
2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,
3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,
5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkownika i Zamawiającego,
6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,
7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,
8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961100-1 - System kontroli dostępu
35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31681300-6 - Obwody elektryczne
44322300-6 - Ciągi kablowe
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1972579,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2244149,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2244149,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2244149,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050071679
7.3.3) Ulica: ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na dzień składania oferty Wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcy w zakresie:
- wykonanie okablowania systemów,
- prace ziemne,
- prace remontowe branży budowlanej.
Na dzień składania oferty firmy podwykonawców nie zostały wybrane. Informacja o nazwach firm podwykonawców może być przekazana w późniejszym etapie.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2244149,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.