Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00325356/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00412525/01 - Wynik z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL NEUROPSYCHIATRYCZNY IM. DR. EMILA CYRANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 48
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsnlc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9ddf338-0cfb-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9ddf338-0cfb-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050168/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyrobów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 552633,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały opatrunkoweSzczegółowy opis w załączniku nr 1.1 do SWZ – 17 pozycji oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 20208,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunki specjalistyczneSzczegółowy opis w załączniku nr 1.2 do SWZ – 8 pozycji oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 5426,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KosmetykiSzczegółowy opis w załączniku nr 1.3 do SWZ – 4 pozycje oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 23180,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby medyczne jednorazowego użytku 1Szczegółowy opis w załączniku nr 1.4 do SWZ – 6 pozycji oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
4.5.5.) Wartość części: 285823,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice diagnostyczne nitryloweSzczegółowy opis w załączniku nr 1.5 do SWZ – 4 pozycje oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 58146,34 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby medyczne jednorazowego użytku 2Szczegółowy opis w załączniku nr 1.6 do SWZ – 4 pozycje oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20056,46 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby medyczne jednorazowego użytku 3Szczegółowy opis w załączniku nr 1.7 do SWZ – 13 pozycji oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 54369,88 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy narkotykoweSzczegółowy opis w załączniku nr 1.8 do SWZ – 2 pozycje oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 24864,48 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw próżniowy do pobierania krwiSzczegółowy opis w załączniku nr 1.9 do SWZ – 4 pozycje oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
1) Wszystkie oferowane probówki powinny:
˗ być wyposażone w znacznik zalecanej objętości pobrania oraz w korek typu Hemogard,
˗ posiadać etykiety papierowe, oznaczenie sterylności oraz datę ważności na każdej probówce.
2) Wszystkie produkty powinny być sterylne, sterylizowane radiacyjnie -oznakowanie sterylności wymagane również na etykietach igieł (zestawów do poboru krwi).
3) Termin ważności igieł i probówek nie krótszy niż 8 miesięcy z wyjątkiem probówki do koagulologii (poz. 4) minimum 4 miesiące.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy systemu próżniowego pobierania krwi pochodziły od jednego producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 38098,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Igły bezpieczneSzczegółowy opis w załączniku nr 1.10 do SWZ – 1 pozycja, oraz we wzorze Umowy Zał. nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 22458,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5180 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5180 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5180 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ConvaTec Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512255570
7.3.3) Ulica: Rondo Daszyńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5180 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- "Sukcesywne dostawy materiałów medycznych"
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.