Og³oszenie z dnia 2023-09-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00422424/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00489207/01 - Wynik z dnia 2023-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wilcza
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-db30e124-5eb1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00421077
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Budowa Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej – PKA” Budowa i modernizacja linii kolejowych oraz infrastruktury przystankowej" dofinansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 – 2020, O¶ priorytetowa V: Rozwój transportu kolejowego w Polsce, Dzia³anie: 5.2 - Rozwój transportu kolejowego poza TEN-T
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w
tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty
sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób
przewidziany w sekcji III.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2
og³oszenia) 2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania
ofert): W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w pkt. 1) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (email): przetargi@swilcza.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.
Oferty(w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy , inne dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy
wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania
informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest
podaæ adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana zpostêpowaniem.2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci
przesy³anych plików, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê sporz±dza siê,pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym;4) w celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje
stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”;6)do oferty
nale¿y do³±czyæ dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz
z plikami stanowi±cymi ofertê;7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert; 8) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty;9) dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod
adresem: https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób komunikowania
siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1 odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub numerem referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿ wskazanych w pkt 1 przyjmuje
siê datê ich przekazania na platformie - https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na adres poczty elektronicznej
wskazany w pkt 3;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wilcza, 36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17 8670157,
email:ug.swilcza@intertele,pl;- inspektorem ochrony danych osobowych u zamawiaj±cego jak wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – biuro@mpls.com.pl;-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pe³nienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Budowa parkingu wraz z budow± i przebudow± drogi wewnêtrznej oraz budow± kanalizacji deszczowej oraz remont parkingu przy Gminnym O¶rodku Sportu w miejscowo¶ci Trzciana, numer referencyjny: RGI.271.23.2023, prowadzonym w trybie podstawowym; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze
zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje
ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:– na
podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych narusza przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;– na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; - w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie; - przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie: W przypadku gdy wykonanie
obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,wymaga³o by niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby, której dane dotycz±,wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania
nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê,której dane osobowe
dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; ***
Wyja¶nienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania
ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia tego postêpowania;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.23.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: Patrz: sekcja IV 4.2.6) i 4.2.7) og³oszenia:
2. Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalno¶ci drogowej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa parkingu przy Gminnym O¶rodku Sportu wraz z budow± i przebudow± drogi wewnêtrznej oraz budow± kanalizacji deszczowej na dzia³kach o nr ewid. 884/2, 903/15, 902 w miejscowo¶ci Trzciana" oraz remont parkingu przy Gminnym O¶rodku Sportu na dzia³ce nr ew. 903/15 w miejscowo¶ci Trzciana w ramach realizacji projektu pn.: „Budowa Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej - PKA” Budowa i modernizacja linii kolejowych oraz infrastruktury przystankowej”.
3. Zakres us³ugi obejmuje wykonywanie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 poz. 682) funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
4. Wzór umowy na pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalno¶ci drogowej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa parkingu przy Gminnym O¶rodku Sportu wraz z budow± i przebudow± drogi wewnêtrznej oraz budow± kanalizacji deszczowej na dzia³kach o nr ewid. 884/2, 903/15, 902 w miejscowo¶ci Trzciana" oraz remont parkingu przy Gminnym O¶rodku Sportu na dzia³ce nr ew. 903/15 w miejscowo¶ci Trzciana w ramach realizacji projektu pn.: „Budowa Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej - PKA” Budowa i modernizacja linii kolejowych oraz infrastruktury przystankowej” okre¶la za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Wymagane kwalifikacje osoby fizycznej (kadry), która bêdzie pe³ni³a funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej:
co najmniej 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do wymaganych zdobyte w innych pañstwach, uznane w my¶l art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
6. Wymieniona w ppkt 5 osoba musi posiadaæ przez ca³y okres wykonywania przedmiotu zamówienia dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i potwierdzone cz³onkostwa w odpowiednich izbach samorz±du zawodowego.
