eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Belsk DużyZimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023 na obszarze powiatu grójeckiego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023 na obszarze powiatu grójeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a

1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 48/661 02 62

1.5.8.) Numer faksu: 48/664 64 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.komorowska@pzdgrojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.grojec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2022/2023 na obszarze powiatu grójeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbe6840-397b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359078/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 534660,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1 - 2 sztuki

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa (również do pługopiaskarek) i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług. Za gotowość do świadczenia usług za pługopiaskarki Wykonawcy przysługuje odrębne wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie za okres 5 miesięcy tj. od 15 listopada 2022 roku do 15 kwietnia 2023 roku.

Wymagania dla nośników do pługopiaskarek:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 o długości skrzyni minimum 5,70 m

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pługopiaskarki) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pługopiaskarki) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 109600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pług odśnieżny średni – 1 sztuka

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługu, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pług) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pług) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 35760,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pług odśnieżny średni – 1 sztuka

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługu, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pług) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pług) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, czas załadunku pługu, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 41600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe załadunku materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Koparko-ładowarka do załadunku materiałów - 1 sztuka

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu koparki i powrotu do i od Zleceniodawcy, koszty dojazdu operatora i powrotu do i od Zleceniodawcy, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa i koszt łączności.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla sprzętu załadunkowego:
- koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,9 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 34200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ciężkiego sprzętu technicznego wg następującego podziału:
1. Koparko - ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługu, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla sprzętu załadunkowego :
- koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,9 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 13300,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu PP-1 - 2 sztuki

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa (również do pługopiaskarek) i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług. Za gotowość do świadczenia usług za pługopiaskarki Wykonawcy przysługuje odrębne wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie za okres 5 miesięcy tj. od 15 listopada 2022 roku do 15 kwietnia 2023 roku.

Wymagania dla nośników do pługopiaskarek:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 o długości skrzyni minimum 5,70 m

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pługopiaskarki) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pługopiaskarki) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 68400,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pług odśnieżny średni – 1 sztuka

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługu, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pług) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pług) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 19440,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pług odśnieżny średni – 1 sztuka

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługu, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pług) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pług) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 18960,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 30800,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa w Odrzywołku (Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ciężkiego sprzętu technicznego wg następującego podziału:
1. Koparko - ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługu, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu operatorów odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 13300,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa – usługi ZUD na terenie Gminy Warka oraz Gminy Chynów.

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Nośnik pod pługopiaskarkę typu P3M - 1 sztuka

Oferent musi zapewnić własną bazę na terenie Gminy Warka lub Gminy Chynów w celu przechowywania materiałów do prowadzenia usług związanych z usuwaniem śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna).
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu i powrotu do i od Zleceniodawcy, czas załadunku pługopiaskarki, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa (również do pługopiaskarek) i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług. Za gotowość do świadczenia usług za pługopiaskarki Wykonawcy przysługuje odrębne wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie za okres 5 miesięcy tj. od 15 listopada 2022 roku do 15 kwietnia 2023 roku.

Wymagania dla nośników do pługopiaskarek:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 o długości skrzyni minimum 5,70 m

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku powierza sprzęt (pługopiaskarki) Wykonawcy na okres świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg. Sprzęt ten może być wykorzystany wyłącznie do usług na rzecz Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku. Wykonawca zamontuje sprzęt do zimowego utrzymania (pługopiaskarki) na pojazd na żądanie Zamawiającego jeszcze przed sezonem zimowym a po zakończeniu okresu zimowego zdemontuje w/w sprzęt i zda w stanie pełnosprawnym i zakonserwowanym do bazy Obwodu Drogowego w Odrzywołku. Wykonawca zobowiązuje się do obsługi i napraw sprzętu zamontowanego na podstawionym samochodzie. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za przekazany i zamontowany na samochodzie sprzęt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 35200,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa – usługi ZUD na terenie Gminy Warka oraz Gminy Chynów.

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie śliskości przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Nośnik z pługopiaskarką (pługopiaskarka Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własną pługopiaskarkę do prowadzenia usług.
Oferent musi zapewnić własną bazę na terenie Gminy Warka lub Gminy Chynów w celu przechowywania materiałów do prowadzenia usług związanych z usuwaniem śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna).

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa (również do pługopiaskarek) i koszt łączności.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.
Za gotowość do świadczenia usług za pługopiaskarki Wykonawcy przysługuje odrębne wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie za okres 5 miesięcy tj. od 15 listopada 2022 roku do 15 kwietnia 2023 roku.

Wymagania dla nośników do pługopiaskarek:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4 o długości skrzyni minimum 5,70 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 30400,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa – usługi ZUD na terenie Gminy Warka oraz Gminy Chynów.

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, czas załadunku pługu, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 17600,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa – usługi ZUD na terenie Gminy Warka oraz Gminy Chynów.

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie wg następującego podziału:
1. Nośnik z pługiem odśnieżnym średnim lub ciężkim (pług Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty montażu i demontażu osprzętu zimowego, czas załadunku pługu, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla nośników do pługu:
- samochody ciężarowe o ładowności powyżej 10 ton w układzie minimum 6 x 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 15200,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa – usługi ZUD na terenie Gminy Warka oraz Gminy Chynów.

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe załadunku materiałów przy zimowym utrzymaniu dróg przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, mieszanka piaskowo- solna) wg następującego podziału:
1. Koparko-ładowarka do załadunku materiałów - 1 sztuka

W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia koszty dojazdu koparki i powrotu do i od bazy udostępnionej przez Wykonawcę, koszty dojazdu operatora i powrotu do i od bazy udostępnionej przez Wykonawcę, koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszty paliwa i koszt łączności.

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i operatorów odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

Wymagania dla sprzętu załadunkowego:
- koparko-ładowarki o pojemności łyżki minimum 0,9 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baza sprzętowo-transportowa – usługi ZUD na terenie Gminy Warka oraz Gminy Chynów.

Przedmiotem zamówienia są ceny jednostkowe usług w akcji czynnej odśnieżanie, usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ciężkiego sprzętu technicznego wg następującego podziału:
1. Koparko - ładowarka z pługiem odśnieżnym (pług Oferenta) - 1 sztuka

Wykonawca zapewnia własny pług do prowadzenia usług.
W stawkach za wykonaną usługę Wykonawca uwzględnia czas załadunku pługu koszty napraw sprzętu, koszty konserwacji sprzętu po zakończeniu usług, koszt paliwa i koszt łączności.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także gotowość do świadczenia usług polegające na zapewnieniu dyspozycyjności sprzętu i pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usług.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 13300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219200,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71520,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136800,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH "Ka-Mil" Tadeusz Milewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971248628

7.3.4) Miejscowość: Kalina 2

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-04-15

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH "Ka-Mil" Tadeusz Milewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971248628

7.3.4) Miejscowość: Kalina 2

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-04-15

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH "Ka-Mil" Tadeusz Milewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971248628

7.3.4) Miejscowość: Kalina 2

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-04-15

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH "Ka-Mil" Tadeusz Milewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971248628

7.3.4) Miejscowość: Kalina 2

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-04-15

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH "Ka-Mil" Tadeusz Milewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971248628

7.3.4) Miejscowość: Kalina 2

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-04-15

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH "Ka-Mil" Tadeusz Milewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971248628

7.3.4) Miejscowość: Kalina 2

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-15 do 2023-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.