Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie trasy biegowej podczas 22. Poznań Maraton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618357907
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie trasy biegowej podczas 22. Poznań Maraton2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-644210a4-4026-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045004/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Sprzątanie tras imrez biegowych organizowanych przez POSiR (Półmaraton, Maraton, Wings for Life)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 20 lutego 2023 roku Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym, którego przedmiotem było świadczenie usługi sprzątania trasy biegowej podczas 15. Poznań Półmaraton wraz z podstawieniem kontenerów na
odpady oraz zagospodarowanie odpadów zgromadzonych w kontenerach. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia zastrzeżono, że stosownie do brzmienia art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Zamawiający przewiduje
możliwość udzielenia Wykonawcy dwóch zamówień w zakresie sprzątania tras biegowych, w tym podczas imprez: 22. Poznań Maraton.
W związku z należytą realizacją usługi stanowiącej przedmiot umowy, Zamawiający podjął decyzję o zamiarze udzielenia zamówienia, polegającego na sprzątaniu trasy podczas imprezy biegowej 22. Poznań Maraton, w trybie z wolnej ręki, Wykonawcy realizującemu usługi podczas 15. Poznań Półmaraton.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-236cb992-b0f4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.48.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania trasy podczas imprezy biegowej - 22. Poznań Maraton.
2. Ustawienie po jednym kontenerze na odpady (8-10m3) w pobliżu 10 punktów żywieniowych (także z wodą) do godziny 8.00 w dniu Maratonu.
3. Ustawienie po 3 kontenery (1,1m3) w pobliżu 8 punktów żywieniowych w łącznej liczbie 24 sztuki oraz po 5 kontenerów w pobliżu 2 punktów z wodą (okolice 27/28 km, 32/33 km) w łącznej liczbie 10 sztuk oraz 4 kontenery w pobliżu 1 punktu z wodą (okolice 37/38 km, który jest jednocześnie 11 punktem żywieniowym) do godziny 8.00 w dniu Maratonu.
4. Wszystkie kontenery powinny być otwarte, a na klapie zamykającej kontener powinna widnieć naklejona informacja „Tu wyrzuć śmieci”; nalepki wykona i dostarczy Zamawiający.
5. Sprzątanie wszystkich punktów żywieniowych/z wodą; na każdym punkcie żywieniowym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 5 pracowników, którzy będą na bieżąco sprzątać okolice punktów żywieniowych (jezdnię, pobocze, trawniki); jezdnia na długości punktu żywieniowego musi pozostać posprzątana w ciągu 20 minut po przebiegnięciu przez dany punkt żywieniowy ostatniego zawodnika. Zamawiający dopuszcza rotacyjne funkcjonowanie pracowników odpowiadających za wykonanie przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, iż nie wpłynie to na jakość wykonanego przedmiotu umowy.
6. Sprzątanie całej trasy Maratonu (jezdnia, pobocze) sukcesywnie za ostatnim zawodnikiem wraz z usunięciem taśmy oraz umieszczeniem w kontenerach worków ze śmieciami pozostawionych obok kontenerów przy punktach żywieniowych na trasie.
7. Posprzątanie strefy startu Maratonu tj. od ul. Bukowskiej do skrzyżowania ulic Grunwaldzka / Roosevelta od godziny 09.25 do 09.40 z wszystkich rzeczy, które pozostawią zawodnicy podczas startu, np.: odzież, butelki po wodzie, koszulki, folie termiczne, itp. , minimum 8 osób.
8. Przejazd całej trasy Maratonu (42,195 km) po jego zakończeniu i posprzątanie całości trasy biegu z odpadków, w tym tych pomiędzy punktami odżywczymi – mobilna ekipa odbiór odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mar Eko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Mar Eko Mariusz Dolniak, Grupa Astra Plus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831863049
7.3.3) Ulica: ul. Bó żnicza 15/6, 61
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-751
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-23INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.