Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381289/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00453316/01 - Wynik z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż sprzętu poligraficznego dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż sprzętu poligraficznego dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324bb66b-446d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381289/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/2022/TP/Szkol i KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu poligraficznegoz podziałem na 4 (cztery) części:
- część I zamówienia – dostawa banderolownicy,
- część II zamówienia – dostawa liczarki,
- część III zamówienia – dostawa maszyna numerującej,
- część IV zamówienia – dostawa laserowego ploter grawerująco - tnącego
z wyposażeniem.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42991200-1 – Maszyny drukarskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4. oraz nr 5 oraz 5.1 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
Miejscami realizacji dostawy zamówienia jest:
1) Drukarnia Wydawnictw Specjalnych ul. Płk. Kazimierza Leskiego 5, 01-485 Warszawa dotyczy części I, II, III zamówienia.
2) Jednostka Wojskowa Nr 6021 ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa dotyczy części IV zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991200-1 - Maszyny drukarskie
4.5.5.) Wartość części: 77500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu poligraficznegoz podziałem na 4 (cztery) części:
- część I zamówienia – dostawa banderolownicy,
- część II zamówienia – dostawa liczarki,
- część III zamówienia – dostawa maszyna numerującej,
- część IV zamówienia – dostawa laserowego ploter grawerująco - tnącego
z wyposażeniem.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42991200-1 – Maszyny drukarskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4. oraz nr 5 oraz 5.1 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
Miejscami realizacji dostawy zamówienia jest:
1) Drukarnia Wydawnictw Specjalnych ul. Płk. Kazimierza Leskiego 5, 01-485 Warszawa dotyczy części I, II, III zamówienia.
2) Jednostka Wojskowa Nr 6021 ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa dotyczy części IV zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991200-1 - Maszyny drukarskie
4.5.5.) Wartość części: 126690,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu poligraficznegoz podziałem na 4 (cztery) części:
- część I zamówienia – dostawa banderolownicy,
- część II zamówienia – dostawa liczarki,
- część III zamówienia – dostawa maszyna numerującej,
- część IV zamówienia – dostawa laserowego ploter grawerująco - tnącego
z wyposażeniem.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42991200-1 – Maszyny drukarskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4. oraz nr 5 oraz 5.1 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
Miejscami realizacji dostawy zamówienia jest:
1) Drukarnia Wydawnictw Specjalnych ul. Płk. Kazimierza Leskiego 5, 01-485 Warszawa dotyczy części I, II, III zamówienia.
2) Jednostka Wojskowa Nr 6021 ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa dotyczy części IV zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991200-1 - Maszyny drukarskie
4.5.5.) Wartość części: 127600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu poligraficznegoz podziałem na 4 (cztery) części:
- część I zamówienia – dostawa banderolownicy,
- część II zamówienia – dostawa liczarki,
- część III zamówienia – dostawa maszyna numerującej,
- część IV zamówienia – dostawa laserowego ploter grawerująco - tnącego
z wyposażeniem.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42991200-1 – Maszyny drukarskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. – 1.4. oraz nr 5 oraz 5.1 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
Miejscami realizacji dostawy zamówienia jest:
1) Drukarnia Wydawnictw Specjalnych ul. Płk. Kazimierza Leskiego 5, 01-485 Warszawa dotyczy części I, II, III zamówienia.
2) Jednostka Wojskowa Nr 6021 ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa dotyczy części IV zamówienia.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.4. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42991200-1 - Maszyny drukarskie
4.5.5.) Wartość części: 131630,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty […]”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.