eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPielęgnacja, wycinki drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Szczecin - tereny Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja, wycinki drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Szczecin – tereny Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kordecka@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja, wycinki drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Szczecin – tereny Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a390f0-9a1a-4565-b626-cb4a2a76fb88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Udzielenie zamówienia przy spełnieniu przesłanek ustawowych, czyli:
- w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
- dotychczasowemu wykonawcy usług,
- powtórzenie podobnych usług,
- zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego,
- zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
- całkowita wartość udzielanego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Konieczność bieżącego utrzymania terenów zieleni - koszenie pasów drogowych w rejonie VI, w ramach umowy nr
CRU/WZ/149/2022 z dnia 14.04.2022 r.; zamówienie podobne wynoszące 30,74% wartości udzielanego
zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9ea340fa-77ad-11ed-94da-6ae0fe5e7159

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/28/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 371524,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy
pn. „Pielęgnacja, wycinki drzew i krzewów na terenach Gminy Miasto Szczecin – tereny Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych”.
2. Przedmiot umowy został szczegółowo określony w załączniku nr 1 i 2 do umowy, które stanową integralną część umowy.
3. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) stosowania się do miesięcznych zleceń prac przekazywanych przez Przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej (faks lub e-mail), w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym będzie realizowane zlecenie, z wyjątkiem miesiąca,
w którym zostaje zawarta umowa. Zlecenie prac dotyczące miesiąca, w którym została zawarta umowa, zostanie przekazane w terminie do 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Zlecenie prac będzie zawierało m.in.: nazwę obiektu i termin wykonania. Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo modyfikacji miesięcznego zlecenia prac (zlecenia dodatkowe przekazywane faksem lub e-mailem), w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie ustalania miesięcznego zlecenia prac,
2) sporządzania protokołów odbioru prac - potwierdzanych następnie przez Przedstawiciela Zamawiającego, przy czym protokoły odbioru prac będą sporządzane najpóźniej
do pierwszego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, w którym były wykonane prace. Protokoły należy przedkładać faksem lub e-mailem Zakładowi Usług Komunalnych -
w celu ich weryfikacji i akceptacji, czyli potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego,
3) sporządzania kosztorysów powykonawczych - na podstawie potwierdzonych przez Przedstawiciela Zamawiającego protokołów odbioru prac; Kwoty wynikające
z kosztorysów powykonawczych będą stanowiły sumę iloczynów faktycznie wykonanych prac w danym miesiącu i odpowiednio cen jednostkowych brutto zawartych w załączniku nr 1
do umowy,
4) wystawiania faktur VAT.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu od Zamawiającego drewna, które pozyska
w związku z realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający wystawia faktury za sprzedaż pozyskanego drewna. Kwoty wynikające z w/w faktur (ustalane w oparciu o aktualnie obowiązujące zarządzenie Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych dot. cennika i zasad sprzedaży drewna z wycinek drzew z terenów zieleni miejskiej) są potrącane z faktur wystawianych przez Wykonawcę za realizację przedmiotu umowy.
5. Minimalna wartość świadczenia Stron to 80 % maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.

6. Wykonawca wykona przedmiot umowy z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zmianami) - Wytwórcą odpadów powstałych
w trakcie realizacji zadania jest Wykonawca (podstawa prawna: art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy
o odpadach), a także z Zarządzeniem nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia
23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywanie prac.
8. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Przedstawiciela Zamawiającego o wykonywaniu zadania przy udziale podwykonawców. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Przedstawiciela Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne.
9. Zatrudnienie:
1) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności fizyczne związane z realizacją zamówienia,
2) zatrudnienie, o którym mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia,
3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. oświadczenie zatrudnionego pracownika, oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika) osób, o których mowa w pkt 1, zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy,
4) w przypadku braku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa
w pkt 1 lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w § 5 umowy.
10. Wykonawca zapewnia, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu
umowy, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych
gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401135,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401135,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401135,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOBUD Eugeniusz Kociszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8510103418

7.3.3) Ulica: ul. Boguchwały 10/3

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-530

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401135,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.