eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoPrzebudowa zabytkowego wnętrza kwartału na zapleczu pierzei ul. Powstańców Warszawskich w śródmieściu Darłowa



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zabytkowego wnętrza kwartału na zapleczu pierzei ul. Powstańców Warszawskich
w śródmieściu Darłowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 355 12 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zabytkowego wnętrza kwartału na zapleczu pierzei ul. Powstańców Warszawskich
w śródmieściu Darłowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1231035c-224e-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048011/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa zabytkowego wnętrza kwartału na zapleczu pierzei ul. Powstańców Warszawskich w śródmieściu Darłowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024 / EI.7013.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2431046,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wnętrza kwartału na zapleczu ulicy Powstańców Warszawskich w Darłowie, zgodnie z wydaną decyzją pozwolenia na budowę Nr 436/2015 oraz dokumentacją projektową.

Roboty budowlane polegać będą na wykonaniu robót w poszczególnych branżach w szczególności:

a. w branży sanitarnej:
- budowa kanalizacji sanitarnej oraz włączenie jej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej z jednoczesną likwidacją (przełączenie) zbiorników na nieczystości ciekłe (szamb);

Uwaga! Nie należy wyceniać wykonania całej kanalizacji deszczowej, kolektora fi 1000, osadnika, separatora oraz wylotu do rzeki Wieprzy.

b. w branży elektrycznej:
- budowa oświetlenia poprzez rozwinięcie sieci elektroenergetycznej oraz montaż 7 szt. słupów oświetlenia (wg załączonego wzoru – plik pn. „Wzór oprawy i słupa”)

c. w branży drogowej:
- wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni m.in. betonowych z płyt drogowych, betonowych wylewanych na mokro, z kostki betonowej oraz kamiennej, asfaltowej (rozbiórki dotyczyć będą zarówno odcinka ulicy Krótkiej w zakresie jej przebiegu na działce 437/5 na potrzeby wykonania kolektora wylotowego wód deszczowych, jak i chaotycznych utwardzeń, umiejscowionych punktowo na terenie przeznaczonym do przebudowy).

- korytowanie, wykonanie podbudów, ustawienie obrzeży granitowych;

- wykonanie nawierzchni chodników z płyt granitowych płomieniowanych 20x40x8 cm – kolor szary;

- wykonanie nawierzchni jezdni oraz miejsc postojowych z kostki granitowej surowej typ BOHUS 15x17 cm – kolor różowy (miejsca postojowe oddzielone kostką bazaltową);

- opracowanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu w związku z wykonaniem wylotu wód opadowych oraz koniecznością zamknięcia przejazdu przez ul. Krótką.

- odtworzenie rozebranych wcześniej nawierzchni z kostki i płyt kamiennych (dotyczy to odcinka ulicy Krótkiej w zakresie jej przebiegu na działce 437/5 na potrzeby wykonania kolektora wylotowego wód deszczowych);

- nie należy wykonywać elementu ozdobnego typu rozeta– w miejsce rozety nawierzchnia z płyt granitowych płomieniowanych 20x40x8 cm – kolor szary;

- istniejące tereny zielone do otworzenia i przygotowania pod siew trawy (nie obsiewać trawą)

Zamawiający zaleca Wykonawcy takie zaplanowanie robót by w najmniejszym możliwym zakresie wpływało ono na ruch przebudowywanego odcinka oraz uwzględniało codzienne potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta oraz turystów.

Szczególną uwagę Wykonawca winien zwrócić na zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w trakcie realizacji robót budowlanych.

Urobek możliwy do zagospodarowania przez Wykonawcę we własnym zakresie zgodnie z przepisami szczegółowymi.

UWAGA!!!
Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2697487,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3845212,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2697487,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-304-11-05

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2697487,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 355 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.