7. Zakres robót objêtych nadzorem:
1) w zakresie budowy parkingu przy Gminnym O¶rodku Sportu wraz z budow± i przebudow± drogi wewnêtrznej oraz budow± kanalizacji deszczowej na dzia³kach o nr ewid. 884/2, 903/15, 902 w miejscowo¶ci Trzciana":
a) dostosowanie siê do wymagañ warunków kontraktu:
wykonanie i zatwierdzenie projektu oznakowania i zabezpieczenia robót oraz organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zakupem, ustawieniem, rozbiórk± (po zakoñczeniu robót) oraz utrzymaniem oznakowania w trakcie realizacji robót;
dostosowanie do pozosta³ych wymagañ Warunków Kontraktu, Wymagañ Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz szczegó³owych STWiORB; spe³nienie wymagañ zarz±dców/w³a¶cicieli istniej±cych sieci i innych organów zgodnie z za³±czonymi do dokumentacji technicznej uzgodnieniami, decyzjami i warunkami technicznymi;
b) roboty drogowe – roboty przygotowawcze:
wytyczenie proj. robót w terenie oczyszczenie i przygotowanie pasa drogowego,
usuniêcie drzew i krzewów,
zdjêcie humusu darniny,
rozbiórki elementów dróg, ogrodzeñ i przepustów;
c) roboty ziemne - wykonanie wykopów / nasypów w gruntach I-V kat.,
d) odwodnienie korpusu drogowego – kanalizacja deszczowa,
e) podbudowy:
oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie,
ulepszone pod³o¿e z gruntu stabilizowanego cementem;
f) nawierzchnie:
nawierzchnie z kruszywa ³amanego,
nawierzchnia z betonu asfaltowego,
nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,
wzmocnienie nawierzchni bitumicznych kompozytami;
g) roboty wykoñczeniowe - umocnienie skarp, rowów i ¶cieków,
h) oznakowanie dróg i urz±dzenia bezpieczeñstwa ruchu:
oznakowanie poziome,
oznakowanie pionowe,
i) elementy ulic:
krawê¿niki betonowe,
obrze¿a betonowe,
chodniki z p³ytek betonowych,
¶cieki z elementów prefabrykowanych;
j) zieleñ drogowa – sadzenie drzew;
k) inne roboty:
tablice informacyjne i elementy oznakowania,
wiata parkingowa,
ogrodzenie;
l) roboty elektryczne – budowa o¶wietlenia ulicznego parkingu;
2) w zakresie remontu parkingu przy Gminnym O¶rodku Sportu na dzia³ce nr ew. 903/15 w miejscowo¶ci Trzciana:
a) roboty przygotowawcze,
b) roboty rozbiórkowe,
c) dostosowanie wysoko¶ciowe urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego,
d) nawierzchnia,
e) oznakowanie poziome.
8. Szczegó³owy zakres i opis robót budowlanych objêtych nadzorem okre¶lony zosta³ w przetargu
nr RGI.271.20.2023 i znajduje siê pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/807393
Warto¶æ inwestycji na podstawie umowy z Wykonawc± robót wynosi 986 276,11 z³ netto (s³ownie: dziewiêæset osiemdziesi±t sze¶æ tysiêcy dwie¶cie siedemdziesi±t sze¶æ z³otych i jedena¶cie groszy).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Okre¶lono w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W przypadku przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót budowlanych bêd±cych przedmiotem nadzoru inwestorskiego, okres obowi±zywania umowy ulegnie odpowiedniemu przed³u¿eniu.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-09 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do sekcji III.3.6.2) og³oszenia: Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty elektronicznej,
na wskazany w pkt 2.2 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi
byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020poz. 2452) oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415);1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w
sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w
sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1,je¿eli w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko
jedn± ofertê.3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±,bêdzie
zobowi±zany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania
umowy (je¿eli jego wniesienie by³o wymagane) w wysoko¶ci i formie okre¶lonej w Rozdziale XX
SWZ.4. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
Wykonawców. 5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez
Zamawiaj±cego
6. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7
ust. 1 tej¿e ustawy. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ IX pkt 4 SWZ.
7. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci i nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub
sprawdzeniu dokumentów.
8. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty
ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
9. Termin realizacji zamówienia: do 2,5 miesi±ca, jednak nie pó¼niej ni¿ do 31 grudnia 2023 r.
INNE PRZETARGI ¦WILCZA
wiêcej: przetargi ¦WILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA BUDOWY DROGI PIESZO - ROWEROWEJ NA ODCINKU OD PROJEKTOWANEJ K£ADKI PIESZO - ROWEROWEJ W PARKU WODZICZKI DO ULICY PU£ASKIEGO W POZNANIU
- "Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Polanów w zakresie instalacji elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki AKPiA" w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji wielobran¿owej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa ul. Górne Stawy w Pogórzu ".
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê ulicy Hotelowej w Bia³ymstoku wraz z budow± i przebudow± infrastruktury technicznej oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego"
- Pe³nienie funkcji In¿yniera Kontraktu z podzia³em na 2 czê¶ci: Cz. 1. nad rozbudow± oraz przebudow± budynku szko³y w K³aninie", Cz. 2: nad rozbudow± budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- AN/ZP/4/25 Budowa hangaru obs³ugowego Politechniki Poznañskiej na lotnisku K±kolewo w formule zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.