eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceWYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. ¦WIEYKOWSKIEGO 1 W GORLICACH W RAMACH ZADANIA "MODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. ¦WIEYKOWSKIEGO 1 W GORLICACH"



Og³oszenie z dnia 2024-07-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. ¦WIEYKOWSKIEGO 1 W GORLICACH W RAMACH ZADANIA
„MODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. ¦WIEYKOWSKIEGO 1 W GORLICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU MIESZKALNYM PRZY UL. ¦WIEYKOWSKIEGO 1 W GORLICACH W RAMACH ZADANIA
„MODERNIZACJA BUDYNKU PRZY UL. ¦WIEYKOWSKIEGO 1 W GORLICACH”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e385ad63-96eb-40aa-9f23-65c08cfc738e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00421220

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048866/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Wymiana pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ul. ¦wieykowskiego 1 w Gorlicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/956842

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: a) adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/956842
b) adres poczty elektronicznej: e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj.:
a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platform± zakupow±, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/956842 .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. b) poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione. 2) Dokumenty przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia udostêpniane bêd± na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/956842 .4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegó³owe informacje dotycz±ce korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej dostêpne s± na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu: 1) Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/956842
.2) Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim i z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu z³o¿enia zamawiaj±cemu oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê” dostêpne na platformie zakupowej przedmiotowego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w instrukcji dla wykonawców dostêpnej na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert – ust 4.2. SWZ): 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami np. sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, zapytañ, innych informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/956842 i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”.
2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy by³oby chwilowo utrudnione zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikowanie siê pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl .4. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzib±: Urz±d Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 35 51 185, e-mail: walczy@um.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Gorlice, z siedzib±: Urz±d Miejski w Gorlicach, Rynek 2, 38- 300 Gorlice.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Gorlicach jest Pani Katarzyna Walczy, tel. 18 35 51 185, e-mail: walczy@um.gorlice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcê robót budowlanych polegaj±cych na wymianie pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym przy ul. ¦wieykowskiego 1 w Gorlicach zakres których obejmuje m.in.:
a) zabezpieczenie chodnika od strony ulicy ¦wieykowskiego,
b) monta¿ rusztowañ,
c) rozbiórkê starego pokrycia dachowego,
d) przebudowê rynien le¿±cych na rynny wisz±ce,
e) uzupe³nienie izolacji termicznej,
f) ³acenie i monta¿ folii dachowej,
g) pokrycie dachu blachodachówk± wraz z obróbkami blacharskimi,
h) malowanie okien facjat od strony ul. ¦wieykowskiego,
i) obicie blach± powierzchni bocznych facjat,
j) przemurowanie komina od strony ul. 3-go Maja,
k) uzupe³nienie tynku na murkach ogniowych,
l) monta¿ akcesoriów kominiarskich.

2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la poni¿sza dokumentacja:
a) Przedmiar robót – za³±cznik nr 1 do SWZ,
b) Szczegó³owa specyfikacja techniczna – za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
1) cena - 60% - sposób oceny: minimalizacja (wed³ug wzoru)
2) okres gwarancji - 40% - sposób oceny: maksymalizacja (wed³ug wzoru)
Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych ofert w oparciu o wy¿ej przedstawione kryteria i ich wagi.

Ofertom przyznane zostan± punkty obliczone nastêpuj±co:

Kryterium – cena
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilo¶æ punktów, gdzie:
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wska¼nik sta³y,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „cena” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 60 punktów (60%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.

Kryterium – okres gwarancji
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na ca³y wykonany przedmiot zamówienia w miesi±cach, licz±c od dnia sporz±dzenia protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu umowy.
Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.
Najni¿szy dopuszczalny okres gwarancji podlegaj±cy ocenie – 36 miesiêcy,
Najwy¿szy okres gwarancji podlegaj±cy ocenie – 60 miesiêcy.
(Gof.b. / Gn x 100) x 40% = ilo¶æ punktów, gdzie:
Gof.b. - okres gwarancji oferty badanej,
Gn - najwy¿szy okres gwarancji spo¶ród ofert,
100 - wska¼nik sta³y,
40% - procentowe znaczenie kryterium okresu gwarancji.
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymaln± ilo¶æ 40 punktów (40%). Pozosta³ym wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilo¶æ punktów.

Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± zsumowane.
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt (100%).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Okre¶lenie warunków udzia³u w postêpowaniu - Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

1) Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca posiada nastêpuj±ce do¶wiadczenie: W okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie, którego zakres obejmowa³ wykonanie lub wymianê pokrycia dachowego z blachy o powierzchni co najmniej 150 m2.

2) Wykonawca winien dysponowaæ przy realizacji zamówienia kierownikiem budowy: osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej.

Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce ww. uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
- potwierdzaj±cych spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowi±cego za³. nr 8 do SWZ.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) Dowody okre¶laj±ce, czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru wykazu stanowi±cego za³. nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê dokumenty wymienione poni¿ej:

1) Wype³niony formularz „OFERTA”, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 4 do SWZ. Formularz musi byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w zakresie praw i obowi±zków maj±tkowych wykonawcy,
2) O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu z wykorzystaniem wzoru formularza stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3) Je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwa dla osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4) Je¿eli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby stanowi±cy za³. nr 6 do SWZ.
5) Je¿eli dotyczy - W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±cz± do oferty o¶wiadczenie okre¶lone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wykonawca mo¿e wykorzystaæ wzór formularza stanowi±cy za³. nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie z³: dwa tysi±ce 00/100).
2) Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023, poz. 462 ze zm.).
Zamawiaj±cy poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.

Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370

W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego.

Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y wnie¶æ w formie orygina³u, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp).
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 w zwi±zku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (tre¶æ art. okre¶lona w ust. 9.4. SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±cz± do oferty o¶wiadczenie okre¶lone w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzania okre¶laj± projektowane postanowienia umowy - wzór umowy - za³. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-05 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/956842

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.