Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484460/01 - Wynik z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji regulacji wilgotności powietrza w pomieszczeniach na poziomie piwnic w budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 075 6415 148
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jelenia-gora.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji regulacji wilgotności powietrza w pomieszczeniach na poziomie piwnic w budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2782c83-02dc-416c-9127-ba2e5b3e5085
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232216/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie systemu regulacji wilgotności powietrza w piwnicach budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2782c83-02dc-416c-9127-ba2e5b3e50853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 12 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji regulacji wilgotności powietrza
w pomieszczeniach na poziomie piwnic w budynku Sądu Rejonowego w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
Lp. Kryterium Max. ilość punktów
1. Cena oferty obejmującej oferowany przedmiot zamówienia (C) 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał certyfikat dotyczący f-gazów, wydany przez UDT.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
b) UWAGA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie przy montażu klimatyzacji w obiektach budowlanych. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył co najmniej 2 zamówienia na budowę instalacji klimatyzacji , o wartości co najmniej 450 000,00 zł każde.
UWAGA. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał (zakończył realizację) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na budowę instalacji klimatyzacji, o wartości co najmniej 450 000,00 zł każde.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w trakcie realizacji zamówienia:
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi
o specjalności instalacje sanitarne zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi o specjalności elektrycznej bez ograniczeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XII niniejszej specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XIII niniejszej specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
2) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na budowę instalacji klimatyzacji , o wartości co najmniej 450 000,00 zł każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór Wykazu stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producentów, nazw materiałów, urządzeń lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia, materiały i rozwiązaniao parametrach nie niższych jak określone w dokumentacji postępowania. Jeżeli Wykonawca zamierza zaoferować urządzenia lub rozwiązania równoważne jest zobowiązany do wypełnienia oraz dołączenia do oferty załącznika nr 9 do SWZ – zestawienie urządzeń równoważnych oraz dołączyć do oferty jako PRZEDMIOTOWY ŚRODEK DOWODOWY kartę produktu lub inny dokument producenta urządzenia potwierdzający równoważność. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do ich uzupełnienia lub złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wskazane w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania opisano w Rozdziale XIV SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy następować mogą na zasadach opisanych we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.